• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емалі (44812100-6: Емалі та глазурі); Фарба фасадна (44812220-3: Водні фарби) 44810000-1: Фарби

Торги не відбулися

34 835.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 348.35 UAH
Період уточнення: 21.12.2023 11:45 - 26.12.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо очікуваної вартості закупівлі

Номер: d51e15fd3e3740149a2bc91dc531aee0
Дата опублікування: 21.12.2023 17:27
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити інформацію щодо очікуваної вартості закупівлі, чи не помилково вказана сума без ПДВ. Адже якщо Учасник є платником ПДВ, вказавши в пропозиції ціну без ПДВ, при визначенні його переможцем, в укладеному договорі до ціни буде додано ще 20 % ПДВ. Тому просимо зазначити як будуть розглядатися пропозиції неплатників та платників ПДВ для коректного визначення ціни пропозиції, а також, якщо немає помилки, чи буде можливість при підписанні договору змінити ціну на 20 % ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Замовником було вказано суму без урахування ПДВ, для можливості участі як юридичних осіб так і фізичних осіб, оскільки річний план планується з ПДВ, для забезпечення підписання договору з урахування ПДВ.
Дата відповіді: 25.12.2023 09:10
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: f032fc3ed897436694a101812fff5ef0
Дата опублікування: 21.12.2023 16:37
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Доброго дня! Замовником, проект договору буде залишено в викладеній редакції, без змін та доповнень.
Дата відповіді: 25.12.2023 09:10
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 2cf533b7640648d3a761aed7bc9cdf1c
Дата опублікування: 21.12.2023 16:36
Опис: У п.7.3. передбачено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України постраждалій Стороні за даним Договором. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. З огляду на вартість сертифікатів ТПП та очікувану вартість закупівлі, витрати на сертифікати ТПП є неспівмірними. Пропонуємо внести зміни до п.7.3 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 7.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України постраждалій Стороні за даним Договором або іншим компетентним органом.
Відповідь: Доброго дня! Замовником, проект договору буде залишено в викладеній редакції, згідно ч. 1 ст. 203 ЦКУ «Можливість доведення виникнення обставин непереборної сили іншими доказами, ніж документи, видані ТПП, не зобов’язують сторони передбачати це в договорі.
Дата відповіді: 25.12.2023 09:10
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: e2b2e1aac81e401d99c4c73c921bba31
Дата опублікування: 21.12.2023 16:35
Опис: У п.7.2. зазначено, що Сторона, яка не може виконувати зобов’язанням за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 7-и днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі та надати відповідні підтверджуючі документи. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору не пізніше 7-х днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Пропонуємо внести зміни до п.7.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 7.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язанням за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 30-и днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі та надати відповідні підтверджуючі документи.
Відповідь: Доброго дня! Замовником відповідні зміни внесенно не будуть враховуючи, що запропоновані Вами 30-ти денний строк майже в три рази перевищує строки поставки.
Дата відповіді: 25.12.2023 09:09
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: dff3e3af2eb44f5ba427bee00dc765bb
Дата опублікування: 21.12.2023 16:34
Опис: У п.4.2. зазначено, що Якість Товару повинна відповідати сертифікатам відповідності, документам, що посвідчують якість Товару, чинному законодавству України, в тому числі державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. Наразі жодним нормативно-правовим актом не визначено лакофарбові вироби, як такі, що підлягають сертифікації. Таким чином, законодавством України не передбачена процедура сертифікації лакофарбових виробів. У зв’язку з вищезазначеним, не передбачена обов’язкова видача документів, які засвідчують якість та відповідність товару, акредитованими органами з оцінки відповідності, дані документи можуть видаватися саме виробником продукції. Також в Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників, а не ДСТУ. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо).Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни у п.4.2 проєкту договору для приведення у відповідність до умов ТД: 4.2. Якість Товару повинна відповідати документам, що посвідчують якість Товару, чинному законодавству України, в тому числі технічним та/або іншим умовам, які пред’являються товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. Також за аналогією просимо внести зміни у пп.4.3 та 5.1.3.
Відповідь: Доброго дня! Зазначена в проекті договору редакція п-ту 4.2 не обмежує необхідність відповідність товару лише вимогам державних стандартів, оскільки містить альтернативний перелік.
Дата відповіді: 25.12.2023 09:09
Відповідь надана

Щодо фасування товару

Номер: dea75082b8b348eba5d82931f2bdc34b
Дата опублікування: 21.12.2023 14:19
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 3 до тендерної документації Вами зазначено фасування товару «Фарба фасадна» - 3,5 кг. Цим самим, вказане фасування значно зменшує кількість можливих учасників, адже таке фасування мають лише окремі виробники. При цьому, така продукція у своїй більшості має фасування 4,2, 7 кг. Просимо розглянути можливість подання пропозицій в альтернативному фасуванні та внести коригуваня в тендерну документацію, прописавши: «вага – не менше 3,5 кг». Таким чином, це надасть можливість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємося на зважене рішення Замовника!
Відповідь: Доброго дня! У додатку 3 до тендерної документації Замовником було зазначено фасування товару «Фарба фасадна» - 3,5 кг, з розрахунків робіт по об’єктно, оскільки роботи будуть проводиться на декількох об’єктах одночасно.
Дата відповіді: 25.12.2023 09:09