• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)

ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) згідно документації. Строк надання Послуг по заправці (відновленню) картриджів становить 1 робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення картриджів Виконавцем послуги. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника послуги і Виконавця послуги на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети та картонні коробки на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Заправка чорнилом здійснюється з виконанням усіх заходів необхідних для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Заправка здійснюється виключно оригінальними чорнилами компанії-виробника копіювально-розмножувальної техніки з обов’язковим наданням тестової сторінки. Після заправки повинен бути стандартний об’єм чорнил (згідно з технічних характеристик відповідно до стандартів компанії-виробника). Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Строк надання послуги заправки чорнилом копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Технічне обслуговування (ремонт /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем за власний рахунок в межах, необхідних, для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Строк надання послуг по технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Роботи по заправці та відновленню картриджів, заправки чорнилом, технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки виконуються на території Виконавця (за необхідності) з оформленням відповідних супроводжувальних документів (розписка, тощо). Вилучення (встановлення) картриджів, відключення (підключення) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем (за вимогою Замовника). Транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець послуги за власний рахунок. Виконавець послуги повинен забезпечити транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки до місця проведення робіт впродовж 1 (однієї) доби з моменту отримання замовлення та їх повернення Замовнику впродовж 1 (однієї) доби після виконання робіт. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів, якості технічного обслуговування (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки Виконавець послуги може провести пломбування картриджу в пристрої або самого пристрою. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. Якість виконаних робіт, послуг забезпечується гарантійними зобов’язаннями Виконавця. Гарантійний строк на виконані роботи, послуги повинен становити не менше 180 днів з моменту їх завершення. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг протягом всього гарантійного терміну Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Строк усунення недоліків не повинен перевищувати 7 (семи) календарних днів. При перевищенні строків надання послуг, усунення недоліків Виконавець (за вимогою Замовника) повинен, за власний рахунок, надати та підключити Замовнику аналогічний пристрій належної якості на весь період проведення робіт, що перевищують строк надання послуг, усунення недоліків

Завершена

392 154.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.77 UAH
Період уточнення: 04.02.2025 13:57 - 09.02.2025 00:00
Відповідь надана

щодо встановлення дискримінаційної вимоги

Номер: 66590d7ca9c0472fb0b317e836e84507
Дата опублікування: 05.02.2025 00:17
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації "Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики" зазначено, що учаснику потрібно надати: " Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (тонер та комплектуючі до принтерів та копірів), які використовуються при наданні послуг з заправки та відновлення тонерних картриджів, щодо їх відповідності вимогам діючого санітарного законодавства України та можливості використання в заявленій сфері застосування, дійсні на момент розкриття пропозицій.". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято до розгляду, буде опрацьовано та в разі необхідності внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.02.2025 15:47