• test alt
  • Нова функція в Prozorro: надання пояснень до скарги

    • 29.08.2025

    PLAYTENDER реалізував нову функцію: надання пояснень до скарги

    З 29 серпня 2025 року замовники та учасники можуть додавати пояснення до скарги. Нова функція дозволяє сторонам детально пояснювати свою позицію та надавати додаткові аргументи, що у свою чергу зробить процес оскарження більш зручним та ефективним для всіх сторін.

    Як працює новий інструмент далі детально пояснюємо.

    Сам механізм подання скарги залишився без змін. Зокрема, надання пояснень на запит АМКУ, який визначений у рішення про прийняття скарги до розгляду (у форматі PDF) залишається обов’язковим.
    Водночас у модулі оскарження з’явився новий функціонал, який надає можливість додавання пояснень до скарги з власної ініціативи.

    Пояснення до скарги можуть надати як замовник, так і учасник, який подав скаргу.

    Для цього у розділі «Вимоги/Скарги» потрібно натиснути на кнопку «Додати пояснення».

    Далі з’явиться нове вікно з полями, які потрібно заповнити.

    У полі «Пункт скарги, до якого відноситься пояснення» з випадаючого переліку, необхідно обрати відповідний пункт.

    Поля: «Заголовок» і «Текст пояснення» є обов’язковими.

    Кнопка «Додати документ» є опціональною, не обов’язковою.

    Після чого необхідно натиснути на кнопку «Додати пояснення».

    У разі надання пояснень з власної ініціативи електронний підпис накладати не потрібно.

    До кожного пункту скарги можна подати необмежену кількість пояснень.

    Пояснення можна надати, якщо скарга має статус «Очікує розгляду» або «Прийнята до розгляду», але не пізніше ніж за 3 робочі дні до дати розгляду.

    У свою чергу АМКУ не надаватиме відповіді на подані пояснення, однак враховуватиме їх під час розгляду скарги.

    Успішних закупівель на майданчику PLAYTENDER