• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Завершена

235 549.09 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 355.49 UAH
Період уточнення: 09.08.2024 14:23 - 01.09.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо одиниць виміру

Номер: a281765d2c9b4a29890f3e7e8c80a413
Дата опублікування: 26.08.2024 16:26
Опис: Добрий день! Через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації було направлено звернення щодо «Одиниці вимірювання», як наслідок Вами було внесено зміни до тендерної документації. Проте, зміни були внесенні не до усіх лікарських засобів у яких різні одиниці виміру у Технічних вимогах та Описі, а тільки до однієї позиції, яку було наведено як приклад (Дротаверин), зміни до таких позицій як: Алохол таб. №10 - 1 уп.; Валідол таб. 0,06г №10 - 1 уп.; Парацетамол таб. 200 мг №10 - 2 уп.; Фармадол таб. № 10 - 1 уп.; Ацетилсаліцилова кислота 0,5г таб. № 10 - 2 уп. та інших внесені не були. У зв’язку із вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації та узгодити одиниці виміру усіх засобів, де наявні розбіжності.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. За результатами розгляду вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.08.2024 14:49
Відповідь надана

Щодо технічної специфікації

Номер: 7943eb21a18541329da5338555ca2227
Дата опублікування: 22.08.2024 17:55
Опис: Добрий день! Згідно Додатку № 2 та № 3 тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1». Роз’ясніть, будь ласка, наступне: - чи достатньо буде для Замовника якщо Учасник буде зазначати в розділі Технічні характеристики товару (Технічної специфікації) узагальненні характеристики товару, наприклад: Бинт марлевий стерильний, 5 м х 10 см без зазначення інформації про розривне навантаження, капілярність, сферу застосування, тощо; - чи буде невідповідністю, якщо найменування виробу у технічній специфікації буде відрізнятися від найменування у сертифікаті якості/паспорті. Дякую.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. Учасник має зазначати характеристики, що передбачені технічними вимогами до предмета закупівлі згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Дата відповіді: 24.08.2024 15:54
Відповідь надана

Одиниці вимірювання

Номер: f4670d52f1b2455cbae093b8fce497dc
Дата опублікування: 22.08.2024 16:52
Опис: В ТД, в Додатку 2 Замовник застосовує різні одиниці вимірювання, такі як шт. та уп. (штуки та упаковки) стосовно одного і того ж засобу. Приклад. В Технічних вимогах зазначено: Дротаверин 0,04 г таб. №10 - 2 уп.; а в Описі: Дротаверин 0,04 г таб. №10 - 2 шт. Звертаємо Вашу увагу, що упаковка може і не містити таблетки №10, тобто, ці 10 штук таблеток продаються БЕЗ упаковки, а просто у блістері. Тому, застосовувати поняття штуки в даному випадку доцільніше. Ну і взагалі, не може Технічна частина містити різні одиниці вимірювання, адже одиниця виміру надає значний вплив. Як наслідок, помилка в одиниці виміру може впливати на неправильну вказівку кількості. Просимо внести зміни в ТД, та узгодити одиниці виміру усіх засобів, де наявні розбіжності. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. За результатами розгляду вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.08.2024 16:26
Відповідь надана

Щодо лікарських засобів

Номер: 9a77d365c2c24b7cab10a5d25caf11f4
Дата опублікування: 22.08.2024 14:23
Опис: Добрий день! У додатку № 2 до тендерної документації, вказано, що у складі Аптечки офісної має бути «Алохол таб. №10 - 1 уп.; код INN: Comb drug (Аlliі sativi bulbi риlvіs, Urticae Fоlium, Medicinal charcoal); Бромгексин таб. 8 мг №10 - 1 уп.; код INN: Bromhexine, але даних лікарських засобів у формі випуску таб. № 10 немає в необхідній кількості на фармацевтичному ринку, оскільки основна форма випуску для Алохол таб. складає № 50 (10х5), тобто 5 блістерів по 10 таблеток, а для Бромгексин таб. 8 мг №20 (20х1), тобто 1 блістер включає 20 таб., або №50(10х5) = 5 блістерів по 10 таблеток. Тобто, і Сертифікати якості на майданчик будуть надаватись на №50 та №20 (а не на №10), це ті продукти, які є зараз на ринку. Скажіть, будь ласка, чи буде це встановлено Замовником, як невідповідність вимогам ТД? Для прикладу: на майдайнчик подається сертифікат якості на Алохол таблетки №50, а Замовник хоче бачити №10. Але ж і законодавство не забороняє розділити упаковку і надати замовнику лише один блістер в аптечку №10 (тобто по факту, у складі аптечки буде Алохол №10). Відповідно, чи можуть учасники пропонувати сертифікати Алохол таб. та Бромгексин таб. 8 мг інших форм випуску з урахуванням, що у кожній Аптечці офісній все одно буде щонайменше по 10 таблеток даних лікарських засобів? Питання є критично важливим, в тому числі, і для інших конкурентів-учасників, які можуть подавати скарги на невідповідність поданих сертифікатів якості іншими учасниками (№50) вимогам замовника (№10). Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Дата відповіді: 24.08.2024 15:24
Відповідь надана

Найменування товару

Номер: 6c9f3bd86a3d4bc6b851d1fce74b4080
Дата опублікування: 22.08.2024 10:19
Опис: У розділі Оцінка тендерної пропозиції, п. 3, вказано: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Просимо пояснити чи може Учасник пропонувати найменування товару, які відрізняються від тих найменувань, які Замовник встановив у проекті договору? Тому, що цінова пропозиція передбачає внесення учасником своїх назв предмету закупівлі, а проект договору містить чіткі назви надані Замовником. Так як Замовник зазначив, що зміна НАЙМЕНУВАННЯ товару буде невідповідністю, як Учаснику узгодити власні назви з назвами в договорі? Приклад: назва Замовника «Аптечка офісна»: «Аптечка АМА-1», назва Учасника: «Аптечка медична офісна»; «Аптечка медична автомобільна-1 (АМА-1)» і т.п. Чи призведе така невідповідність до відхилення учасника, адже відбулася зміна найменування товару?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. Інформація про необхідні технічні, функціональні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені у Додатку № 2 до тендерної документації. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації та не містить технічних вимог до предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 Учаснику необхідно подати проект договору та додатки до нього (Додаток № 4 до тендерної документації) скріплені печаткою (за наявності такої) та підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з умовами договору і водночас про згоду з їх змістом. Проект договору містить приклад заповнення Специфікації на Товар. Учасник може зазначити інформацію щодо найменувань запропонованого товару на їх кількості.
Дата відповіді: 24.08.2024 15:09
Відповідь надана

Щодо реєстраційних посвідчень на лікарські засоби

Номер: c2a69ddcbd334dceb8542853ce6498f4
Дата опублікування: 22.08.2024 09:12
Опис: 1. Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно із Законом України «Про Публічні закупівлі» п. 5 Статті 17 Закону про Публічні закупівлі (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі): Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель; пп.2 п.2 Статті 22., та п.4 Статті 22. (Тендерна документація): 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Натомість, Ви у Додатку № 2 до тендерної документації вимагаєте: «Учасник має завантажити в електронну систему в складі свої тендерної пропозиції наступні документи: На кожен лікарський засіб* надаються: - діюче реєстраційне посвідчення на лікарський засіб….» Відповідно до норм Закону України «Про лікарські засоби» (ст.20 та 21): «Реалізація лікарських засобів здійснюється за наявності сертифіката якості, що видається виробником (для імпортованих лікарських засобів - імпортером (виробником або особою, що представляє виробника лікарських засобів на території України)». Крім того, «забороняється реалізація (відпуск) громадянам неякісних лікарських засобів, або таких, термін придатності яких минув або на які відсутній сертифікат якості, що видається виробником». Тобто, виробник повинен видати споживачу лише сертифікат якості. В даному сертифікаті якості міститься інформація про реєстраційне посвідчення, інформацію про яке можна перевірити у публічному доступі за посиланням: http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocu. В тому числі, жоден виробник лікарського засобу законодавчо не зобов’язаний надавати реєстраційні свідоцтва клієнтам, адже ця інформація вказується у сертифікаті. У зв’язку із вищевикладеним вимагаємо вилучити із тендерної документації вимогу щодо завантаження в електронну систему в складі своєї тендерної пропозиції діюче реєстраційне посвідчення кожен лікарський засіб. Оскільки, такими вимогами, Замовник відкрито порушує вимоги чинного законодавства про Публічні закупівлі, а також Закон «Про лікарські засоби».
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку No 3 до тендерної документації інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту) учасником підтверджується шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Крім того, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 24.08.2024 14:40