• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015- 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші)

Завершена

1 867 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 99735497eac54721a76d55fc4f829aad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-02-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.06.2021 11:28 - 25.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.06.2021 № 243 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 01.06.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 243 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 20 UA-2021-04-27-000812-c 27.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушенням абзацу першого частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічні закупівлі, обґрунтування та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів, щодо недопущення встановлених порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічні закупівлі, обґрунтування та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету від 27.04.20212 №592, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 27.04.2021 року, договір від 19.05.2021 №27051914 (далі – Договір). Моніторингом установлено, що замовником у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) зазначено наступне: «Відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": п.1 ч.2 ст. 40 Закону - замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-27-010829-b та ідентифікатор закупівлі № UA-2021-03-03-008720-c)». Моніторингом установлено, що за даними електронної системи закупівель замовником були двічі відмінені процедури відкритих торгів (UA-2021-01-27-010829-b та UA-2021-03-03-008720-c) щодо придбання такого самого предмета закупівлі через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-1 «Використання переговорної процедури закупівлі за відсутності законодавчих підстав (двічі відмінені процедури відкритих торгів)» не підтверджена. Моніторингом питання дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що Замовником 27.04.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, договір з ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ «ЕТАЛОН» укладено лише 19.05.2021 року, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що є порушенням абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 18.06.2021 22:55 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 22:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ За результатами моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015- 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-000812-c) в електронній системі закупівель 18.06.2021 року ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ оприлюднений висновок, в якому зазначено, що під час укладення договору про закупівлю мало місце порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону «Про публічні закупівлі» та зобов’язано Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів, щодо недопущення встановлених порушень в майбутньому. КП «Харківські теплові мережі» не погоджується з фактом виявленого порушення на підставі наступного: Закупівля Код ДК 021:2015- 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-000812-c) проведена Замовником за переговорною процедурою на підставі частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", внаслідок того, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-27-010829-b та ідентифікатор закупівлі № UA-2021-03-03-008720). Порядок проведення переговорної процедури та укладення договору за її результатами врегульовані ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі питання щодо строку укладення договору. Так , відповідно до п.5 частини 8 ст. 40 Закону України « Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, максимальний строк для укладення договору за результатами переговорної процедури становить 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, договір за результатами закупівлі Код ДК 021:2015- 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонні суміші) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-000812-c) укладений своєчасно, а отже, зазначені у висновку, порушення з боку Замовника відсутні.
Дата публікації звіту: 25.06.2021 14:27