• RFP - Запит пропозиції (аукціон)

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення технічних оглядів та експертного обстеження обладнання підвищеної небезпеки)

Строк виконання робіт - не пізніше 30.06.2025. Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання уповноваженими представниками СТОРІН Акту здавання-прийняття наданих послуг на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури. Місце надання ПОСЛУГ – територія ПАТ «СУМИХІМПРОМ». Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному (-ним) критерію (-ям), встановленому (-им) Замовником.

Завершено

461 000.00 грн з ПДВ
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИХІМПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 05766356
Адреса: 40003, Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, вул. Харківська , п/в 12
Контактна особа: Брижик Тетяна Миколаївна, 0509548245, t.n.brizhik@sumykhimprom.org.ua
Номер процедури: 0001929
Основний класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість: 461 000.00 грн з ПДВ
Забезпечення пропозиції: Ні
Подача вище бюджету: Так
Подача по всім номенклатурам: Так
Умови оплати та доставки по всім номенклатурам: Так
Період подачі пропозицій: 02.04.2025 12:30 - 08.04.2025 11:00
Аукціон: 08.04.2025 11:30 - 08.04.2025 11:48
Кваліфікація: 08.04.2025 11:48 - 09.04.2025 10:23
Лоти
Кількість
Очікувана вартість
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення технічних оглядів та експертного обстеження обладнання підвищеної небезпеки)
Строк виконання робіт - не пізніше 30.06.2025.
Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання уповноваженими представниками СТОРІН Акту здавання-прийняття наданих послуг на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури.
Місце надання ПОСЛУГ – територія ПАТ «СУМИХІМПРОМ».
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному (-ним) критерію (-ям), встановленому (-им) Замовником.
Умови оплати: Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюються ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання уповноваженими представниками СТОРІН Акту здавання-прийняття наданих послуг на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури.
Умови доставки: Строк виконання робіт - не пізніше 30.06.2025.
Кількість 1 послуга
Очікувана вартість
461 000.00 грн з ПДВ
Ціна за одиницю: 461 000.00 грн з ПДВ
Мінімальний крок торгів: ---