• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Технічна підтримка програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки: технічна підтримка програмної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки (оновлення, доповнення, виправлення помилок, зміни програмного забезпечення) – 72253200-5; технічна підтримка апаратної складової програмно-апаратного комплексу керування подіями та інцидентами інформаційної безпеки – 72253200-5

Місце надання послуг: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; просп. Науки, 7, м. Київ, 03028. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Специфікація” до тендерної документації. Строк надання кодів доступу: протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати здійснення замовником оплати відповідно до пункту 4.1 проекту Договору (Додаток 7 до тендерної документації). Строк надання послуг: до 31 грудня 2023 року (включно). Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань: Борецький Олег, старший інженер відділу супроводження та впровадження комплексів та систем захисту управління безпеки інформації Департаменту безпеки, адреса: просп. Науки, 7, м. Київ, 03028, тел.: (044) 527-32-89, електронна адреса: Oleh.Boretskyi@bank.gov.ua. з організаційних питань: Архіпова Світлана, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua.

Завершена

7 907 401.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період уточнення: 16.09.2022 11:13 - 11.10.2022 00:00
Відповідь надана

ЗМІНИ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Номер: 182ae37ca14d43baba17311925c57f96
Дата опублікування: 19.09.2022 11:08
Опис: Доброго дня! За інформацію, отриманою від IBM, в умовах військового стану в Україні відвантаження продукції IBM (у тому числі й Послуг з технічної підтримки ІBM) для українських споживачів можливо лише за умов 100% передоплати за відповідну продукцію на протязі 20 робочих днів з дати надходження 100% вартості Продукції та/або Послуг IBM на безготівковий рахунок Виконавця. Зважаючи на викладене вище, а також, з урахуванням існування високої імовірності зміни офіційного курсу гривні НБУ до інозених валют, можливості введення 10% збору на купівлю іноземної валюти імпортерами, просимо внести відповідні зміни: - 2.1 Проекту Договору викласти у наступній редакції: "Строк надання Виконавцем Замовнику кодів доступу за цим Договором - протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати перерахування 100% Вартості Послуг за цим Договором на безготівковий рахунок Виконавця"; - п. 4.1 Проекту Договору викласти у наступній редакції: "Оплата 100% вартості Послуг за цім Договором здійснюється Замовником протягом трьох банківських днів з дати підписання Цього Договору уповноваженними особами Сторін"; - п. 4.2 Проекту Договору видалити;
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», будуть внесені зміни до тендерної документації (проекту договору). Зміни буде оприлюднено після їх затвердження Уповноваженою особою Національного банку України
Дата відповіді: 22.09.2022 08:33