-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з збирання та утилізації відходів категорії В,С.
Послуги з збирання та утилізації відходів категорії В,С.
Торги відмінено
6 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 31.50 UAH
Період уточнення:
18.05.2018 10:30 - 23.05.2018 10:45
Відповідь надана
проект договору
Номер:
e1c3d3f4ca7f4a9696fc726d9c660af5
Дата опублікування:
22.05.2018 11:38
Опис:
Доброго дня! Просимо звернути увагу, що в проект договору Вами внесено зміни лише стосовно пункту 4.1, але не внесено зміни в права і обов'язки Сторін щодо надання права Виконавцю залучати третіх осіб до виконання послуг, залишаючись відповідальним перед Замовником. Тобто, Вами не дотримано принципу недискримінації Учасників, як було зазначено у Вашій відповіді на попереднє запитання з цього приводу. Просимо надати пояснення. Дякуємо!
Відповідь:
Просимо вибачення, але у відповіді, яка надана була Вам, було чітко зазначено, що Ми вважаємо за доцільне внести запропоновані Вами зміни до проекту договору щодо права Учасника залучати до виконання послуг третіх осіб, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Тому слід додати в розділі 3 Договору, пункт 3.2.2., а саме:
«Виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на третю особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору».
Дата відповіді:
22.05.2018 12:17
Відповідь надана
недискримінація Учасників закупівлі
Номер:
c9613cb950f84304b134877e1aed9c90
Дата опублікування:
21.05.2018 16:37
Опис:
Замовник не скористався можливістю поділу закупівлі на лоти, відповідно до угрупувань відходів згідно державного класифікатору відходів ДК 005-96, технічне завдання до закупівлі містить перелік відходів різних класів та кодів відповідно ДК 005-96 (зокрема ртуть), що потребує наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами з широким переліком дозволених видів діяльності, що звужує коло Учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі.
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України . В зв’язку з вищевикладеним, для дотримання основних принципів закупівель – недискримінація Учасників, добросовісна конкуренція, просимо внести відповідні зміни до оголошення про закупівлю та проекту договору щодо права Учасника залучати до виконання послуг третіх осіб, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Відповідь:
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на це, ЦК України передбачено, договором може бути встановлено, що його окремі умови визначаються відповідно до типових умов договорів певного виду, оприлюднених у встановленому порядку.
Якщо у договорі не міститься посилання на типові умови, такі типові умови можуть застосовуватись як звичай ділового обороту, якщо вони відповідають вимогам статті 7 ЦК України.
Частиною 1 статті 651 ЦК України, передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Тобто, до укладення договору можливе внесення змін до нього, але тільки за умови досягнення згоди між сторонами. Відповідно, до положень Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених законодавством.
Отже, для того, щоб не порушувати один із принципів здійснення закупівель – недискримінації Учасників, а відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також чинного законодавства – вважаємо за доцільне внести запропоновані Вами зміни до проекту договору щодо права Учасника залучати до виконання послуг третіх осіб, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Дата відповіді:
22.05.2018 11:20
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
a71aff778207434b986f615281a8aa40
Дата опублікування:
21.05.2018 16:10
Опис:
Доброго дня! Надайте, будь ласка, пояснення, чому проект договору містить посилання на ЗУ, який втратив чинність, а саме: п. 4.1. Сума визначена у договорі складає _____ грн. (сума прописом грн.), у тому числі ПДВ, який складає _ грн. (сума прописом грн.), формується відповідно до Калькуляції (Додаток № 1) та відповідає умовам статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Відповідь:
Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради за № 30/9 від 08.06.2016 року (далі – Положення) розроблено з урахуванням законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» (з відповідними змінами та доповненнями) та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 24.02.2016 № 166. Крім цього Положення встановлює загальний порядок придбання товарів, робіт і послугу Дніпропетровській міській раді, її виконавчих органів, комунальних закладах міської ради, комунальних підприємствах міської ради з використанням електронних майданчиків.
Розпорядженням міського голови № 643-р від 09.09.2016 року було введено в дію інформаційний ресурс Дніпропетровської міської ради «Прозоре Дніпро». Даний ресурс розроблений у відповідності з нормативно-правовими актами щодо здійснення публічних закупівель та Положення, яке в свою чергу створене за дотриманням норм законодавства про публічні закупівлі, зокрема, Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Так, як Замовник використовував примірну документацію, яка розміщена на інформаційному ресурсі «Прозоре Дніпро», то п.4.1. зазначений в договорі виконаний у відповідності до затверджених типових документів зазначеного ресурсу.
Враховуючи зміни в чинному законодавстві, викладаємо п.4.1 Договору в наступній редакції:
Сума визначена у договорі складає _____ грн. (сума прописом грн.), у тому числі ПДВ, який складає _ грн. (сума прописом грн.), формується відповідно до Калькуляції (Додаток № 1) та відповідає умовам статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
22.05.2018 11:19