• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівлі сільського клубу за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Незалежності, 67» (код ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)

Завершена

1 499 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 495.00 UAH
Період уточнення: 14.05.2018 23:48 - 17.05.2018 23:55
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: c4e92bf203424c4c989ba6999d4ca137
Дата опублікування: 16.05.2018 14:02
Опис: Згідно технічного завдання пункту 9 2. Робочий проект (розділи ПЗ, ГП, АР, КБ, КМ, КД, ВК, ОВ, ЕТР, пожежна сигналізація, блискавкозахист, кошторисна документація, котельня, оцінка впливу на природне середовище, локальні очисні споруди, проект виконання будівельних робіт, цивільна оборона (за необхідністю). 1. Що ви маетен на увазі локальні очисні споруди. Їх місце розташування та тип. 2. Розділи КМ та КД в основному складі проекту не розробляються. Ці розділи розробляються підрядною будівельною організацією. 3. Проект виконання робіт в основному складі проекту не розробляються. Цей розділ розробляється підрядною будівельною організацією. В проекті розробляється розділ "Проект організації будівельного виробництва" Ці пункти треба уточнити в технічному завданні.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання інформуємо про наступне. 1. Стосовно питання щодо локальних очисних споруд повідомляємо, що під вказаним терміном розуміються споруди або пристрої для очищення стічних вод окремого споживача, оскільки можливість приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення відсутня. Щодо місця розташування локальних очисних споруд та їх типу - щиро сподіваємось, що в рамках цієї закупівлі за допомогою учасників ми спільними зусиллями визначимось з цим питанням. 2. Стосовно питання щодо розроблення розділів КМ та КД в основному складі проекту повідомляємо, що згідно додатку Ж ДБН А.2.2-3-2014 робоча документація складається: 1. Робочі креслення; 2. Паспорт опоряджувальних робіт; 3. Кошторисна документація; 4. Специфікації обладнання, виробів і матеріалів; 5. Опитувальні аркуші та габаритні креслення на відповідні види обладнання та виробів; 6. Робоча документація на будівельні вироби; 7. Ескізні креслення загальних видів нетипових виробів. Примітка. Склад Р може уточнюватися і доповнюватися. Отже, в рамках цієї закупівлі, враховуючи наявний досвід співпраці з підрядниками, Замовник наполягає на розробленні розділів КМ та КД в основному складі проекту, а отже Ваше питання щодо уточнення відповідної інформації в документації задоволенню не підлягає. 3. Стосовно питання щодо заміни в документації закупівлі в основному складі проекту розділу "Проект виконання робіт" на розділ "Проект організації будівельного виробництва" повідомляємо про узгодження зазначеного питання, та про внесення відповідних змін в документацію закупівлі. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.05.2018 23:14
Відповідь надана

Для визначення вартості

Номер: 0525834f90314e39ae9218ccc62abb93
Дата опублікування: 15.05.2018 17:47
Опис: Для визначення вартості проектних робіт необхідно надати плани БТІ та схему прилеглої території
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше питання надаємо копію технічного паспорту будівлі сільського клубу. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 15.05.2018 22:44
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 0ad3c3a4e3c742bab68aac80a38efb48
Дата опублікування: 15.05.2018 00:18
Опис: Замовник вимагає кольорову скан-копію сертифікату відповідності системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015. Дана вимога є дискримінаційною! Даний документ не має відношення до проектування і є добровільною сертифікацією. Згідно чинного законодавства для проектування необхідно мати сертифікованих виконавців проектних робіт. Згідно з абз. 4 п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями) «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації. Отже, проектна організація повинна мати відповідальних виконавців проектних робіт. Ніякого сертифікату якості, згідно діючого законодавство, не повинно бути. Вимагаємо виключити дану вимогу!!!
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання інформуємо про наступне. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) затверджено Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35, із змінами і доповненнями, внесеними наказом ДП "Прозорро" від 20.06.2017 № 49. Згідно п.6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися зокрема принципу недискримінації учасників. Але при цьому згідно вказаної норми Замовники також повинні дотримуватися принципу максимальної економії та ефективності. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність вказаного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому вказану вимогу не можна вважати дискримінаційною. На підставі наведеного вважаємо, що встановлені документацією вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а отже Ваше питання щодо виключення відповідної інформації з документації є необгрунтованим і задоволенню не підлягає. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 15.05.2018 22:42