-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі (Код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (відповідний код: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель)
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Відкриті торги з особливостями
Завершена
468 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 343.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 343.76 UAH
Період уточнення:
02.01.2025 21:52 - 07.01.2025 00:00
Відповідь надана
дати відповідь
Номер:
66e602a252904b4eabad201865554519
Дата опублікування:
06.01.2025 22:48
Опис:
Надаючи не чітку (розмиту) відповідь на два запитання по кінцевому бенефіциару (яку потім плануєте трактувати на свою користь), Ви підтверджуєте той факт, що тендерна документація підготовлена для участі в закупівлі Учасника, у якого в статутних документах (в статуті) не визначено (не вказано) кінцевого бенефіциара ?
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! В тендерній документації немає окремої вимоги зазначення інформації про кінцевого бенефіціарного власника в статутних документах (статуті) учасника. Просимо детальніше ознайомитись з вимогами тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
09.01.2025 14:08
Відповідь надана
дати роз'яснення
Номер:
01f4bfd44eed4457b8c973ccee9adbf1
Дата опублікування:
06.01.2025 22:30
Опис:
Прошу надати відповідь, для даної закупівлі в пропозиції Учасника ( юридичної особи) в статутних документах (статуті) які Учасник надасть повинно бути визначено кінцевого бенефіциара?
Чи його відсутність буде вважатися Замовником, як невідповідність вимогам тендерної документації?
Дайте чітку відповідь так чи ні.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! В тендерній документації немає окремої вимоги зазначення інформації про кінцевого бенефіціарного власника в статутних документах (статуті) учасника (юридичної особи). Просимо детальніше ознайомитись з вимогами тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
09.01.2025 14:08
Відповідь надана
дати роз'яснення
Номер:
6cc5d1e8018a4c49b6d03e89921e5184
Дата опублікування:
06.01.2025 22:19
Опис:
Прошу надати відповідь, чи буде відповідати вимогам тендерної документації Замовника цієї закупівлі пропозиція Учасника ( юридичної особи) в якого в статутних документах (статуті) невизначено (відсутній) кінцевий бенефіциар
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! В тендерній документації немає окремої вимоги зазначення інформації про кінцевого бенефіціарного власника в статутних документах (статуті) учасника (юридичної особи). Просимо детальніше ознайомитись з вимогами тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
09.01.2025 14:08
Відповідь надана
Внести зміни до тендерної документації
Номер:
89cdd83cc7ee4b959f79f3210c032a05
Дата опублікування:
03.01.2025 16:39
Опис:
Відповідно положень додатку 1 до тендерної документації Вами встановлені в розділах 5 та 6 необгрунтовані вимоги, які суперечать Закону, а саме:
Стаття 22 п3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Стаття 22 п 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Замовник нічим не обґрунтував свої вимоги ( в чому потреба), які виклав в розділах 5 та 6 додатку 1 до ТД. Та не вимагає від Виконавця надання послуг. Відсутністю даних вимог у проєкті договору (додаток 3 до ТД) Замовник підтверджує, що вони йому потрібні лише на етапах подання пропозицій та кваліфікації переможця. Складається враження, що ці вимоги потрібні Замовнику лише для того, щоб зменшити конкуренцію підряднику який здійснює надання послуг з прибирання, що створює прямі дискримінаційні вимоги до інших учасників вимагаємо внести зміни до тендерної документації, усунути всі дискримінаційні та необґрунтовані вимоги.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, що б вона містила детальний опис засобів, які учасник планує використовувати при наданні послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації, зокрема основні положення, зазначені у розділах 5, 6 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі» наведені у проєкті договору та додатках до нього (Додаток 3 до тендерної документації). Слід відмітити, що п.п. 8 п. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При складанні та оприлюдненні тендерної документації, додатків до неї, у тому числі і проєкту договору, Замовником дотримані всі вимоги, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Таким чином, тендерна документація, зокрема проєкт договору та додатки до нього, оприлюднені Замовником з дотриманням всіх вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», та не містять необґрунтованих або дискримінаційних вимог, які можуть привести до обмеження конкуренції.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:32
Відповідь надана
Внести зміни до тендерної документації
Номер:
297b105a57e2461aa7675b12bb858680
Дата опублікування:
03.01.2025 01:21
Опис:
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник процедури закупівлі не погоджуємося з вимогою, що міститься в тендерній документації Замовника та вимагаємо прибрати вимогу та надати роз’яснення. Чому потенційний виконавець повинен крім послуги з прибирання надавати Замовнику додатково безоплатно послугу з захисту поверхонь виробів зі скла, дзеркал та глянцевих поверхонь, а саме використовувати засіб для миття скла, дзеркал та глянцевих поверхонь, який не містить фосфати та абразиви, утворює на поверхні захисний шар. Не використовувати абразиви зрозуміло, а наносити додатково захисний шар на предметах чи виробах замовника це окрема послуга, яка не є предметом закупівлі і не відповідає коду закупівлі.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Наголошуємо, що Замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у п. 4.3 наведений Перелік основних послуг з прибирання та періодичність їх надання. Так, зокрема, у п.п. 1 цього пункту вказаний об’єкт прибирання – Дзеркала, а спосіб їх прибирання – протирання, чищення; у п.п. 5 цього пункту вказаний об’єкт прибирання – Вікна, віконні блоки з обох сторін, спосіб їх прибирання – миття з використанням спеціальних миючих засобів. У п.п. 5.2.2.2 п. 5 визначено, що засіб для миття скла, дзеркал та глянцевих поверхонь, не повинен містити фосфати та абразиви, утворює на поверхні захисний шар. Слід відмітити, що відповідно до визначених характеристик засобу для скла, дзеркал та глянцевих поверхонь однією з таких характеристик є утворення захисного шару на поверхні.
Таким чином, крім послуг, що визначені предметом закупівлі, Замовник жодним чином не вимагає від потенційних виконавців надавати додаткову окрему безоплатну послугу з захисту поверхонь виробів зі скла, дзеркал та глянцевих поверхонь нанесенням на предмети захисного шару. Пропонуємо детальніше ознайомитись з вимогами тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:32
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
fe0157dd73f6418e84dad7393f72a3e3
Дата опублікування:
03.01.2025 00:55
Опис:
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник процедури закупівлі не погоджуємося з дискримінаційною вимогою, що міститься в тендерній документації замовника та вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу та надати роз’яснення. Чому саме препарат на основі перекису водню – 35,0%, вода очищена (надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та Інструкцію щодо використання цього засобу, завірену виробником).
Чому саме – 35,0% ні більше ні менше???
Всі інші в Україні заборонено використовувати? Потенційний учасник процедури закупівлі, який використовує інші засоби, що дозволені для використання в нашій державі для надання аналогічних послуг не має права приймати участь у закупівлі?
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, що б вона містила детальний опис дезінфекційних засобів/препаратів, які учасник планує використовувати при наданні послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу, що адміністративна будівля Замовника за призначенням є цивільною громадською будівлею, приміщення якої, зокрема побутового (санітарно-технічного) призначення, окрім співробітників Замовника відвідує значна кількість громадян, у тому числі особи з дітьми, особи похилого віку та особи з інвалідністю, особи, що тимчасово проживають на території району (ВПО).
Перелік технічних характеристик до предмету даної закупівлі визначений Замовником виходячи із специфіки потреб Замовника, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфекційних засобів/препаратів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя як працівників Замовника, так і громадян, які звертаються за допомогою до будівлі Замовника, прагнення мінімізації алергічних реакцій при застосуванні засобів. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості дезінфекційного засобу/препарату, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфекційних засобів/препаратів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби/препарати із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості при наданні послуг, що є предметом закупівлі, використання дезінфекційних засобів/препаратів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам. Неспроможність учасника закупівлі використовувати при наданні послуг визначений Замовником (без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника) дезінфекційний засіб/препарат не є дискримінацією і обмеженням конкуренції.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:33
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
6b5c680b348f442ea9bb1e23f2b2d3c2
Дата опублікування:
03.01.2025 00:45
Опис:
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник процедури закупівлі не погоджуємося з дискримінаційною вимогою, що міститься в тендерній документації замовника й вимагаємо внести зміни, прибрати дискримінаційну вимогу,а саме:
засіб дезінфекційний, до складу якого входить 1-пропанол – 32,5%, етанол – 18% (надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та Інструкцію щодо використання цього засобу, в якій має бути зазначено, що засіб має антимікробні властивості щодо грамнегативних та грампозитивних бактерій (включаючи збудників туберкульозу), вірусів (включаючи гепатит А, В, С, ВІЛ), завірену виробником). На якій підставі та якими нормативними документами ви керувалися під час формування дискримінаційної вимоги стосовно надання та використання цього засобу.
Окремо вимагаємо надати відповідь та підтверджуючі документи до якого класу небезпеки відносяться приміщення Замовника, а ми порівняємо його з Інструкцією щодо використання цього засобу.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, що б вона містила детальний опис дезінфекційних засобів, які учасник планує використовувати при наданні послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу на те, що адміністративна будівля Замовника за призначенням є цивільною громадською будівлею, приміщення якої, зокрема побутового (санітарно-технічного) призначення, окрім співробітників Замовника відвідує значна кількість громадян, у тому числі особи з дітьми, особи похилого віку та особи з інвалідністю, особи, що тимчасово проживають на території району (ВПО). Перелік технічних характеристик до дезінфекційного засобу, що використовуватиметься при наданні послуг, що є предметом закупівлі, визначений Замовником виходячи із специфіки потреб Замовника, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфекційних засобів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя як працівників Замовника, так і громадян, які звертаються за допомогою до будівлі Замовника, прагнення мінімізації алергічних реакцій при застосуванні засобів. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості дезінфекційного засобу, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфекційних засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості при наданні послуг, що є предметом закупівлі, використання дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам. Неспроможність учасника закупівлі використовувати при наданні послуг визначеного Замовником (без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника) дезінфекційного засобу не є дискримінацією і обмеженням конкуренції.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:32
Відповідь надана
Надати роз'яснення
Номер:
9a6c2d49f87e43d4bc6f74fab14e4f63
Дата опублікування:
03.01.2025 00:32
Опис:
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник процедури закупівлі не погоджуємося з дискримінаційною вимогою, що міститься в тендерній документації замовника та вимагаємо дати роз’яснення.
А саме яку функцію виконують в дезінфекційному засобі четвертинні амонійні сполуки у кількості – 10,0%, та чому їх неможливо замінити на більшу або меншу пропорцію та або на іншу речовину.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, що б вона містила детальний опис дезінфекційних засобів, які учасник планує використовувати при наданні послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу, що адміністративна будівля Замовника за призначенням є цивільною громадською будівлею, приміщення якої, зокрема побутового (санітарно-технічного) призначення, окрім співробітників Замовника відвідує значна кількість громадян, у тому числі особи з дітьми, особи похилого віку та особи з інвалідністю, особи, що тимчасово проживають на території району (ВПО). Перелік технічних характеристик до предмету даної закупівлі визначений Замовником виходячи із специфіки потреб Замовника, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфекційних засобів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя як працівників Замовника, так і громадян, які звертаються за допомогою до будівлі Замовника, прагнення мінімізації алергічних реакцій при застосуванні засобів. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості дезінфекційного засобу, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфекційних засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості при наданні послуг, що є предметом закупівлі, використання дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам. Неспроможність учасника закупівлі використовувати при наданні послуг визначені Замовником (без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника) дезінфекційного засобу не є дискримінацією і обмеженням конкуренції.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:32
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
2dccf197fc34411bbf28d9c9286a35d2
Дата опублікування:
03.01.2025 00:20
Опис:
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник процедури закупівлі не погоджується з дискримінаційною вимогою, що міститься в тендерній документації замовника й вимагаємо внести зміни, прибрати дискримінаційну вимогу. А саме на якій підставі та якими нормативними документами ви керувалися під час формування дискримінаційної вимоги стосовно надання та використання: засіб дезінфекційний, до складу якого входить суміш четвертинних амонійних сполук – 10,0%, зареєстрований в МОЗ (надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та Інструкцію щодо застосування цього засобу з метою дезінфекції, завірену виробником). Чому саме суміш четвертинних амонійних – 10,0% ні більше ні меньше???
Всі інші в Україні заборонено використовувати? Потенційний учасник процедури закупівлі, який використовує інші засоби, що дозволені для використання в нашій державі для надання аналогічних послуг не має права приймати участь у закупівлі?
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, що б вона містила детальний опис дезінфекційних засобів, які учасник планує використовувати при наданні послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу, що адміністративна будівля Замовника за призначенням є цивільною громадською будівлею, приміщення якої, зокрема побутового (санітарно-технічного) призначення, окрім співробітників Замовника відвідує значна кількість громадян, у тому числі особи з дітьми, особи похилого віку та особи з інвалідністю, особи, що тимчасово проживають на території району (ВПО). Перелік технічних характеристик до предмету даної закупівлі визначений Замовником виходячи із специфіки потреб Замовника, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфекційних засобів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя як працівників Замовника, так і громадян, які звертаються за допомогою до будівлі Змовника, прагнення мінімізації алергічних реакцій при застосуванні засобів. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості дезінфекційного засобу, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфекційних засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості при наданні послуг, що є предметом закупівлі, використання дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам. Неспроможність учасника закупівлі використовувати при наданні послуг визначені Замовником (без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника) дезінфекційного засобу не є дискримінацією і обмеженням конкуренції.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:31
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
ebfce0d34bc443c4872b0c31ba1da160
Дата опублікування:
03.01.2025 00:02
Опис:
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник процедури закупівлі не погоджується з дискримінаційною вимогою, що міститься в тендерній документації замовника й вимагає внести зміни. А саме на якій підставі та якими нормативними документами ви керувалися під час формування дискримінаційної вимоги стосовно надання: Скан-копії оригіналу чи копії сертифікату відповідності, що підтверджує відповідність послуг з прибирання вимогам ДСТУ EN 13549:2005 Послуги з чищення. Основні вимоги та рекомендації щодо системи контролювання якості (EN 13549:2001, IDT), ДСТУ 2893-94 Системи централізованого пилоприбирання. Загальні вимоги безпеки, ДСТУ Б Д.1.1-10-2011 Будинки, споруди та прибудинкові території. Норми витрат праці та матеріально-технічних ресурсів з утримання; Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 тощо.
Закони України та Ліцензійні умови не передбачають проходження сертифікаційної програми, а тому вимога – дискримінаційна.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р. (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-12-013227-a):
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Відповідно до п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Слід відмітити, що Порядком сертифікації послуг соціально-побутової сфери та оцінювання об’єктів надання послуг на відповідність вимогам типу, категорії, класу встановлюється, що об'єктами сертифікації, зокрема, є послуги чищення та інші побутові послуги, що надаються суб'єктами підприємницької діяльності усіх форм власності, процеси надання послуг, об’єкти надання послуг тощо. Сертифікація послуг здійснюється з метою встановлення відповідності послуг обов'язковим вимогам нормативним документам щодо безпеки життя та здоров'я людей, збереження їхнього майна, охорони навколишнього природного середовища; оцінювання належності об’єкту надання послуг до відповідних типу, категорії або класифікаційного угруповання. Під час проведення робіт з сертифікації послуг перевіряються характеристики, параметри, показники послуг, які дозволяють повно та вірогідно підтвердити відповідність конкретних послуг встановленим до них вимогам.
Таким чином, визначена Замовником вимога щодо надання учасниками у складі пропозиції скан-копії оригіналу чи копії сертифікату відповідності, що підтверджує відповідність послуг з прибирання вимогам ДСТУ EN 13549:2005 Послуги з чищення. Основні вимоги та рекомендації щодо системи контролювання якості (EN 13549:2001, IDT), ДСТУ 2893-94 Системи централізованого пилоприбирання. Загальні вимоги безпеки, ДСТУ Б Д.1.1-10-2011 Будинки, споруди та прибудинкові території. Норми витрат праці та матеріально-технічних ресурсів з утримання; Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 тощо не є дискримінаційною.
Крім того, у Вашому зверненні не вказано причини неможливості виконання вказаної умови тендерної документації та не вказано, яким чином наведена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у даній процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
06.01.2025 21:30