• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Квадрокоптер DJI Matrice 4T (CP.EN.00000546.02), у кількості – 1 шт. Додаткові акумулятори для DJI Matrice 4 Series Battery (CP.EN.00000559.02), у кількості - 3 шт.

Квадрокоптер DJI Matrice 4T (CP.EN.00000546.02), у кількості – 1 шт. Додаткові акумулятори для DJI Matrice 4 Series Battery (CP.EN.00000559.02), у кількості - 3 шт.

Завершена

21 890 698.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 109 453.49 UAH
Період уточнення: 14.08.2025 17:58 - 20.08.2025 10:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 39eaada36e844a12a4866bb7467790c4
Дата опублікування: 15.08.2025 23:47
Опис: Вимоги, що містяться в ОГОЛОШЕННІ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель є дискримінаційними, що унеможливлюють нашу участь. Так, пунктом 14.2 Оголошення визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що частиною 2 статті 5 Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевказане, повідомляємо про неможливість накласти КЕП або УЕП на окремі документи тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому з огляду на наступне. Відповідно до частини З статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлює, що електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов: кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром – у разі надання електронних довірчих послуг банками, іншими особами, що здійснюють діяльність на ринках фінансових послуг, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національний банк України, операторами платіжних систем та/або учасниками платіжних систем, технологічними операторами платіжних послуг); кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Згідно з частиною З статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» порядок використання інформаційно- телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Відповідно до пункту 6 цього Порядку Мінцифри для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, шляхом укладення відповідного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Тобто, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, спершу мас бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною країною нерезидента та мас виконуватись хоча б одна з умов, передбачених частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Однак на сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги”. Тобто наразі технічної сумісності засобів ЕДП нерезидентів та систем ЕДП України не існує. Таким чином, враховуючи те, що учасником спрощеної закупівлі є нерезидент та те, що міжнародних договорів між Україною та країною реєстрації (походження) учасника щодо визнання на території України сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів нерезидентів не було укладено, наща компанія не має можливості використовувати КЕП або УЕП на території України та, відповідно накласти КЕП або УЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи у закупівлі. Таким чином, просимо внести в Оголошення зміни та доповнити наступним положенням: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання пропозиції учасником - нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зауваження щодо умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Повідомляємо, що вимоги, зазначені у пункті 14.2 Оголошення, встановлено відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема: частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»; Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Закону України «Про електронні довірчі послуги»; Порядку № 60, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019. Зазначені вимоги не є дискримінаційними, а передбачають єдині умови участі для всіх учасників – як резидентів, так і нерезидентів, та забезпечують належне електронне документообіг та юридичну значущість поданих документів в межах електронної системи закупівель. Щодо Вашого посилання на технічну неможливість накладення КЕП/УЕП з боку нерезидентів, повідомляємо наступне: Українське законодавство наразі не передбачає окремого механізму для спрощеної участі учасників-нерезидентів у спрощених закупівлях, зокрема – без накладення КЕП/УЕП, який відповідає вимогам законодавства України. Частина 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» дійсно передбачає можливість визнання іноземних електронних підписів, однак на момент оголошення закупівлі відповідних міжнародних договорів між Україною та іноземними державами, які б забезпечували юридичне визнання іноземних КЕП/УЕП, не укладено, що Ви самі підтверджуєте у своєму зверненні. Таким чином, вимога щодо накладення КЕП/УЕП, що відповідає українському законодавству, є вимушеною та обов’язковою, оскільки відсутність юридично значущого підпису на пропозиції унеможливлює її розгляд Замовником у правовому полі України. Щодо запропонованої Вами зміни – надати лист-роз’яснення замість накладання КЕП/УЕП – повідомляємо, що внесення такої норми суперечитиме чинному законодавству та порушить принцип рівного ставлення до всіх учасників, встановлений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим повідомляємо, що Замовник не має правових підстав для внесення змін до Оголошення в частині відмови від вимоги щодо накладання КЕП/УЕП відповідно до вимог чинного законодавства. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що участь нерезидентів у процедурах закупівель в Україні дійсно потребує попереднього юридичного та технічного забезпечення можливості підписання документів КЕП/УЕП, що визнається в Україні. Один із можливих шляхів – залучення уповноваженого представника-резидента, який має КЕП, зареєстрований в Україні, або отримання КЕП українського зразка у визначеному порядку. Дякуємо за Ваш інтерес до участі у закупівлях та сподіваємося на подальшу співпрацю у межах правового поля.
Дата відповіді: 16.08.2025 19:37
Відповідь надана

price

Номер: 501e4e71f78c4adc91a35a2d1737a1bd
Дата опублікування: 14.08.2025 18:06
Опис: Your price is a DJI EXW price. No frame not only for corruption - simply for business. Or you may send a man to DJI in china and make direct contract. FYI: Russians are paying 50% bonus for DJI drones.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Прийнято до уваги.
Дата відповіді: 15.08.2025 10:32