• Закупівля NGO

Поставка меблів для 10 навчальних закладів та 5 закладів ІППО України

ГО «Розвиток громадянських компетенцій в Україні» оголошує відкритий тендер на поставку меблів для 10 навчальних закладів та 5 закладів ІППО України в рамках проєкту «Багаторічна програма сталого розвитку» (ECW)

Кваліфікація

пройшов день

Очікувана вартість:
Не визначена
без ПДВ
Відповідь надана

Роз’яснення до процедури оцінки пропозицій

Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо порядку оцінки пропозицій платників та неплатників ПДВ. Якщо учасник не платник ПДВ (наприклад, на єдиному податку, без ПДВ), чи може він подати свою ціну без ПДВ і підписати договір саме на таку суму? Яким чином буде порівнюватись ціни учасників під час оцінки пропозицій? Чи буде здійснюватися прирівнювання цінових пропозицій учасників без ПДВ до "ціни з ПДВ" для порівняння з пропозиціями платників ПДВ?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо Вам за Ваше запитання. Якщо учасник є платником ПДВ – він подає пропозицію із зазначенням ціни з ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ (наприклад, перебуває на спрощеній системі оподаткування без ПДВ) – він подає пропозицію із зазначенням ціни без ПДВ, і саме на цю суму буде укладено договір. Оцінка пропозицій здійснюється за кінцевою вартістю, запропонованою учасником, яка відображає фактичні витрати Замовника.
Дата публікації: 03.09.2025 16:41
Дата надання відповіді: 05.09.2025 13:59
Відповідь надана

Запит на роз’яснення щодо статусу платника ПДВ та оцінки пропозицій

Опис: Окремо просимо уточнити, чи є принциповим для Замовника питання щодо статусу платника ПДВ Учасника. Просимо надати роз’яснення, у який спосіб буде здійснюватись оцінка цінових пропозицій: за ціною з урахуванням ПДВ, чи за ціною без ПДВ. Будемо вдячні за надані роз’яснення.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання! Повідомляємо, що ми не є проєктом міжнародної технічної допомоги, тому не маємо пільг щодо звільнення від ПДВ. Відповідно, оцінка пропозицій здійснюватиметься за повною вартістю товару з урахуванням ПДВ. Також звертаємо увагу, що у тендерному досьє зазначено: учасники тендеру повинні надати тендерну документацію з відображенням ціни кожної позиції з ПДВ, а також із зазначенням умов оплати.
Дата публікації: 02.09.2025 11:40
Дата надання відповіді: 03.09.2025 08:45
Відповідь надана

Уточнення щодо документів до закупівлі та поставкі меблів для 10 навчальних закладів та 5 закладів ІППО України

Опис: Шановний Замовнику! Просимо завантажити на електронний майданчик або надіслати на електронну адресу office.vitana@gmail.com документи з переліком товарів, що зазначені у Додатку 3 Додатку 3.1. (ЛОТ 1). Звертаємо увагу, що документ, який завантажений безпосередньо на майданчику, не відкривається, у зв’язку з чим неможливо ознайомитись із його змістом та підготувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог. Дякуємо за співпрацю!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до процедури проведення тендеру, надсилання документів на електронну адресу учасника не передбачено. Будь ласка, спробуйте ще раз завантажити документ із тендеру.
Дата публікації: 02.09.2025 11:22
Дата надання відповіді: 02.09.2025 15:49