• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Завершена

10 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2020 10:38 - 23.01.2020 11:28
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: d9130261648e4ad99098d9a95ae1d429
Дата опублікування: 21.01.2020 09:51
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! На Ваші запитання повідомляємо, наступне: 1) У разі посилання у викладеній тендерній документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками); 2) в додатку 2 Тендерна пропозиція, у 3 стовпчику, Учасник указує конкретне найменування товару, який пропонує,а також виробника та країну походження товару 3) Порівняння тендерних пропозицій Учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана Учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Дата відповіді: 21.01.2020 11:41
Без відповіді

Тендерна документація Замовника-2

Номер: ce9d1371aefd42f4aa2090724c947e10
Дата опублікування: 20.01.2020 12:58
Опис: Шановний Замовнику! Враховуючи наше питання та Вашу відповідь, і запобігаючи, згідно законодавства України, поширенню конфіденційної інформації про фізичних осіб і потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас переглянути вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження у закупівлі на інші, де копії паспорту та картки платника податків надаються Замовнику Учасником, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю, в паперовому вигляді, без права розміщення вищезазначених документів у відкритому доступі системи електронних публічних закупівель.
Відповідь надана

Тендерна документація Замовника

Номер: cb676dc1b5694e00ac565008489c7552
Дата опублікування: 20.01.2020 11:58
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що система електронних публічних закупівель ProZorro сповідує принцип «всі бачать все», іншими словами, всі, в кого є доступ до Інтернету, можуть бачити інформацію на порталі prozorro.gov.ua. При цьому, документи, які Постачальник завантажує до системи ProZorro стають публічною інформацією та розміщуються у відкритому доступі системи. В той же час, нагадую Вам про те, що використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних: (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Також нагадуємо Вам, що кожен з Учасників детально підтверджує свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. У разі бажання додаткового отримання офіційно підтвердженої інформації про Учасника, Замовник в будь-який момент має можливість безкоштовно переглянути ці дані на поточну дату у відкритих державних реєстрах України (ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua)). Враховуючи вищевикладене, запобігаючи, згідно законодавства України, поширенню конфіденційної інформації про фізичних осіб і потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, настійно просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками копії паспорту та картки платника податків.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Вивчивши Ваше запитання, Замовник повідомляє наступне. Відповідно до наказу № 10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», який регулює допорогові закупівлі, не забороняє вимагати від Учасника копії паспорта та індивідуального податкового номеру. У зв’язку з тим, що паспорт та індивідуальний податковий номер надає можливість максимально індитифікувати Учасника, а також порівняти підпис в паспорті з підписами в наданих в документах. А тому Замовник має право вимагати копії таких документів, які не заборонено вищезазначеним наказом та не порушує принципи закупівлі в цілому. Варто також зазначити, що відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Замовник вважає, що команді ProZorro потрібно вирішувати таке питання на законодавчому рівні.
Дата відповіді: 20.01.2020 12:24