-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Постачання теплової енергії для потреб опалення (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
14b3fdcf2918439ea53c478467724f21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 15:17 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.06.2021 № 405
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.06.2021 № 405
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2021-03-26-000682-a 26.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ганна Ковальчук
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону під час унесення інформації в повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та пункту 10 частини першої статті 10 Закону під час оприлюднення договору про закупівлю, та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Шепетівської районної державної адміністрації Хмельницької області (далі – Замовник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.03.2021 № 1 уо, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2021, договір про надання послуги з постачання теплової енергії від 05.04.2021 № 5 (далі – Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2021 не містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статті 40 Закону необхідною складовою застосування і проведення переговорної процедури закупівлі є наявність документально підтвердженої умови для застосування, виключний перелік яких визначений частиною другою статті 40 Закону, що підтверджують винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну, процедуру закупівлю.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в повідомленні про намір укласти договір Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
Переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 40 Закону у разі відсутності конкуренції з технічних причин, застосовується у разі якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи. Підтвердженням наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 2 частини другої статті 40 Закону є документи замовника, які підтверджують відсутність конкуренції на відповідному ринку.
При цьому, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю Замовником не зазначено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до пункту 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що інформація в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, яке розміщене Замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження окремого документа, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-03-26-000682-a.
Крім того, згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток № 1 Розрахунок приєднаного теплового навантаження до Договору, який згідно пункту 10.2.1. Договору є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
23.06.2021 09:16 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2021 09:16