- RFP - Запит пропозиції (аукціон)
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення технічних оглядів та експертного обстеження обладнання підвищеної небезпеки)
Строк виконання робіт - не пізніше 30.06.2025. Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання уповноваженими представниками СТОРІН Акту здавання-прийняття наданих послуг на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури. Місце надання ПОСЛУГ – територія ПАТ «СУМИХІМПРОМ». Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному (-ним) критерію (-ям), встановленому (-им) Замовником.
Завершено
461 000.00
грн з ПДВ
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИХІМПРОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05766356
-
Контактна особа:
Брижик Тетяна Миколаївна, 0509548245, t.n.brizhik@sumykhimprom.org.ua
-
Адреса:
40003, Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, вул. Харківська , п/в 12
Код ЄДРПОУ:
05766356
Адреса:
40003, Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, вул. Харківська , п/в 12
Контактна особа:
Брижик Тетяна Миколаївна, 0509548245, t.n.brizhik@sumykhimprom.org.ua
Номер процедури:
0001929
Основний класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість:
461 000.00 грн з ПДВ
Забезпечення пропозиції:
Ні
Подача вище бюджету:
Так
Подача по всім номенклатурам:
Так
Умови оплати та доставки по всім номенклатурам:
Так
Відкрите посилання на тендер:
https://playtender.com.ua/zak/tender/view?id=1929
Період подачі пропозицій:
02.04.2025 12:30 - 08.04.2025 11:00
Аукціон:
08.04.2025 11:30 - 08.04.2025 11:48
Кваліфікація:
08.04.2025 11:48 - 09.04.2025 10:23
Документи
Лоти
Кількість
Очікувана вартість
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення технічних оглядів та експертного обстеження обладнання підвищеної небезпеки)
Строк виконання робіт - не пізніше 30.06.2025.
Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання уповноваженими представниками СТОРІН Акту здавання-прийняття наданих послуг на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури.
Місце надання ПОСЛУГ – територія ПАТ «СУМИХІМПРОМ».
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному (-ним) критерію (-ям), встановленому (-им) Замовником.
Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання уповноваженими представниками СТОРІН Акту здавання-прийняття наданих послуг на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури.
Місце надання ПОСЛУГ – територія ПАТ «СУМИХІМПРОМ».
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному (-ним) критерію (-ям), встановленому (-им) Замовником.
Умови доставки: Строк виконання робіт - не пізніше 30.06.2025.
Кількість
1 послуга
Очікувана вартість
Мінімальний крок торгів: ---
461 000.00 грн з ПДВ
Ціна за одиницю:
461 000.00 грн з ПДВ Мінімальний крок торгів: ---