-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
37450000-7 "Спортивний інвентар для полів і кортів" (Придбання спортивного інвентарю)
Завершена
832 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 162.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 162.50 UAH
Номер:
4402bd0e0ee94e228b38ab6d703f9fb0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-09-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2021 00:00
Період моніторингу:
09.06.2021 17:20 - 03.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.06.2021 №300
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів, ID: UA-2021-05-13-002743-b, яка проводиться Управлінням фізичної культури та спорту Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «15» червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Управління фізичної культури та спорту Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) (протокол від 13 травня 2021 року №36), тендерна пропозиція переможця – ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» (далі – переможець), повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 14.06.2021 №45.
Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Так, вимогами пункту 5 Додатку 1 до ТД зазначено, що учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності на запропонований товар, який повинен бути дійсний на момент поставки продукції.
При цьому, переможцем у складі пропозиції не надано наступні сертифікати відповідності, які зазначені у Додатку 1 до ТД: канат лазіння; кошик баскетбольний (амортизаційний); кільце баскетбольне; стійка баскетбольна стаціонарна; стійка баскетбольна на 1 нозі (посилена); канат кроссфіт; рамка перехідна для кріплення щита.
Крім того, відповідно до підпункту 2.3 пункту 5 розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного/их договору/ів із зазначенням інформації про суму договору, дати укладання та номеру договору, назви та адреси замовника/ів, П.І.Б. та номерів телефонів контактних осіб замовника/ів та для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на кожну позицію згідно з Додатком 1, а саме: копію договору з усіма додатками та додатковими вимогами до нього та копію видаткової накладної (акт приймання-передавання робіт), надані на кожний зазначений договір у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного/их договору/ів.
На зазначену вимогу переможець надав 6 аналогічних договорів, під час аналізу яких встановлено відсутність підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на кожну позицію згідно з Додатком 1 до ТД, а саме: кільце баскетбольне; стійка баскетбольна стаціонарна; поручень ясень для хореографічного станка; шведська стінка гімнастична; стійка баскетбольна на 1 нозі (посилена); канат кроссфіт; кронштейн дворядний підлоговий; рамка перехідна для кріплення щита.
Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» не відповідає вимогам, які були зазначені у ТД Замовника.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відхилена тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
15.06.2021 14:54 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2021 14:54
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
08/0069пр/2021
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
08/0069пр/2021
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління фізичної культури та спорту Мелітопольської міської ради Запорізької області не погоджується з Висновком Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі (надалі - Висновок) опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 15.06.2021 року (ID моніторингу UA-M-2021-06-09-000042) по процедурі «Відкриті торги» за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 37450000-7 - «Спортивний інвентар для полів і кортів» (Придбання спортивного інвентарю).
Згідно Висновку встановлене наступне порушення:
«…Так, вимогами пункту 5 Додатку 1 до ТД зазначено, що учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності на запропонований товар, який повинен бути дійсний на момент поставки продукції. При цьому, переможцем у складі пропозиції не надано наступні сертифікати відповідності, які зазначені у Додатку 1 до ТД: канат лазіння; кошик баскетбольний (амортизаційний); кільце баскетбольне; стійка баскетбольна стаціонарна; стійка баскетбольна на 1 нозі (посилена); канат кроссфіт; рамка перехідна для кріплення щита…».
Управління фізичної культури та спорту Мелітопольської міської ради Запорізької області не погоджується з цим порушенням, вказаним у Висновку з наступних підстав.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Планетаспорт» у складі пропозиції надано необхідні сертифікати, а саме:
у ДОДАТКУ ДО СЕРТИФIКАТА ВIДПОВIДНОСТI UA.P.000657-20 вiд 12 серпня 2020р. (строком дії до 07 серпня 2021р.) міститься наступна інформація:
- В пункті 26 зазначено «корзини баскетбольні», які відповідно відносяться до наступних товарів «Кошик баскетбольний (амортизаційний)» та «кільце баскетбольне» згідно ТД;
- В пункті 28 зазначено «Стійки баскетбольні», це відповідно відноситься до - «стійка баскетбольна стаціонарна» та «стійка баскетбольна на 1 нозі (посилена)» згідно ТД;
- В пункті 27 зазначено «ферми кріплення баскетбольних щитів», відповідно включають до свого складу «Рамку перехідну для кріплення щита, тому на неї не подається окремий сертифікат.
Учасником також надано паспорти якості на спортивне обладнання, у тому числі на канат для лазіння.
Крім того, повідомляємо, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» визнано такими, що втратили чинність, підзаконні акти що стосуються сертифікації продукції, у тому числі наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами). Тому, згідно чинного законодавства предмет закупівлі Змовника не підлягає обов’язковій сертифікації.
Частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому, згідно вимог чинного законодавства ненадання у складі пропозиції документу, який не є необов’язковим відповідно до чинного законодавства не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Згідно Висновку встановлене наступне порушення:
«…. відповідно до підпункту 2.3 пункту 5 розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного/их договору/ів із зазначенням інформації про суму договору, дати укладання та номеру договору, назви та адреси замовника/ів, П.І.Б. та номерів телефонів контактних осіб замовника/ів та для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на кожну позицію згідно з Додатком 1, а саме: копію договору з усіма додатками та додатковими вимогами до нього та копію видаткової накладної (акт приймання-передавання робіт), надані на кожний зазначений договір у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного/их договору/ів. На зазначену вимогу переможець надав 6 аналогічних договорів, під час аналізу яких встановлено відсутність підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на кожну позицію згідно з Додатком 1 до ТД, а саме: кільце баскетбольне; стійка баскетбольна стаціонарна; поручень ясень для хореографічного станка; шведська стінка гімнастична; стійка баскетбольна на 1 нозі (посилена); канат кроссфіт; кронштейн дворядний підлоговий; рамка перехідна для кріплення щита…».
Управління фізичної культури та спорту Мелітопольської міської ради Запорізької області не погоджується з цим порушенням, вказаним у Висновку з наступних підстав.
В Законі № 922 немає чіткого визначення поняття «аналогічний договір», замовнику дозволяється встановити в тендерній документації власне визначення цього поняття, а також вимоги до того, який саме договір буде вважатися аналогічним
На підставі цього було в ТД прописано:
- підпункт 5.2.3 пункту 5 розділу ІІІ ТД Замовника: «Основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору (спортивний та/або гімнастичний інвентар)».
Виходячи з вищесказаного, учасник ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ», надав всю необхідну інформацію, щодо аналогічних договорів, а саме: копії договорів з усіма додатками та додатковими вимогами до них та копії видаткових накладних (акт приймання-передавання робіт), саме які відповідають зазначеній вимозі відповідно до підпункту 5.2.3 пункту 5 розділу ІІІ ТД Замовника: «Основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору (спортивний та/або гімнастичний інвентар)».
У зв’язку з вищенаведеним,
ПРОШУ:
1. Прийняти заперечення Замовника та скасувати висновок про результати моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 15 червня 2021року (ID моніторингу UA-M-2021-06-09-000042).
З повагою Замовник
Дата публікації звіту:
23.06.2021 09:28