• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери для зберігання протиожеледних сумішей та урни для сміття

Кваліфікація

655 770.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 27.11.2025 17:22 - 02.12.2025 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА щодо необхідності розділення предмета закупівлі на лоти по наявності обгрунтування такого розділення

Номер: 83fe25f6524544db9c4bfd7749427b73
Дата опублікування: 27.11.2025 18:22
Опис: Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою забезпечення добросовісної конкуренції, вимагаємо розглянути питання щодо розділення предмета закупівлі 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Великогабаритні та малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів або еквівалент) на два окремі лоти. Обґрунтування необхідності поділу на три лоти 1.Економічна доцільність: Поділ предмета закупівлі на окремі лоти є економічно обґрунтованим, оскільки дає можливість залучити до участі у процедурі більшу кількість постачальників, що сприятиме підвищенню конкуренції та потенційному зниженню ціни закупівлі. 2 2. Різноманітність технічних характеристик: Контейнери для зберігання протиожеледних сумішей та урни для сміття відрізняються за об’ємом 150 л , 50л та 220 л), матеріалом виготовлення контейнери 150л та 50л виготовляються з поліетилену, а контейнери 220 л виготовляються з склопластик , типом призначення (для сміття, для протиожеледних сумішей тощо) та способом використання. Через різні технічні характеристики виробники та постачальники можуть спеціалізуватися лише на певних типах контейнерів, тому об’єднання всіх видів у один лот необґрунтовано обмежує конкуренцію. 3. Забезпечення конкуренції та уникнення дискримінації: Розділення закупівлі на лоти сприятиме участі більшої кількості потенційних учасників, у тому числі малих і середніх підприємств, які не мають можливості постачати весь обсяг або всі типи контейнерів. Таким чином, поділ забезпечить рівні умови доступу до торгів та виключить ризик дискримінаційних обмежень. 4. Оптимізація процесу постачання: Розділення закупівлі за типами або об’ємом контейнерів також дозволить Замовнику отримати саме ті товари, які потрібні для різних об’єктів або потреб, у необхідних кількостях та у відповідний час. Просимо розглянути дану вимогу та надати обґрунтовану відповідь відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи те, що Замовник є комунальним підприємством та оплата за отримані товари та послуги проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету через органи державного казначейства, а також в зв'язку з обмеженими строками оплати та поставки товару, на даний час у Замовника відсутня можливість для відміни торгів та оголошення нової закупівлі з поділом на лоти. Оголошення Замовником закупівлі без поділу на лоти жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливостям.
Дата відповіді: 29.11.2025 14:25
Відповідь надана

Отвір для лопати З отвором в Контейнер склопластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 220 л) 650х885х858 мм

Номер: 3cbc3795783f405f84b06d6105525add
Дата опублікування: 27.11.2025 18:14
Опис: Поясніть чому отвір для лопати в одному контейнері вимагається, а в інших контенйерах не вимагається ? З чим це повязано ?
Відповідь: Доброго дня. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до існуючих потреб Замовника. Наявність отворів для лопати в одних контейнерахт та їх відсутність в інших пов'язана з існуючими потребами Замовника в обох типах контейнерів.
Дата відповіді: 29.11.2025 14:24
Відповідь надана

Контейнер склопластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 220 л) 650х885х858 мм що буде еквіваленом

Номер: 19d4d04086e64444a82b16095089f77c
Дата опублікування: 27.11.2025 18:12
Опис: Шановний Замвоник, поясніть, чи Контейнер поліетиленовий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 250 л) з іншими габаритними розмірами буде еквівалентом Контейнер склопластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 220 л) 650х885х858 мм ?
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглядає еквівалент з технічними характеристиками, які відповідають вимогам Замовника, що визначені в Додатку 2 до тендерної документації. В додатку 2 до тендерної документації також зазначено, що "Необхідність закупівлі товарів з конкретними технічними характеристиками, пов’язана з особливостями застосування та функціями, покладених на дані товари та обґрунтована наявними потребами замовника, а також у зв’язку з тим, що в 2024 та 2025 роках Замовником були закуплені товари з аналогічними технічними характеристиками (розмір, колір, об’єм) і в подальшому для заміни урн чи контейнерів, які вийшли з ладу, ушкоджені, або відсутні мають бути використані урни та контейнери аналогічні, тим які використовувались. Крім того, наявність однакових урн та контейнерів спрощує для Замовника їх ремонт та підтримання в належному стані в період після завершення строку дії гарантії. Враховуючи викладене, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю урн для сміття та контейнерів для протиожеледних матеріалів з конкретними технічними і якісними характеристиками"
Дата відповіді: 29.11.2025 14:26
Відповідь надана

Урна пластикова для сміття (об’єм 50 л) 745х430х340 мм що буде еквівалентом

Номер: 90ce2de761774ec2a2ba10df53f96778
Дата опублікування: 27.11.2025 18:10
Опис: Шановний Замовник, поясніть , чи урна 50л для сміття з іншими габаритними розмірами буде еквівалентом Урна пластикова для сміття (об’єм 50 л) 745х430х340 мм ?
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглядає еквівалент з технічними характеристиками, які відповідають вимогам Замовника, що визначені в Додатку 2 до тендерної документації. В додатку 2 до тендерної документації також зазначено, що "Необхідність закупівлі товарів з конкретними технічними характеристиками, пов’язана з особливостями застосування та функціями, покладених на дані товари та обґрунтована наявними потребами замовника, а також у зв’язку з тим, що в 2024 та 2025 роках Замовником були закуплені товари з аналогічними технічними характеристиками (розмір, колір, об’єм) і в подальшому для заміни урн чи контейнерів, які вийшли з ладу, ушкоджені, або відсутні мають бути використані урни та контейнери аналогічні, тим які використовувались. Крім того, наявність однакових урн та контейнерів спрощує для Замовника їх ремонт та підтримання в належному стані в період після завершення строку дії гарантії. Враховуючи викладене, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю урн для сміття та контейнерів для протиожеледних матеріалів з конкретними технічними і якісними характеристиками"
Дата відповіді: 29.11.2025 14:26
Відповідь надана

щодо еквіваленту Контейнери для зберігання протиожеледних сумішей та урни для сміття

Номер: 9453d1403c3843c987c1a3aa802cc678
Дата опублікування: 27.11.2025 17:59
Опис: Шановний Замовник, просимо пояснити чи передбачений еквівалент, оскільки наявні точні вимоги габаритів , як то Контейнер пластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 150 л) 669х865х690 мм, Урна пластикова для сміття (об’єм 50 л) 745х430х340 мм, Контейнер склопластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 220 л) 650х885х858 мм, навіть в проекті специфікації вказані точні габаритні розміри.
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглядає еквівалент з технічними характеристиками, які відповідають вимогам Замовника, що визначені в Додатку 2 до тендерної документації. В додатку 2 до тендерної документації також зазначено, що "Необхідність закупівлі товарів з конкретними технічними характеристиками, пов’язана з особливостями застосування та функціями, покладених на дані товари та обґрунтована наявними потребами замовника, а також у зв’язку з тим, що в 2024 та 2025 роках Замовником були закуплені товари з аналогічними технічними характеристиками (розмір, колір, об’єм) і в подальшому для заміни урн чи контейнерів, які вийшли з ладу, ушкоджені, або відсутні мають бути використані урни та контейнери аналогічні, тим які використовувались. Крім того, наявність однакових урн та контейнерів спрощує для Замовника їх ремонт та підтримання в належному стані в період після завершення строку дії гарантії. Враховуючи викладене, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю урн для сміття та контейнерів для протиожеледних матеріалів з конкретними технічними і якісними характеристиками"
Дата відповіді: 29.11.2025 14:22
Відповідь надана

ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА щодо необхідності розділення предмета закупівлі на лоти

Номер: 40f81c4d5a4e45319f3af85d822712c7
Дата опублікування: 27.11.2025 17:55
Опис: Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою забезпечення добросовісної конкуренції, вимагаємо розглянути питання щодо розділення предмета закупівлі 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску на три окремі лоти. Обґрунтування необхідності поділу на лоти 1. Економічна доцільність: Поділ предмета закупівлі на окремі лоти є економічно обґрунтованим, оскільки дає можливість залучити до участі у процедурі більшу кількість постачальників, що сприятиме підвищенню конкуренції та потенційному зниженню ціни закупівлі. 2. Різноманітність технічних характеристик. Через різні технічні характеристики виробники та постачальники можуть спеціалізуватися лише на певних типах контейнерів та урнах, тому об’єднання всіх видів у один лот необґрунтовано обмежує конкуренцію. 3. Забезпечення конкуренції та уникнення дискримінації: Розділення закупівлі на лоти сприятиме участі більшої кількості потенційних учасників, у тому числі малих і середніх підприємств, які не мають можливості постачати весь обсяг або всі типи контейнерів. Таким чином, поділ забезпечить рівні умови доступу до торгів та виключить ризик дискримінаційних обмежень. 4. Оптимізація процесу постачання: Розділення закупівлі за типами або об’ємом контейнерів також дозволить Замовнику отримати саме ті товари, які потрібні для різних об’єктів або потреб, у необхідних кількостях та у відповідний час. Пропозиція щодо можливого поділу на лоти: Лот 1: Контейнер пластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 150 л) Лот 2: Урна пластикова для сміття (об’єм 50 л), Лот 3 Контейнер склопластиковий для зберігання протиожеледних сумішей (об’єм 220 л) Конкретний поділ Замовник може визначити самостійно з урахуванням своїх потреб та технічних характеристик предмета закупівлі. Висновок: З огляду на вищенаведене, пропонуємо Замовнику розділити предмет закупівлі на три окремі лоти для: розширення кола потенційних учасників;, забезпечення максимальної конкуренції, досягнення економії бюджетних коштів;, запобігання дискримінаційним вимогам. Просимо розглянути дану вимогу та надати обґрунтовану відповідь відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи те, що Замовник є комунальним підприємством та оплата за отримані товари та послуги проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету через органи державного казначейства, а також в зв'язку з обмеженими строками оплати та поставки товару, на даний час у Замовника відсутня можливість для відміни торгів та оголошення нової закупівлі з поділом на лоти. Оголошення Замовником закупівлі без поділу на лоти жодним чином не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливостям.
Дата відповіді: 29.11.2025 14:15