• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 Підгузники для дорослих; 60709 - Пелюшка вбирає)

Більш детально викладено у тендерній документації

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період уточнення: 02.09.2020 12:39 - 14.09.2020 11:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендеру

Номер: 05b03cde55cc41138f2cfd1290e74173
Дата опублікування: 02.09.2020 18:54
Опис: Інформуємо Вас, що відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, вбачаємо, що у медико-технічних умовах до даного тендеру присутні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині умов, а саме унеможливлюють участь у тендері з аналогічними товарами. В даній процедурі чітко прописано медико-технічні вимоги під конкретну ТМ. яка не має аналогів. Вказані конкретні медико-технічні хар-ки які має тільки одна ТМ , що роблять даний товар екслюзивним . Просимо ввідрегувати
Відповідь: Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів. Так, п.32 ч.1 ст. 1 Закону надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Крім того, п.15 ч.1 ст. 1 Закону надано визначення терміну «найбільш економічно вигідна пропозиція» – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Тому, нами будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, а висновки щодо цінових пропозицій будуть зроблені лише при їх розкритті. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Дата відповіді: 10.09.2020 11:28