• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адміністративної будівлі Держаудитслужби

Послуги з охорони адміністративної будівлі Держаудитслужби

Торги відмінено

455 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 9 110.40 UAH
Період уточнення: 07.12.2017 11:29 - 15.12.2017 10:00
Відповідь надана

Залучення працівників поліції для охорони об'єкту

Номер: b24ccb9c87154a3296c3900e5d371aee
Дата опублікування: 14.12.2017 13:04
Опис: В Додатку 2 "Технічні характеристики" вказано: "У випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) можливість здійснити негайне посилення охорони об’єкту шляхом: * залучення додатково працівника поліції; *виставлення охоронника з вогнепальною зброєю. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України «Про Національну поліцію» поліцейським є громадянин України, який склав Присягу поліцейського, проходить службу на відповідних посадах у поліції і якому присвоєно спеціальне звання поліції. Відповідно до ст. 66 ЗУ «Про Національну поліцію України» поліцейський не може під час проходження служби займатися іншою оплачуваною діяльністю, крім науково-педагогічної, наукової або творчої. Таким чином, поліцейський не може працювати в приватній охоронній фірмі (бути залучений до груп швидкого реагування для реагування на сигнали «тривога» або бути залучений для негайного посилення охорони об’єкту шляхом). Натомість на території України видано понад 5000 ліцензій на зайняття охоронною діяльністю і відповідно до зазначених ліцензій підприємства мають право самостійно організовувати охорону об’єктів та мати власні групи реагування для забезпечення реагування на сигнали тривоги. Замовник, встановивши вимоги про обов’язкове залучення працівників поліції для посилення охорони об’єкту та про забезпечення реагування підрозділів поліції охорони на повідомлення про тривожні сповіщення, свідомо обмежив коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі до одного – Управління поліції охорони. Порушивши даною вимогою основоположні засади Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України та Закону України «Про захист економічної конкуренції». Прописуючи дану вимогу, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи та порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо виключити вимоги про залучення працівників поліції (в будь-якій формі) для організації охорони на об’єктів та привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглянув вимогу Учасника щодо виключення з додатку 2 "Технічні характеристики" тендерної документації пункт "- у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) можливість здійснити посилення охорони об'єкту шляхом: * залучення додатково працівника поліції; * виставлення охоронника з вогнепальною зброєю;" та повідомляє. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі. Обмеження щодо права на використання вогнепальної зброї та залучення додатково працівника поліції у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) не використовується Замовником як обмеження, та можливість придбання зазначених послуг шляхом використання "переговорної процедури". Навпаки, Замовник проводить "відкриті торги". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю. Принагідно слід зазначити, що "дискримінація" – як об'єкт не визначено жодним нормативно-правовим актом України. Як наслідок, ваше дослідження тендерної документації на предмет "дискримінації" носить суб'єктивний характер. Просимо надати норми права, які забороняють Замовнику закуповувати ті послуги, які він вважає за необхідним.
Дата відповіді: 15.12.2017 15:34
Відповідь надана

вогнепальна зброя

Номер: bfa7959d7a544278bd015be9a38594df
Дата опублікування: 14.12.2017 13:01
Опис: В Додатку 2 "Технічні характеристики" вказано: "У випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) можливість здійснити негайне посилення охорони об’єкту шляхом: * залучення додатково працівника поліції; *виставлення охоронника з вогнепальною зброєю. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглянув вимогу Учасника щодо виключення з додатку 2 "Технічні характеристики" тендерної документації пункт "- у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) можливість здійснити посилення охорони об'єкту шляхом: * залучення додатково працівника поліції; * виставлення охоронника з вогнепальною зброєю;" та повідомляє. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі. Обмеження щодо права на використання вогнепальної зброї та залучення додатково працівника поліції у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) не використовується Замовником як обмеження, та можливість придбання зазначених послуг шляхом використання "переговорної процедури". Навпаки, Замовник проводить "відкриті торги". Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю. Принагідно слід зазначити, що "дискримінація" – як об'єкт не визначено жодним нормативно-правовим актом України. Як наслідок, ваше дослідження тендерної документації на предмет "дискримінації" носить суб'єктивний характер. Просимо надати норми права, які забороняють Замовнику закуповувати ті послуги, які він вважає за необхідним.
Дата відповіді: 15.12.2017 15:35