• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 - 32320000-2 «ТЕЛЕВІЗІЙНЕ Й АУДІОВІЗУАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» (КОМПЛЕКТ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОСНАЩЕННЯ КАБІНЕТУ

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період уточнення: 06.07.2021 09:58 - 12.07.2021 00:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 6fe356c47009430f96a835ee3c1452a4
Дата опублікування: 07.07.2021 23:37
Опис: Шановний Замовник, ми плануємо взяти участь у закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаціного листа. Чи знаєте Ви, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником. Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне: Замовником було проведено ретельне вивчення ринку існуючого обладнання, тому вимоги Додатку №2 до Тендерної документації, були складені з урахуванням задач, потреб та досвіду наших спеціалістів та забезпечують можливість придбання якісного товару, необхідного для використання у навчальних закладах. Лист від виробника запропонованого обладнання потрібен для запобігання порушення авторського права, запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Слід зауважити, що Замовником в тендерній документації передбачена альтернатива щодо підтвердження учасниками оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки. Так, учасники мають змогу надати у складі своєї пропозиції лист від виробника АБО його офіційного представництва в Україні, запропонованого учасником обладнання, у зв’язку із чим дана вимога тендерної документації жодним чином не порушує права Учасників та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше трьох різних виробників. Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Дата відповіді: 08.07.2021 14:51