• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Завершена

932 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 763.80 UAH
Період уточнення: 12.05.2025 16:24 - 21.05.2025 00:00
Відповідь надана

ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ТА ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ДІЮЧОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА

Номер: c9cd4b52aab846cf8280566d638becaf
Дата опублікування: 16.05.2025 14:40
Опис: Шановний замовнику, доводимо до Вашого відома, що відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178) - тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Окрім цього відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей - відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці 10 пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ТА ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ДІЮЧОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА, а саме перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі ОФОРМИТИ ЯК ОКРЕМІ ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, оскільки деякі з Ваших ВИБАГАНОК не будуть підставою для відхилення.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Вивчивши Ваші зауваження уповноваженою особою внесені зміни, переліки документів та/або інформації розділені на додаток №1 для учасника, та додаток №1,1 для переможця.
Дата відповіді: 19.05.2025 11:30
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 55cd8bae8e08461886820a65d55d9fee
Дата опублікування: 16.05.2025 14:15
Опис: Ознайомившись зі змістом тендерної документації затвердженої Протоколом Уповноваженої особи КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ МІСТА СУМИ № 134/1 від 09.05. 2025 року (далі – тендерна документація), вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, щодо проведення публічних закупівель (закупівель за бюджетні кошти) тому числі ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ТА ІНТЕРЕСИ потенційних учасників закупівлі, а також СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ. Насамперед, це стосується вимоги Замовника встановленої у Додатку 5 до тендерної документації, зокрема: «Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (за встановленою формою Додаток №6) за підписом Учасника (керівника/директора) та Замовника ( представника КЕВ м. Суми та містити печатку Замовника). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника. Отриману від Замовника інформацію, врахувати при підготовці тендерної пропозиції Витрати на відвідування території (майданчика), де буде здійснюватися поточний ремонт, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження». Вважаємо, що дана ВИМОГА ПОРУШУЄ щонайменше ПРАВА УЧАСНИКІВ 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єктів для надання послуг з технічної інвентаризації, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій. ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ УЧАСНИКОМ З ЗАМОВНИКОМ ДО АУКЦІОНУ, ПРЯМО ПОРУШУЄ норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме приписи статті 12 Закону в частині – «конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій» , адже замовник та учасник має право на електронне СПІЛКУВАННЯ ЛИШЕ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником. Також маємо зазначити, що «для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, НЕМАЄ необхідності особисто відвідувати та оглядати об’єкт, оцінювати можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги», оскільки: - по-перше, технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна здійснюється згідно з Порядком проведення технічної інвентаризації затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023р. № 488, яким визначає процедуру проведення технічної інвентаризації закінчених будівництвом об’єктів та об’єктів незавершеного будівництва, щодо яких набуто право на виконання будівельних робіт, перелік об’єктів нерухомого майна, які підлягають технічній інвентаризації, склад, зміст інвентаризаційної справи, матеріалів технічної інвентаризації та технічних паспортів; - по-друге, обсяги, об’єми та кількість Замовником вже зазначені у Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ З ОБСЯГАМИ РОБІТ)» до тендерної документації, а саме визначені: перелік об’єктів проведення технічної інвентаризації, місцезнаходження, орієнтовна площа (кв.м.) та не потребують будь-яких попередніх оглядів (обстежень) тощо. Тобто, вимога надати акт огляду ніяким чином не стосується предмету закупівлі - Послуги з проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (код за ДК 021:2015: 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»), А ФАКТ ВІДСУТНОСТІ УЧАСНИКА НА ОБ'ЄКТІ ДО АУКЦІОНУ, НЕ МОЖЕ бути інтерпретований Замовником як, причина для відхилення передбачена абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Проводячи будь-які закупівлі Замовник має керуватися приписами статті 23 Закону, відповідно до частини 4 якої - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Замовника про надання у складі пропозицій Учасника акту огляду об’єкту (за встановленою формою Додаток №6) за підписом Учасника (керівника/директора) та Замовника ( представника КЕВ м. Суми та містити печатку Замовника), ГРУБО ПОРУШУЄ передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та не стосується предмету закупівлі й відповідно керуючись приписами статті 23 Закону - МАЄ БУТИ ВИКЛЮЧЕНА ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ЇЇ ДОДАТКІВ.
Відповідь: Дякуємо за звернення. У зв'язку з військовою агресією ворога проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року введено воєнний стан в Україні. Воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. Факт дії воєнного стану та загрози, які несе військова агресія наразі прямо та кардинально впливають на необхідність максимально ефективного забезпечення бойової та диверсійної стійкості, протидії військовим та терористичним актам держави-агресора. Військовому командуванню Міністерства оборони України, іншим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування доручено запроваджувати та здійснювати передбачені Законом України «Про правовий режим воєнного стану» заходи і повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту і безпеки населення та інтересів держави. Військове містечко – майновий комплекс будівель, споруд, іншого нерухомого військового майна разом із казарменим фондом, житловим фондом, об'єктами соціально-культурного призначення, комунальними спорудами та інженерними мережами, які використовуються для його обслуговування, розміщений на відокремленій земельній ділянці, яка належить до категорії земель оборони. Встановлений правовий режим військового містечка як спеціальний порядок правового регулювання суспільних відносин щодо створення, функціонування та ліквідації військових містечок, що визначає, у тому числі, діяльність суб’єктів права на зазначеній території. Згідно Положення про організацію квартирно-експлуатаційного забезпечення Збройних Сил України, затвердженого наказом Міноборони від 03.07.2013 № 448, територія військового містечка - частина земельної ділянки з установленими межами, на якій розміщуються фонди військового містечка, що використовується для розквартирування військових частин та розміщення військовослужбовців і працівників ЗС України. Статтею 8 Закону України «Про державну таємницю» визначено перелік відомостей у сфері оборони, що належать до таємних відомостей військового характеру. Цей перелік передбачає значний обсяг інформації, об'єктів і відомостей, що становлять державну таємницю (відомості про озброєння, дислокацію, пересування, результати діяльності) збройних сил та інших військових формувань. Зокрема, відповідно до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБУ від 23.12.2020 №383 дислокація військ (в особливий період, на воєнний час) - розміщення у населених пунктах (аеродромах, військово-морських базах, пунктах базування, військових містечках, таборах тощо) органів військового управління, з’єднань, військових частин, військових кораблів, військових навчальних закладів, установ та інших військових формувань, які не входять до складу діючих військ (сил). Таким чином, в умовах правового режиму військового стану апріорі недопустимим та потенційно загрозливим є доступ на територію військового містечка сторонніх осіб та володіння ними будь-якою інформацією про зазначений об’єкт. Відповідно, з метою попередження виникнення надзвичайних подій недопущення завдання шкоди життю та здоров’ю військовослужбовців і цивільних громадян та запобігання зниженню рівня обороноздатності листом від 29.09.2023р № 17/8/3-2917 СБУ Департаментом військової контррозвідки ініційовано проведення заходів з поліпшення чинників, які впливають на посилення антитерористичного та проти диверсійного захисту на підпорядкованих об’єктах де за замовленням КЕВ м. Суми проводяться ремонтні роботи послуги чи роботи з облаштування інфраструктури. Особливо акцентовано увагу на дотриманні пропускного режиму на території об’єктів КЕВ м. Суми, у відповідності до вимог Порядку організації пропускного режиму на особливо важливих і режимних об’єктах Міністерства оборони ЗС України, затвердженого наказу МО України, управлінь, з’єднань, військових частин, військових навчальних закладів, установ організацій ЗС України, затвердженого наказом Генерального штабу ЗС України. Також впроваджено обов’язкове погодження з органами військової контррозвідки щодо допуску на територію об’єктів КЕВ м. Суми сторонніх цивільних осіб, в тому числі тих хто не є працівниками КЕВ, чи на об’єкти де за замовленням КЕВ м. Сум виконуються роботи та послуги. Наразі держава та державні органи вимушені діяти в значно відмінних від мирного часу умовах. З огляду на вказані обставини, об’єктивно доцільною є вимога Замовника встановлена у Додатку № 5 до тендерної документації для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, місця знаходження об’єктів та враховуючи особливості правового режиму їх функціонування, учаснику в період роз’яснень, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги, про що скласти акт огляду об’єкта (за встановленою формою Додаток № 6). Варто зазначити, що дану вимогу встановлено з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом послуг, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена специфікою розташування об’єктів. Зазначена вимога не порушує права учасників, оскільки кожен Учасник наділений рівнозначним правом виконати зазначену умову. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 від 29.04.2008 р. Враховуючи зазначене, оскільки при розробці змісту тендерної документації не було допущено порушень Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно вимога щодо внесення запропонованих змін відхилена Замовником.
Дата відповіді: 19.05.2025 14:38
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a8a108b40c214268bb92f64f4b6c51d9
Дата опублікування: 13.05.2025 17:30
Опис: Шановний замовнику! Просимо виключити дискримінаційну вимогу по відношенню до нашого піддприємства, а саме: «Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (за встановленою формою Додаток №6) за підписом Учасника (керівника/директора) та Замовника ( представника КЕВ м. Суми та містити печатку Замовника). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника.». Нижче приведемо декілька рішень АМКУ з піднятого питання: рішення від 21.11.2023 № 18727 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-07-012756-a); Рішення від 17.05.2023 № 6766 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-01-009396-a); 18.04.2023 № 5004 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-05-010929-a) та безліч інших. Також просимо виключити вимогу: «Довідку про перевірку особи , яка буде здійснювати огляд об’єкту від ВКР. (для учасника) Довідку про перевірку усіх працівників які будуть залучені до виконання робіт від ВКР (для переможця)» та прописати її лише в договорі для виконавця робіт.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до листа від 29.09.2023р № 17/8/3-2917нт від СБУ Департамент військової контррозвідки , та звернень військових частин, надаємо роз’яснення. Цим листом наведено частина тексту : З метою попередження виникнення надзвичайних подій недопущення завдання шкоди життю та здоров’ю військовослужбовців і цивільних громадян та запобігання зниженню рівня обороноздатності, пропонуємо Вам ініціювати проведення заходів з поліпшення чинників , які впливають на посилення антитерористичного та проти диверсійного захисту на підпорядкованих об’єктах де за замовленням КЕВ м. Суми проводяться ремонтні роботи послуги чи роботи з облаштування інфраструктури. Особливо звернути увагу на дотримання пропускного режиму на території об’єктів КЕВ м. Суми , у відповідності до вимог Порядку організації пропускного режиму на особливо важливих і режимних об’єктах Міністерства оборони ЗС України, затвердженого наказу МО України, управлінь, з’єднань, військових частин, військових навчальних закладів, установ організацій ЗС України, затвердженого наказом Генерального штабу ЗС України . - Допуск на територію об’єктів КЕВ м. Суми сторонніх цивільних осіб, в тому числі тих хто не є працівниками КЕВ , чи на об’єкти де за замовленням КЕВ м. Сум виконуються роботи та послуги здійснювати виключно після погодження з органами військової контррозвідки. - Відповідно до листа від 29.09.2023р № 17/8/3-2917нт від СБУ Департамент військової контррозвідки , та звернень військових частин необхідно надати : - Довідку про перевірку особи , яка буде здійснювати огляд об’єкту від ВКР. (для учасника) - Довідку про перевірку усіх працівників які будуть залучені до виконання робіт від ВКР (для переможця) - - Відповідно до додатку №5 до тендерної документації внесені зміни - Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 08-00 до 17-00 годин.
Дата відповіді: 14.05.2025 14:52