-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39110000-6 Сидіння, стільці (Банкетка 3-х місна)
Завершена
46 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 465.00 UAH
мін. крок: 1% або 465.00 UAH
Період уточнення:
14.04.2021 15:27 - 20.04.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо помилкових вимог
Номер:
7e27a3dee0c941b38c592529eda56e5e
Дата опублікування:
15.04.2021 12:09
Опис:
Доброго дня!
В Оголошенні про здійснення допорогової закупівлі в п. 4.4. вказано: «Виробники Товару повинні мати на території України сертифіковані сервісні центри гарантійного та післягарантійного обслуговування. На підтвердження цього Учасник надає лист, складений у довільній формі, що містить перелік сервісних центрів Виробників (назва виробника/юридична назва сервісного центру/адреса та телефон сервісного центру)».
Відношення між споживачем та сервісним центром регулюються Правилами побутового обслуговування населення, що затверджені постановою КМУ №313 від 16 травня 1994 р. Також постановою КМУ №506 від 11 квітня 2002 р. затверджено Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів. Відповідно до постанови КМУ № 231 від 16 березня 2017 р. «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні» група «Меблі» в такому переліку відсутня. Тому вимога щодо наявності сертифікованих сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування для меблів, що є предметом закупівлі є безпідставною.
Товар власного виробництва учасника торгів обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару проводиться безкоштовно протягом гарантійного строку самостійно самим виробником.
Відповідно до вищевикладеного, вимагаємо скасувати вимогу зазначену у п.4.4. як таку, що є помилковою.
Відповідь:
Доброго дня! Якщо Ви є виробником та маєте на території України сертифіковані сервісні центри гарантійного та післягарантійного обслуговування, тоді можете вказати адресу де буде проводитися гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару. Це й буде виконанням вимоги у п.4.4!
Дата відповіді:
15.04.2021 12:41