-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
09310000-5 Електрична енергія
Завершена
13 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 500.00 UAH
Період уточнення:
02.12.2024 12:02 - 07.12.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо класу напруги
Номер:
4f6e3c43980645a1ac7ec22468df9772
Дата опублікування:
06.12.2024 20:05
Опис:
Шановний Замовник.
Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175.
Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги.
Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги.
Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання.
Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару.
Дякуємо!
Відповідь:
споживач групи А.
Дата відповіді:
09.12.2024 08:52
Відповідь надана
АСКОЕ
Номер:
7c4885b71a6d4ddda70aca7471cfd1d8
Дата опублікування:
06.12.2024 20:04
Опис:
Шановний Замовник.
Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Відповідь:
Доступу до АСКОЕ Замовник не має.
Дата відповіді:
09.12.2024 08:53
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання
Номер:
fe50d75e8eaa43058f314b61c953b9d9
Дата опублікування:
06.12.2024 20:04
Опис:
Шановний Замовник.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»).
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Дякуємо.
Відповідь:
Доступу АСКОЕ Замовник не має.
Дата відповіді:
09.12.2024 08:53
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
5c711d4205d24ae3b726bbdf92673ee4
Дата опублікування:
06.12.2024 19:55
Опис:
Шановний Замвоник.
п.29. Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, чітко визначене "незастосування даних положень" жодним чином не дазволяє Вам вимагати підтвердження таких спроможностей в Учасника хоч документального, хоч у довільній формі. При дискваліфікації переможця саме за цими вимогами, таке рішення буде оскаржено до АМКУ з максимально позитивним рішенням для Учасника.
Внесіть зміни та не порушуйте норми чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний Учаснику, ми розглянули ваше питання та повідомляємо наступне. Замовником не вимагається надання документально підтвердження пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, Замовник просить надати інформацію в довільній формі. Якщо ви, як учасник не можете в довільній формі підтвердити таку спроможність, то в цьому вбачається неспроможність постачальника забезпечити якість постачання, в частині подальшого обслуговування Замовника. Ще раз наголошуємо, що Замовник не просить документальне підтвердження, а лише довільну інформацію у вигляді довідки підтвердження в довільній формі. Отже, норму Закону ст. 16 не порушено жодним чином. Отже довідка в довільній формі, що організація спроможна надати електричну енергію в достатній кількості.
Дата відповіді:
09.12.2024 08:50
Відповідь надана
ДСТУ 50160:2014
Номер:
2b176e68bc6d4ecfb3a896bee9cdc508
Дата опублікування:
06.12.2024 19:48
Опис:
Шановний Замовник.
Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ ЕN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (ЕN 50160:2010, IDT) на який ВИ посилаєтесь в додатку №3 тендерної документації втратив чинність 01 березня 2024 року. Чинним Державним стандартом України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT), що був затверджений наказом від 04.12.2023 № 330 «Про прийняття національних стандартів, скасування національних стандартів, змін та поправок до них». Жоден Постачальник не може гарантувати виконання вимог по стандарту, який втратив чинність.
Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинних норм ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT)
Відповідь:
Надасте лист в довільній формі про те, що даний ДСТУ скасований.
Дата відповіді:
09.12.2024 08:56
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
14212c544daf4160ab8030552d626fab
Дата опублікування:
05.12.2024 11:22
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога Додатку 1 п. 1.2 та Додатку 2 ТД "Кваліфікаційні критерії", надати 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відпо-відної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Повідомляємо, що відповідно п.29 Постанови 1178 У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тому прохання прибрати дану Вимогу та внести зміни до тендерної документації. Дякую!
Відповідь:
Шановний Учаснику, ми розглянули ваше питання та повідомляємо наступне.
Замовником не вимагається надання документально підтвердження пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, Замовник просить надати інформацію в довільній формі. Якщо ви, як учасник не можете в довільній формі підтвердити таку спроможність, то в цьому вбачається неспроможність постачальника забезпечити якість постачання, в частині подальшого обслуговування Замовника. Ще раз наголошуємо, що Замовник не просить документальне підтвердження, а лише довільну інформацію у вигляді довідки підтвердження в довільній формі. Отже, норму Закону ст. 16 не порушено жодним чином.
Дата відповіді:
06.12.2024 09:54
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
685cec2f8a6048ba8ff8a4a59040147f
Дата опублікування:
04.12.2024 12:25
Опис:
Шановний замовнику! Поясніть, що саме буде означати для Вас доведенням вище сказаного враховуючи ваше пояснення "Отже, Учасником не доведено, що вищевказані вимоги документації є незаконними та дискримінаційними." Чи рішень АМКУ щодо стандартів ISO для Вас не є достатньою причиною визначити.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Оскільки ви вимагаєте наступне: оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням ДСТУ ISO/IEC 27701:2022 (ISO/IEC 27701:2019, IDT) «Методи безпеки. Розширення до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для керування конфіденційною інформацією. Вимоги та настанови»виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Аналіз практики АМКУ протягом 2022-2024 року дає зрозуміти, що у разі закупівлі електричної енергії, відповідно до абз.2 п.29 Особливостей: «у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Національний стандарт не передбачає вище зазначені ISO, отже Замовник свідомо додав ці документи для того щоб обмежити коло потенційних Учасників та вибрати «свого» Постачальника - ТОВ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ". Чи не вважаєте Ви, що за таких умов тендерної документації, жоден з вищезазначених принципів публічних закупівель не дотримується?
На підтвердження наших слів, надаємо практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a.
Відповідь:
Шановний Учаснику, ми розглянувши ваше питання повідомляємо наступне:
Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними або такими, що можуть порушити права учасників. Слід відзначити, що замовник просить надати зазначені сертифікати, як характеристику постачальника, його добросовісності, учасники, при здійснення своєї господарської діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства, в тому числі ЗУ ‘’Про основні засади забезпечення кібербезпеки України’’, що має забезпечувати безпеку зберігання даних про замовника, в розумінні цього закону і ЗУ ‘’Про запобігання корупції’’, оскільки замовник є державною організацією, що фінансується з місцевого бюджету та має відповідати за законом перед державою за витрачені кошти, отже вважаємо доцільним надання таких сертифікатів учасником, що говорить по його чесніть, прозорість його діяльності та недопущення корупційних діянь та дотримання зберігання усіх даних під час виконання договору. Замовник діє виключно в межах чинного законодавства, встановлює абсолютно прозорі та досяжні вимоги до всіх учасників закупівлі, не зазначає недоцільні та дискримінаційні вимоги, що можуть будь яким чином обмежити коло учасників та забезпечує прозору конкуренцію.
Дата відповіді:
06.12.2024 12:02
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
e64b75855f984d9399a67fcec17e57d6
Дата опублікування:
02.12.2024 12:06
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням ДСТУ ISO/IEC 27701:2022 (ISO/IEC 27701:2019, IDT) «Методи безпеки. Розширення до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для керування конфіденційною інформацією. Вимоги та настанови»виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі.шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідних сертифікатів. Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія). Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). Вказані вище документи, які вимагає Замовник, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. Встановлення Замовником вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сертифікатів відповідності не відповідає вимогам діючого законодавства України, прямо суперечить пункту 29 Особливостей, а відтак порушує наші права, як Учасника, та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказані вище вимоги щодо надання сертифікатів ISO.
Відповідь:
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність в ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними або такими, що можуть порушити права учасників. Слід відзначити, що замовник просить надати зазначені сертифікати, як характеристику постачальника, його добросовісності, учасники, при здійснення своє господарської діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства, в тому числі ЗУ ‘’Про основні засади забезпечення кібербезпеки України’’, що має забезпечувати безпеку зберігання даних про замовника, в розумінні цього закону і ЗУ ‘’Про запобігання корупції, оскільки замовник є комунальним некомерційним підприємством, що фінансується також і з місцевого бюджету та має відповідати за законом перед державою за витрачені кошти, отже вважаємо доцільним надання таких сертифікатів учасником, що говорить по його чесніть, прозорість його діяльності та недопущення корупційних діянь та дотримання зберігання усіх даних під час виконання договору.
Отже, Учасником не доведено, що вищевказані вимоги документації є незаконними та дискримінаційними.
Дата відповіді:
02.12.2024 15:07