• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Система відеонагляду (Джерело фінансування - власні кошти)

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період уточнення: 09.04.2021 15:49 - 15.04.2021 16:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: bcf325f7078440c1946242353156c4d3
Дата опублікування: 14.04.2021 14:40
Опис: В ТД наявна вимога "наявність в учасника власної сервіс-диспетчерської служби, як єдиної точки контакту із користувачами із боку Замовника, що запроваджує доступ через веб-інтерфейс засобами мережі інтернет до сторінок самообслуговування (реалізованих на кшталт електронного кабінету користувача). В довідці учасником наводиться адреса та необхідні реквізити для тестового доступу (http://username:password@address) через веб-інтерфейс до сервіс-диспетчерської служби учасника для тестування її базових можливостей (доступ в кабінет на сторінку самообслуговування; реєстрація тестової заявки; отримання підтвердження реєстрації заявки на поштову адресу користувача).", на підставі якого нормативно правового акту вона встановлена?? Закупіля обладнання а не послуг обслуговування!
Відповідь: Шановний Учасник! При проведенні закупівлі, як нормативно-правовим актом, Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до Статті 16 Закону. Відповідно до положень частини 2 Статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до Статті 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для забезпечення якісного отримання послуг технічної підтримки в період гарантійного терміну експлуатації, визначеного в оголошенні про спрощену закупівлі для всього обладнання, Замовник портебує наявності в учасника (Постачальника) власної сервіс-диспетчерської служби, як єдиної точки контакту із користувачами із боку Замовника, що запроваджує доступ через веб-інтерфейс засобами мережі інтернет до сторінок самообслуговування (реалізованих на кшталт електронного кабінету користувача), та зазначає відповідну вимогу в рамках встановленого кваліфікаційного критерію "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Наявність у Постачальника сервіс-диспетчерської служби (Служби СервісДеск) із відповідним програмним інструментарієм для фіксації (реестрації) рекламацій (заявок) та відпрацьованими процесами їх усунення у відповідності із ефективними практиками організації багаторівневої технічної підтримки необхідна Замовнику для скорочення часу реакції на виявлені несправності, скорочення часу їх усунення та зменшення збитків від простою продукції. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 15.04.2021 15:15