-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані (Природний газ) (газ для опалення)
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1.4% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:
08.12.2016 15:29 - 17.12.2016 19:00
Відповідь надана
щодо ліцензії
Номер:
425aaa833419477bb3141c224f385b48
Дата опублікування:
12.12.2016 13:43
Опис:
Відповідно до ТД учасник повинен мати ліцензію на постачання природного газу. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 в чинній редакції від 26.11.2016 року. Зокрема законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» скасовано такі види ліцензійної діяльності як - постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим та нерегульованим тарифом. У частині 2 статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. На сьогоднішній день постачальники природного газу мають два види ліцензій за регульованим та нерегульованим тарифом. Виходячи з норм законодавства викладених вище дані ліцензії не є дійсними, з чим згодна НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Так в листі № 5930/16.3.2/7-16 від 13.06.2016 опублікованому на своєму офіційному сайті 23.06.2016 НКРЕ КП посилаючись на Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» повідомляє Луганський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України м. Сєвєродонецьк, Луганська обл., про те що на підставі статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» видані раніше ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом вважаються недійсними, а НКРЕКП позбавлена повноважень здійснювати ліцензування діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом. Виходячи із статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» те саме стосується і ліцензій виданих на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом.
Згідно Закону України «Про ринок природного газу» розділу I Загальні положення п. 27) постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Тобто на сьогоднішній день чинним законодавством встановлено такий вид діяльності як «ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ». Положеннями частин першої та третьої статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII визначено, що ліцензія на постачання природного газу видається Регулятором – НКРЕКП у встановленому законодавством порядку. Станом на сьогоднішній день порядку отримання ліцензій на постачання природного газу діючим законодавством не встановлено, ліцензійні умови офіційно не опубліковано та не оприлюднено. Тобто вимога щодо наявності ліцензії є необов’язковою, оскільки жодна компанія що здійсню постачання природного газу не має ліцензії на постачання природного газу.
Просимо виключити цю вимогу з ТД та надати відповідь чи буде учасник, який не має ліцензії, допущений до оцінки?
Відповідь:
Законом України "Про ринок природного газу" від 09.04.2015 року №329-VIII передбачено проведення господарської діяльності з постачання природного газу за умови отримання відповідної ліцензії. Отримання вищезазначеної ліцензії належит до компетенції субєкта господарювання, якій планує займатися господарською діяльністю з постачання природного газу. На підставі зазначеного, вважаемо, що відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації в частині вимоги надання учасниками копії ліцензії на постачання природеного газу. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників буде здійснюватися згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
12.12.2016 18:35
Відповідь надана
Щодо ліцезіїї на постачання природного газу
Номер:
14af94b33a22407da38edabe3331d958
Дата опублікування:
10.12.2016 09:41
Опис:
З 01.10.2015 року введено в дію Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329, який визначає правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу, а також здатного до інтеграції з ринками природного газу держав – сторін Енергетичного Співтовариства.
Відповідно до положень частини першої статті 1 цього Закону постачальник природного газу (далі – постачальник) – суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
У статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329 визначено, що господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.
Слід зазначити, що останнім часом ряд підприємств, які здійснюють господарську діяльність на підставі ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом, видану Національною комісією, приймають участь у відкритих торгах не зважаючи на те, що їх ліцензії на сьогодні є не дійсними через наступні причини.
28.06.2015 року набув чинності Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222 (далі – Закон ), відповідно до частини 3 статі 21 (прикінцеві положення) Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 36, ст. 299 із наступними змінами) втрачає чинність з дня набрання чинності цим Законом.
Слід зазначити, відповідно до вимог статті 7 Закону господарська діяльність з постачання природного газу за нерегульованим тарифом не відноситься до ліцензованих видів діяльності.
При цьому, у частині 2 статті 8 Закону передбачено, що у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
З чого вбачається, що постачальники за нерегульованим тарифом не мають права здійснювати постачання природного газу без відповідної ліцензії.
Таким чином, просимо надати відповідь, чи будуть допущені до торгів вищевказані постачальники?
ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у свою чергу, залишає за собою право оскаржити позитивне рішення про визнання переможцем постачальника з недіючою ліцензією у Антимонопольному комітеті України
Дата розміщення на сайті: 23.06.2016
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ЛИСТ
13.06.2016 № 5930/16.3.2/7-16
Луганський обласний лабораторний
центр Держсанепідслужби України
м. Сєвєродонецьк,
Луганська обл.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), розглянула запит на інформацію Луганського обласного лабораторного центру Держсанепідслужби України від 03.06.2016 та, в межах компетенції, повідомляє наступне.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Разом з тим, частиною другою статті 2 Закону визначено, що цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Враховуючи зазначене, запитувана у вашому листі інформація не є публічною.
Разом з тим, з 01.10.2015 введено в дію Закон України «Про ринок природного газу» (далі – Закон України), який визначає правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу, а також здатного до інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства.
Відповідно до положень частини першої статті 1 Закону України постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (код ЄДРПОУ 36860996, м. Черкаси, вул. Гоголя, буд. 137) отримало ліцензію серії АЕ № 194582 на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом терміном дії з 28.03.2013 по 27.03.2018, видану Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики.
Товариство з обмеженою відповідальність «УКРГАЗПЕТРОЛЕУМ» (код ЄДРПОУ 39450145, м. Київ, вул. Предславницька, буд. 43/2, офіс 9) отримало ліцензію серії АЕ № 288170 на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом терміном дії з 25.12.2014 по 24.12.2019, видану Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-АЛЬЯНС ГРУП» (код ЄДРПОУ 39377647, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, буд. 2-а, офіс 212) отримало ліцензію серії АЕ № 295550 на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом терміном дії з 23.10.2014 по 22.10.2019, видану Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
При цьому звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», який набрав чинності 28 червня 2015 року (далі – Закон), ліцензуванню підлягає діяльність, зокрема, з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ, крім постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
Отже, з 28 червня 2015 року ліцензії, видані ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», ТОВ «УКРГАЗПЕТРОЛЕУМ» та ТОВ «УКР-АЛЬЯНС ГРУП» на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом, вважаються недійсними, а НКРЕКП позбавлена повноважень здійснювати ліцензування діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом.
Разом з тим, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про здійснення державних закупівель», відповідно до частини першої статті 12 якого, закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
НКРЕКП у своїй діяльності керується, зокрема, Законом України «Про ринок природного газу», та Положенням про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженим Указом Президента України від 10.09.2014 № 715.
Відповідно до Закону України та Положення питання надання роз’яснень в сфері державних закупівель не відноситься до компетенції НКРЕКП.
Згідно з абзацом сьомим підпункту 1 пункту 3 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2015 № 459, питання забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері державних закупівель відноситься до компетенції Мінекономрозвитку України.
Таким чином, з питань надання роз’яснень щодо проведення процедури державних закупівель природного газу бюджетними організаціямита установами доцільно звертатись до Мінекономрозвитку України.
Голова Комісії Д.Вовк
Відповідь:
Вивчивши Ваше питання, повідомляємо, що Замовник, а саме УДППЗ "Укрпошта" в особі Дніпропетровської дирекції під час оцінки тендерних пропозицій учасників даної закупівлю буде діяти виключно в межах та у спосіб, передбачений Законом України "Про публічні закупівлі" та іншими номативними актами України, що стосуються предмету закупівлі.Також зазначаємо, що Законом України "Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" від 22.09.2016 року №1540-VIII внесені зміни до ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 року №222-VIII.
Дата відповіді:
12.12.2016 13:40