-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна
Категорія замовника - пункт 1 частина 3 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тип процедури закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель з урахуванням СОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
Завершена
490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
Період уточнення:
18.11.2022 18:15 - 23.11.2022 00:00
Відповідь надана
Про акт огляду
Номер:
01cf52cd1c124243ba1e5e1ffe49bd6a
Дата опублікування:
22.11.2022 00:12
Опис:
Відповідь:
21.11.22, 10:04
Добрий день! На Ваше запитання повідомляємо наступне: Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками та специфікою закладу. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виконання робіт та зможе їх виконати в обумовленні договором та оголошенням строки. Вказані вимоги є однаковими для всіх Учасників процедури закупівлі, тому не порушують принципи публічних закупівель. Кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт/надання послуг та підписати за результатом акт обстеження об’єкту. Окрім того повідомляємо Вас, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні. Дякуємо за взаєморозуміння!
Шановний замовник,Ви розмістили закупівлю на столярні вироби ,тобто товар!!!! Прописали вимоги,ДСТУ,ДБН і ще купа багато іншого.Зробили прорахунок ,надали технічне завдання!!!прописали всі сертифікати,протоколи ,висновки СЕС.З метою детального ознайомлення!!!!!!Нащо усім потенційним учасникам під час воєнного стану приїздити до Вас на об'єкт.?На період коли визнали переможця він робить контрольні заміри!!!!!.Але ж звісно якщо ви прописали не вірно технічне завдання ,а саме розмір наприклад в технічних специфікацій 1000*1000.а по факту 1200*1200,то це не правильно.Бо різниця 40%.Ви ж повинні надавати мах.реальну інформацію.Або не прописали підвіконня,чи відлив яке на самому ділі Вам потрібно.
Ви ж вікна закуповуєте а не зміну фасаду!!!!
Вимагаємо прибрати Вимогу ,щодо обов'язково огляду об'єкту до подання пропозицій !!!
Будьте корисними державі в такий складний час для країни!!!!
Не звужуйте коло потенційних учасників.Будьте корисними країні!
Відповідь:
Доброго дня постачальнику. На ваше запитання повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) здійснюються виключно за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказана вимога є однаковою для усіх учасників процедури закупівлі , тому не порушують принципи публічних закупівель. Кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до Замовника, а Замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом замовлення. Крім того, дана вимога встановлена для повного розуміння вимог до предмету закупівлі усіх учасників, та можливості дотримання вимог потенційних Учасників тендерної документації, технічного завдання та інших вимог до предмету закупівлі(зокрема кваліфікаційних критеріїв) .
При Оголошенні закупівлі «Вікна металопластикові» в п.9 Додатку 2 тендерної документації “Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі” Акт обстеження потрібний не лише для проведення уточнюючих замірів (інформація надана максимально реальна), а для повноти розуміння предмету закупівлі , та оцінки потенційним учасником своїх можливостей.
З точки зору Замовника, виконання даного технічного завдання та даної вимоги, вплине на предмет закупівлі , строки та якість поставки товару.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
22.11.2022 11:48
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
28cff4dab2944887942a252cdbb7b16d
Дата опублікування:
21.11.2022 23:42
Опис:
Поясніть бо не зрозуміла Ваша Вимога. Де саме , та в який момент чи на якому етапі виконання учасник повинен застосувати "будівельне рештування"?
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня. За результатом розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Для повноти розуміння усіх вимог до предмету закупівлі Замовником встановлена вимога п. 9 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі», зокрема , Учасник в період уточнень / звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт, оцінити можливості виконання вимог тендерної документації до предмету закупівлі, та надати у складі пропозиції Акт обстеження об’єкта , підписаний стороною Замовника та Учасника.
Крім того повідомляємо , що частина конструкцій знаходиться на висоті. Будівельне рештування необхідне на кожному етапі виконання умов технічного завдання до тендерної документації та Оголошення відповідної закупівлі.
Дата відповіді:
22.11.2022 11:47
Відповідь надана
?
Номер:
1326a6b6bbf2416caf48d609093ad9f9
Дата опублікування:
19.11.2022 17:30
Опис:
Вимога про Акт ДИСКРИМІНАЦІЙНА .9) Для повноти розуміння предмету закупівлі та об’єму робіт визначених пунктом 8 Додатку №2 до тендерної документації “Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі “ Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Добрий день! На Ваше запитання повідомляємо наступне:
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками та специфікою закладу. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виконання робіт та зможе їх виконати в обумовленні договором та оголошенням строки.
Вказані вимоги є однаковими для всіх Учасників процедури закупівлі, тому не порушують принципи публічних закупівель. Кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт/надання послуг та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Окрім того повідомляємо Вас, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
21.11.2022 10:04
Відповідь надана
Запитання
Номер:
fe7af3c3ac70496b8a4be27208f05790
Дата опублікування:
19.11.2022 17:28
Опис:
Нащо ?Та для чого замовнику ця вимога ? 7) Обов’язковою вимогою є наявність у виконавця будівельного рештування
Відповідь:
Добрий день. За результатом розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Вимоги до Оголошення про проведення Відкритих торгів зазначені в ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України, “Про публічні закупівлі “, на період дії правового режиму воєного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування “, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 20225 року №1178 .
Замовником згідно вимог Закону зазначено всю інформацію в Оголошенні про проведення Відкритих торгів, що передбачено Законом. Крім того, ст. 21 Закону визначено , що в Оголошенні про проведення Відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тобто, Замовник, скориставшись своїм правом, зазначено в Оголошенні іншу інформацію, яку він вважає суттєвою при закупівлі вікон металопластикових , зокрема, кваліфікаційні критерії так, відповідно до п.7 Додатоку №2 до тендерної документації “Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі” обов’язковою вимогою є наявність у виконавця будівельного рештування.
Замовниником встановлено дану вимогу з метою якісного виконання постачальником своїх зобов’язань, а також обумовлена строками виконання та специфікацією закладу.
Вказані вимоги є однаковими для всіх Учасників процедури закупівлі, тому не порушують принципи публічних закупівель.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
21.11.2022 11:04
Відповідь надана
?
Номер:
ce8d75f7c06a47b4a7b2f3b0b37a7e36
Дата опублікування:
19.11.2022 17:27
Опис:
Чи передбачає дана закупівля монтаж?
Відповідь:
Доброго дня постачальнику. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі»
Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю виміру товару та ціну тендерної пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами:
- уточнюючі заміри кожного віконного прорізу;
- доставка товару до місця поставки товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- демонтаж старих віконних блоків та відливів;
- монтаж енергозберігаючих конструкцій (вікна , відливи, підвіконня) на об’єкті у місці поставки.
Дата відповіді:
21.11.2022 09:41