• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Термометри технічні ТТЖ, набір ареометрів

Завершена

12 389.63 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61.95 UAH
Період уточнення: 07.09.2021 10:24 - 13.09.2021 00:00
Відповідь надана

щодо умов оплати

Номер: 1728018203d7496cafb0011bd6aabe78
Дата опублікування: 10.09.2021 09:20
Опис: Я, Фізична особа-підприємець Корнєєва Любов Сергіївна брала участь у Вашому тендері № UA-2021-03-30-000159-a на закупівлю електродів зварювальних. За результатами тендеру між нами було укладено договір №66 СЗ від 30.04.2021 на постачання електродів зварювальних. Я здійснила поставку електродів на Ваше підприємство згідно видаткових накладних № 23 від 12.05.2021 року на суму 76 640,00 гривень та № 34 від 08.06.2021 року на суму 3 325,00 гривень. За умовами тендеру та зазначеного договору Оплата Товару, визначеного у Специфікації за цим Договором, здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару на підставі виставленого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату. На сьогоднішній день, на 10.09.2021 року оплату за поставлений Товар - не здійснено. За умовами даного тендеру, 100% від вартості Договору оплачується протягом 30 календарних днів після поставки товару, пршу надати відповідь, як будуть проводитися розрахунки по цьому тендеру? Якщо у Вашого підприємства не має змоги розрахуватись зі своїми постачальниками за минулі поставки..........
Відповідь: Шановна Любов Сергіївна, ми не заперечуємо, що станом на 10.09.2021 наше підприємство має заборгованість по договору поставки електродів зварювальних від 30.04.2021 № 66 СЗ (далі-Договір), яка виникла внаслідок тимчасового скрутного фінансового становища нашого підприємства, пов’язаного із ситуацією, що склалась на енергетичному ринку. Наразі підприємством вживаються заходи щодо врегулювання вищезазначеної ситуації та погашення кредиторської заборгованості. В свою чергу, нагадуємо, що поставка повного обсягу замовленої партії електродів, яка повинна була відбутись 15.05.2021, була прострочена Вами через часткову поставку неякісного товару, який двічі було повернуто для заміни. Поставка Товару у повному обсязі фактично відбулась 08.06.2021, в зв‘язку з чим на Вашу адресу було направлено претензію від 08.06.2021 за №628 про сплату штрафних санкцій за неналежне виконання зобов‘язань за Договором на суму 4797,90 грн. Зважаючи на вищевикладене, просимо із розумінням поставитись до ситуації, що склалась.
Дата відповіді: 10.09.2021 17:14