-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття (з облаштуванням тротуару та благоустроєм території) частин вулиць Свободи та Кухара А. смт Чемерівці Кам’янець-Подільського району Хмельницької області
ДК 021:2015, код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття (з облаштуванням тротуару та благоустроєм території) частин вулиць Свободи та Кухара А. смт Чемерівці Кам’янець-Подільського району Хмельницької області)
Торги відмінено
9 215 855.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 079.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 079.28 UAH
Період уточнення:
11.05.2023 17:15 - 19.05.2023 00:00
Відповідь надана
Диплом - спеціальність
Номер:
981e6934757d4130bc7e018affaf6721
Дата опублікування:
18.05.2023 19:18
Опис:
В тендерній документації Ви зазначаєте, що додатково на інженерно-технічних працівників, а саме: головного інженера, виконроба, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. За спеціальністю пов’язаною з будівництвом, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. В слово "тощо" може входити спеціальність "Промислове та цивільне будівництво", якщо ж Ви і прописуєте диплом за спеціальністю пов’язаною з будівництвом?
Відповідь:
В слово "тощо" може входити спеціальністm пов’язаною з будівництвом
Дата відповіді:
19.05.2023 09:16
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
e7251690232d46c3b764f542aa012341
Дата опублікування:
17.05.2023 18:39
Опис:
Чи може вважатися договір агалогічним з поточного ремонту, якщо роботи є аналогічними відповідно до технічної документації за предметом даної закупівлі?
Відповідь:
Замовник не буде вважати договір про поточний ремонт аналогічним, якщо роботи є аналогічними згідно з технічною документацією, що стосується даної закупівлі. Закон визначає поточний ремонт як послуги, згідно з пунктом 21 статті 1. Капітальний ремонт визначений пунктом 27 статті 1 Закону як роботи. Оскільки закон розрізняє ці два види ремонту як окремі предмети закупівлі, Замовник не буде розглядати їх як аналогічні за вказаними позиціями.
Дата відповіді:
18.05.2023 15:29
Відповідь надана
Відгук не раніше дати оголошення процедури закупівлі
Номер:
865b3613b6ca42e9bf551b5438403a44
Дата опублікування:
16.05.2023 17:33
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику. Відповідно до п. 4.1. Додатку 4 тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- скан-копiї оригіналів аналогічних договорів;
- скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3);
- лист(и)-відгук(и) (рекомендаційний(ні) лист(и)), що виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі від контрагента про належне виконання учасником договору(ів), наданого(их) у складі тендерної пропозиції. Відгук(и) повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов’язань за договором(ами).
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оголошення процедури закупівлі, що є на нашу думку протиправним та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають відгуки за попередні роки.
ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також додатково повідомляємо, що дана вимога Замовника була визнана як дискримінаційна рішеннями від 14.05.2020 № 9409, 20.10.2020 № 19595 та 23.02.2022
№ 3771 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до п. 4.1. Додатку 4 тендерної документації.
У відповідності до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
У тендерну документацію внесено зміни, проте через технічні проблеми на майданчику https://www.dzo.com.ua зміни не відображаються. Після вирішення технічних несправностей на майданчику, зміни повинні бути відображені. .
Дата відповіді:
18.05.2023 15:23
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
f00b8ea1c13c46bf98f91d95e2ec6139
Дата опублікування:
15.05.2023 12:46
Опис:
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір із виконання робіт із капітального ремонту вулиць населених пунктів, який містить роботи з влаштування дорожнього покриття з асфальтобетону та влаштування тротуару з плитки ФЕМ. Тобто в одному договорі мають бути роботи з влаштування дорожнього покриття з асфальтобетону та влаштування тротуару з плитки ФЕМ? Чи можливе підтвердження зазначених робіт окремо декількома договорами?
Відповідь:
Можливе підтвердження зазначених робіт окремо декількома договорами.
Дата відповіді:
16.05.2023 12:07
Відповідь надана
Технічні характеристики техніки
Номер:
9e689b262bc248a5aa34314a47bb01ba
Дата опублікування:
15.05.2023 12:22
Опис:
Добрий день! Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Ви зазначаєте, що технічні характеристики техніки повинні відповідати вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації, тобто технічному завданню. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яку Ви надали в Додатку 1 тендерної документації міститься великий перелік техніки із значними характеристиками. Тому, щоб надалі (при кваліфікації учасника) невиникло питань, технічних вевідповідностей, які можуть призвести до відхилення тендерної пропозиції учасника, просимо Вас на кожу одиницю техніки, перелік якої вказаний в Додатку 4 тендерної документації, зазначити відповідні технічні характеристики. Або виключити даний абзац: "Технічні характеристики техніки повинні відповідати вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації" з Додатку 4 тендерної документації.
Відповідь:
Технічні характеристики техніки повинні відповідати вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації, а саме - технічному завданню. Згідно з підсумковою відомістю ресурсів, яка міститься у Додатку 1 тендерної документації, зазначені технічні характеристики.
При підготовці пропозиції, будь ласка, уважно перевірте надану інформацію щодо технічних характеристик техніки з параметрами, зазначеними у Додатку 1 до тендерної документації.
При кваліфікації учасника, у разі виникнення питань щодо технічних невідповідностей, учаснику надається 24 години на усунення недоліків відповідно до законодавства.
Дата відповіді:
16.05.2023 12:03
Відповідь надана
Машина маркірувальна
Номер:
5eb24c278f84492b92fe586dfbf4ab81
Дата опублікування:
15.05.2023 11:13
Опис:
Однією з одиниць мінімальної кількості основної техніки учасник повинен підтвердити наявність Машини маркірувальної (атестована). Що мається на увазі атестована? Потрібні окремі документи на атестацію?
Відповідь:
Перед початком роботи підрядні організації повинні пройти атестацію розмічальних машин на спроможність нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, що відповідатиме вимогам нормативних документів.
Необхідно надати документ (атестат) по проведено роботи з атестації виробництва дорожньої розмітки розмічальними машинами.
Ви можете звернутись до Органу сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ», який здійснює сертифікацію продукції, згідно галузі акредитації. інформація за посиланням https: //dorndi.org.ua/ua
Дата відповіді:
16.05.2023 11:53
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
88fb41f826ec4382a92e62168588e098
Дата опублікування:
12.05.2023 14:22
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику! В тендерні документації в частині забезпечення тендерної пропозиції Вами встановлена вимога про те, що банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Натомість Ви зазначаєте, що банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами) в якому міститься такий абзац: Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Чи не буде даний абзац в банківській гарантії суперечити вимозі тендерної документації, і намани чи вимога тендерної документації не суперечить наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами)? Надайте будь-ласка роз’яснення.
Відповідь:
Уточніть ваше звернення щодо відсутності положень в тендерній документації, на які ви звертаєте увагу. В разі необхідності, будь ласка, завантажте тендерну документацію з виділеними вимогами, по яким у вас виникли питання.
Дата відповіді:
15.05.2023 10:23
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
718237f039944333aa576c7eba15dd06
Дата опублікування:
12.05.2023 13:44
Опис:
Відповідно до п. 4.6. Додатку 4 тендерної документації для підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам у сфері управління якістю, для підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам у сфері відповідності екологічним нормам та для підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам у сфері відповідності управління охоронною здоров’я та безпечності праці Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо будівництва та ремонту доріг і автострад (автомагістралей) та виготовлення асфальтобетонних сумішей (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11, 23.99);
- копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 щодо будівництва та ремонту доріг і автострад (автомагістралей) та виготовлення асфальтобетонних сумішей (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11, 23.99);
- копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охоронною здоров’я та забезпечення безпечності праці ДСТУ ISO 45001:2019 щодо будівництва та ремонту доріг і автострад (автомагістралей) та виготовлення асфальтобетонних сумішей (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11, 23.99).
Вимога про надання зазначених вище сертифікатів щодо виготовлення асфальтобетонних сумішей (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 23.99) є незрозумілою та необґрунтованою. Надання Учасником сертифікатів ISO щодо будівництва та ремонту доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11) є достатнім підтвердження відповідності Учасника, так як не всі Учасники займаються саме виготовленням асфальтобетонних сумішей (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 23.99), більшість Учасників, які подають свої тендерні пропозиції на подібні торги за предметом закупівлі, надають послуги у сфері саме будівництва та ремонту доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11).
Звертаємо вашу увагу, що діючим законодавством та відповідними Стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 не регламентовано вимогу щодо необхідності визначення переліку КВЕД-ів відповідно до видів господарської діяльності, які провадяться суб’єктами господарювання.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що конкретизація у тендерній документації Замовника вимоги про зазначення КВЕД-2010: Клас 23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у. у Сертифікатах ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 є дискримінаційною, незаконною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Так, потенційні суб’єкти підприємництва, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 та систему управління охоронною здоров’я та забезпечення безпечності праці ДСТУ ISO 45001:2019, проте не визначили у вказаних сертифікатах вищевказаний КВЕД 23.99 позбавлені можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У відповідності до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Також додатково повідомляємо, що дана вимога Замовника була визнана як дискримінаційна рішеннями від 27.04.2021 № 9206-р/пк-пз та від 24.05.2021 № 11323-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до п. 4.6. Додатку 4 тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
В тендерну документацію внесені зміни за результатом вимоги. Вимога задоволена.
Дата відповіді:
15.05.2023 10:20