• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення проєктної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Порубне – Сірет» на українсько-румунському державному кордоні, Чернівецька область (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

Торги не відбулися

657 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 570.00 UAH
Період уточнення: 09.12.2024 19:00 - 21.12.2024 00:00
Відповідь надана

Досвід

Номер: b2b6544a0ac549b7ba330c2f4bac07ef
Дата опублікування: 18.12.2024 16:38
Опис: Шановний замовнику, звертаємося до вас із вимогою внести зміни до тендерної документації в частині вимог до підтвердження досвіду учасників. Чинна редакція документації вимагає підтвердження досвіду виключно стадією розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО). Однак, така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію, що може негативно вплинути на результати закупівлі. Розроблення проектної документації на стадіях «Проект» (П) та «Робочий проект» (РП) також вимагає високого рівня кваліфікації, глибокого технічного аналізу та компетенцій, аналогічних тим, що необхідні для виконання ТЕО. Зокрема: • Стадія «Проект» (П) передбачає розробку комплексної технічної документації з урахуванням усіх нормативних, технічних та економічних аспектів. • Стадія «Робочий проект» (РП) вимагає деталізованих розрахунків, що забезпечують точність реалізації проєкту. Обмеження досвіду лише виконанням ТЕО не враховує реальну ситуацію на ринку та може створювати дискримінаційні умови. У багатьох випадках досвід у розробці проектів (П) та робочих проектів (РП) є рівноцінним, а в певних аспектах навіть більш складним, що також підтверджує кваліфікацію виконавця. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі повинні проводитися на засадах недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та максимального залучення учасників. Запропоновані зміни дозволять: 1. Розширити коло потенційних учасників. 2. Забезпечити більшу конкуренцію. 3. Знизити ймовірність звинувачень у дискримінації. 4. Оптимізувати використання бюджетних коштів. На підставі вищезазначеного, просимо дозволити підтверджувати досвід виконання проектної документації за стадіями «Проект» (П) та «Робочий проект» (РП) як релевантний досвід для участі у закупівлі. Розраховуємо на ваше розуміння та об’єктивний підхід до розгляду даної вимоги.
Відповідь: Пунктом 9 «Завдання на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Порубне - Сірет» на українсько-румунському державному кордоні, Чернівецька область», яка є невід’ємною частиною для розроблення проектних рішень предмета закупівлі, зокрема передбачено, що стадійність проектування з визначенням затверджуваної стадії є двостадійне, а проектування необхідно виконати в стадії - техніко-економічного обґрунтування (ТЕО). Поряд з цим варто звернути увагу на вимоги ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво (зі змінами)» де зокрема зазначено, що стадія «Робочий проект» (РП) розробляється при одностадійному проектуванні, а також при двостадійному проектуванні для об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) (що з великою вірогідністю не співставне з об’єктом закупівлі). Водночас варто наголосити, що згідно наведеного вище нормативного документа стадія «Проект» (П) розробляється на підставі схваленої попередньої стадії проектуванні. У доповнені до наведеного варто звернути увагу, що згідно вимог ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво (зі змінами)» техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) розробляється для об'єктів невиробничого призначення, які потребують детального обґрунтування відповідних рішень та визначення варіантів і доцільності їх будівництва. До слова наведена нормативним документом вимога передбачена пунктом 12 «Завдання на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Порубне - Сірет» на українсько-румунському державному кордоні, Чернівецька область». Підсумовуючи наведене варто зазначити, що незважаючи на певну специфіку розробки як стадії «Робочий проект» (РП), так і стадії «Проект» (П), має місце суперечність базових умов п. 9 та п. 12 завдання на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО), де зокрема зазначено, що проектування необхідно виконати в стадії - техніко-економічного обґрунтування (ТЕО), а також те, що при його розробленні необхідне визначення оптимальних технічних рішень для перебудови, модернізації та розвитку дорожньої та паркувальної інфраструктури пункту пропуску, тобто обгрунтування їх необхідності.
Дата відповіді: 20.12.2024 15:35
Відповідь надана

Повірки

Номер: 7195cb44986f4ddfa6fcc2f2bf812b4a
Дата опублікування: 13.12.2024 16:35
Опис: Шановний Замовнику! Ви вказуєте "Дія Свідоцтва – протягом всього строку виконання договору про закупівлю.". Строк дії договору до 30.04.2025. Наші прилади повірені в лютому цього року. Просимо дозволити надавати повірки діючі на момент подачі, в іншому випадку нам прийдеться повіряти прилади спеціально під Вас.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді: 16.12.2024 14:30
Відповідь надана

Досвід

Номер: fa514f6f045049a08e7b56bf43049eb0
Дата опублікування: 13.12.2024 13:53
Опис: Шановний Замовнику. Можливо в Україні спостерігається більш ніж достатньо досвіду виконання аналогічних договорів саме по об’єктах автомобільних доріг загального користування, але ж не будівництва. Які дороги були саме побудовані за останні 5 років? В такому випадку, розширте можливість підтверджувати досвід реконструкцією та/або капітальним ремонтом. Що стосується доріг в місті, то проектувати дороги, а тим більше штучні споруди в місті складніше ніж дорогу в чистому полі, де відсутні комунікації та інша інфраструктура і не потрібно отримувати купу погоджень та й проектування дорожнього одягу не значно відрізняєтьбся. І компетенція для проектування штучних споруд в місті в проектувальника має бути значно вищою ніж для проектування дороги в полі. Чи можливо Ви хочете якогось конкретного проектувальника, то відразу так і напишіть.
Відповідь: Кваліфікаційними вимогами у частині досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема, у пп. 3.1 п.3 додатку 1 тендерної документації визначено, що аналогічним буде вважатись виконаний договір на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародних автомобільних пунктів пропуску, розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) на будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення категорії не нижче ІІ, а не будівництва в цілому. Поряд з цим варто звернути увагу і на п. 14 «Завдання на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Порубне - Сірет» на українсько-румунському державному кордоні, Чернівецька область», яка є невід’ємною частиною для розроблення проектних рішень предмета закупівлі, де в переліку черговості будівництва чітко наведена послідовність, а саме: I-ша черга - Будівництво 4-х смугової ділянки дороги (проїзду); II- га черга — Облаштування вагового обладнання для митного контролю; ІІІ-тя черга - Будівництво майданчику для відстою великовагових транспортних засобів. Отже досвід з реконструкції та капітального ремонту міських доріг та штучних споруд у місті тут недоречний. Доповнюючи наведене варто звернути увагу і на п. 15, п.16 та п. 24 «Завдання на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Порубне - Сірет» на українсько-румунському державному кордоні, Чернівецька область», де зокрема наведені чіткі вимоги щодо погоджень із всіма зацікавленими організаціями, збору вихідних даних та розроблення відповідних заходів, що є обов’язковими згідно чинних нормативних документів при розробці ТЕО діючого об’єкту (пункту пропуску) з цілодобовим режимом роботи та середньодобовою інтенсивністю близько 1500 осіб, 500 легкових та 350 вантажних транспортних засобів.
Дата відповіді: 16.12.2024 11:23
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: f43076da3c1b48e7a74fa000c6825011
Дата опублікування: 12.12.2024 17:35
Опис: Шановний замовнику! Ви вказали, що аналогічним буде вважаєтись виконаний договір на розроблення проектної документації з техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародних автомобільних пунктів пропуску, розроблення проектної документації з техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) на будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення, категорії не нижче ІІ, укладений(і) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Просимо роз'янити чи потрібно договір і на пункт пропуску і на дорогу категорії ІІ чи достатньо одного договору на щось одне з двох?
Відповідь: Відповідно до п.3.1. розділу 3 «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»» Додатку 1 тендерної документації: «…Довідка має містити інформацію про не менш ніж один вказаний аналогічний договір за предметом закупівлі…». Отже, достатньо одного з перелічених договорів.
Дата відповіді: 13.12.2024 16:04
Відповідь надана

Свідоцтво

Номер: 8e76d576f17e4dd7b83d9f91d58729e7
Дата опублікування: 12.12.2024 17:31
Опис: Шановний Замовнику. Ви вимагаєте діюче протягом всього строку виконання договору про закупівлю свідоцтво (-а) державного зразка, яке(-і) підтверджує (-ють), що обладнання виконує (-ють) вимірювання з точністю в межах встановленої похибки. Вкажіть будь-ласка конкретно про яке свідоцтво йдеться та що робити тим учасникам в яких строк дії свідоцтва яке ви вкажете закінчиться до закінчення строку виконання договору?
Відповідь: Відповідно до п.1.1. розділу 1 «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»» Додатку 1 тендерної документації: «…Учасник надає копії посвідчених відповідно до умов тендерної документації:… - діюче протягом всього строку виконання договору про закупівлю свідоцтво (-а) державного зразка, яке(-і) підтверджує (-ють), що обладнання виконує (-ють) вимірювання з точністю в межах встановленої похибки (якщо обладнання підлягає метрологічній повірці);…». Назва документу: «Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки». Дія Свідоцтва – протягом всього строку виконання договору про закупівлю.
Дата відповіді: 13.12.2024 15:59
Відповідь надана

Програмне забезпечення

Номер: ee727bd67ed443eea054a97773b2f6cb
Дата опублікування: 12.12.2024 16:53
Опис: Шановний Замовнику! Ви вимагаєте наявність наступного програмного забезпечення: Програмне забезпечення CREDO РАДОН UA 1.0 (або еквівалент) Програмне забезпечення CREDO ДОРОГИ 2.2 (або еквівалент) Просимо видалити дану вимогу, оскільки розробником даного ПЗ є Республіка Білорусь. Учасники які будуть купувати дане ПЗ можуть підпадати під статтю ККУ Стаття 258-5. Фінансування тероризму караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до двох років та з конфіскацією майна. Тим більше, 19 серпня Кабмін подав до Верховної Ради проєкт Закону № 11492 про введення санкцій або заборони програмного забезпечення з росії та білорусі. Законопроєкт вводить зміни до ЗУ «Про санкції», зокрема забороняє фізичним та юридичним особам, які здійснюють терористичну діяльність або знаходиться під українськими санкціями, поширювати своє ПЗ на території України. Також буде заборонено використання такого софту українськими користувачами. Законопроект може бути проголосований в будь-який час. Оскільки Ви вже прочитали вищевикладене, то володієте даною інформацією і відповідно приймаєте наступні рішення і вчиняєте дії опираючись на неї. Просимо не спонукати до купівлі програмної продукції з білорусі та видалити дану вимогу або замінити на еквівалент який не походить з білорусі чи рф.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді: 13.12.2024 15:17
Відповідь надана

Досвід

Номер: e8ad486468354380a424878ef2623ec2
Дата опублікування: 11.12.2024 12:19
Опис: Шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник закупівлі, уважно ознайомилися з тендерною документацією та звертаємося з проханням внести зміни до встановлених кваліфікаційних вимог у частині досвіду виконання аналогічних договорів. Зокрема, у пп. 3.1 п.3 додатку 1 тендерної документації, де визначено, що аналогічним буде вважаєтись виконаний договір на розроблення проектної документації з техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) перебудови, модернізації та розвитку дорожньої інфраструктури міжнародних автомобільних пунктів пропуску, розроблення проектної документації з техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) на будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення, категорії не нижче ІІ, укладений(і) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, пропонуємо розширити коло прийнятних аналогічних договорів або переглянути цю вимогу. Наша позиція базується на наступних аргументах: 1. Обмеження конкуренції. Встановлена вимога звужує коло потенційних учасників, оскільки кількість проектів, що відповідають таким специфічним критеріям, є обмеженою в Україні. Це може бути розцінено як дискримінаційний підхід, що суперечить принципам публічних закупівель, закріпленим у Законі України «Про публічні закупівлі». 2. Збільшення економічної ефективності закупівлі. Розширення переліку прийнятних аналогічних договорів або зняття надмірно специфічних вимог дозволить залучити більшу кількість учасників до тендеру. Як наслідок, конкуренція між учасниками сприятиме зниженню вартості виконання робіт і досягненню економії бюджетних коштів. 3. Наявність у нас релевантного досвіду. Ми маємо успішний досвід розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування для проектів реконструкції аеродромного комплексу та реконструкції шляхопроводу у місті. Ці проекти є аналогічними за суттю та складністю до заявлених у тендерній документації, хоча й не стосуються безпосередньо міжнародних автомобільних пунктів пропуску чи автомобільних доріг категорії не нижче II. 4. Відповідність законодавству. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має бути складена таким чином, щоб забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників і не містити дискримінаційних вимог. Встановлена кваліфікаційна вимога може порушувати ці норми. З огляду на викладене, пропонуємо: 1. Розширити визначення аналогічних договорів, дозволивши вважати такими договори на розроблення проектної документації з техніко-економічного обґрунтування для об'єктів транспортної інфраструктури в цілому (включно з реконструкцією аеродромних комплексів, шляхопроводів тощо). 2. Альтернативно – виключити вимогу щодо прив'язки до міжнародних автомобільних пунктів пропуску або автомобільних доріг загального користування державного значення, категорії не нижче II. Це дозволить забезпечити більшу прозорість, відкритість і конкуренцію в закупівлі, а також сприятиме досягненню найбільш економічно вигідного результату. Сподіваємося на розуміння та врахування нашої пропозиції.
Відповідь: Міжнародний автомобільний пункт пропуску «Порубне - Сірет» (далі МАПП «Порубне - Сірет»), що на українсько-румунському державному кордоні за характером перевезень віднесений до пасажирсько-вантажного, тобто здійснює митне оформлення зокрема і вантажного автотранспорту. МАПП «Порубне – Сірет» де-факто розташований на відрізку від км 540+424 до 540+727 автомобільної дороги М-19 Доманове (на м.Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м.Бухарест), яка згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 р. № 1318 віднесена до доріг загального користування державного значення. Поряд з цим варто наголосити, що автомобільна дорога загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м.Бухарест) є частиною Європейського маршрут E85, що бере свій початок в литовській Клайпеді і закінчується у грецькому Александруполісі. У відповідності до чинних нормативних документів автодорога М-19 переважною більшістю своєї протяжністю в межах Чернівецької області віднесена до доріг ІІ технічної категорії, окрім 2,0 км відрізку перед самим МАПП «Порубне - Сірет» із параметрами І-б технічної категорії. Зважаючи, що МАПП «Порубне - Сірет» зокрема здійснює і оформлення вантажного автотранспорту варто звернути увагу, що згідно актуальних правил дорожнього руху України рух вантажних транспортних засобів із масою 25 тон і більше, дозволено лише автомобільними дорогами загального користування державного значення, до яких згідно наведеного віднесена і автодорога М-19. З огляду на фактичне розміщення МАПП «Порубне - Сірет» та характер його перевезень виникає необхідність у застосуванні нормативних вимог документів у розрізі дорожнього одягу та інших основних параметрів проїзної частини, які є обов’язковими для автомобільних доріг загального користування. Досвід розроблення проєктної документації з техніко-економічного обґрунтування проєктів реконструкції аеродромного комплексу та реконструкції шляхопроводу у місті не може вважатись аналогічним, так як не в повній мірі задовольняє суті умов закупівлі. Встановлена вимога щодо кола потенційних учасників не є обмеженою, адже в Україні спостерігається більш ніж достатньо досвіду виконання аналогічних договорів саме по об’єктах автомобільних доріг загального користування.
Дата відповіді: 13.12.2024 12:02