-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Лот 1 – Одяг для медичного персоналу та покриття хірургічні, Лот 2 – Хірургічний шовний матеріал)
Завершена
3 801 083.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 970.13 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 970.13 UAH
Номер:
26637dd0765243a9aa484d2ddeba52b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-29-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2021 00:00
Період моніторингу:
29.10.2021 11:45 - 19.11.2021 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 675
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 № 675.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-19-004276-b, 19.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» (по Лотах 1 та 2) встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладених за результатами тендеру договорів (по Лотах 1 і 2) з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» щодо розірвання договорів.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Лікарня №1» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-19-004539-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотами 1 і 2; протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотами 1 і 2; По Лоту 1 – тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ СЛАВНА» (щодо правомірності її відхилення) та тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»; по Лоту 2 – тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»; опубліковані повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей по Лотах 1 та 2 та опубліковані учасником ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» документи на виконання вказаних вимог по Лотах 1 та 2; повідомлення про намір укласти договори від 08.04.2021 по Лоту 1 та від 07.04.2021 по Лоту 2; оприлюднені ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ», як переможцем тендеру по Лотах 1 і 2, документи та інформацію після аукціону; по Лоту 1 – договір поставки від 19.04.2021 №27/2021, додаткові угоди від 20.04.2021 №1, від 21.04.2021 №2, від 28.04.2021 №3 до нього; по Лоту 2 – договір поставки від 19.04.2021 № 28/2021 та додаткову угоду від 28.04.2021 № 1 до нього, опубліковані під час моніторингу 03.11.2021 Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу III) зазначено, що відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст, а також наведено опис (перелік) формальних помилок, що відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу III) не наведено приклади формальних помилок.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (пункт 1.3 розділу 1 Додатку 3) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно статті 16 Закону, а саме щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасники повинні надати довідку наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договору на постачання аналогічних товарів за та/або 2019 та/або 2020 роки, копії аналогічних договорів за та/або 2019 та/або 2020 роки та лист-відгук про виконання аналогічних договорів.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано довідку (№013/1 від 02.04.2021) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у якій як аналогічні зазначено договір №08/2020 від 20.11.2020 та №12/2020 від 25.11.2020, а також надано копії договорів №08/2020 від 20.11.2020 та №12/2020 від 25.11.2020.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» не надано листи-відгуки про виконання вищевказаних аналогічних договорів.
Згідно з вимогами частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником опубліковано вимогу учаснику торгів ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» про усунення невідповідностей до 08.04.2021 (по Лоту 1) та 07.04.2021 (по Лоту 2), у якій зазначено про відсутність у складі тендерної пропозиції листа-відгука про виконання аналогічних договорів згідно п.1.3 Додатку 3 тендерної документації та вказано про необхідність завантажити документ відповідно до частини 9 статті 26 Закону.
Проте проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» (по Лотах 1 та 2) надано лист-відгук №1270 від 06.04.2021 лише по аналогічному договору №08/2020 від 20.11.2020, лист-відгук про виконання аналогічного договору №12/2020 від 25.11.2020 не надано (не завантажено), чим недотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» (по Лотах 1 і 2), яким не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а укладено з вказаним учасником договори №27/202021 від 19.04.2021 на суму 2 718 863,52 грн з ПДВ (по Лоту 1) та № 28/2021 від 19.04.2021 на суму 994 015,95 грн з ПДВ (по Лоту 2).
Період усунення порушень:
15.11.2021 14:50 - 30.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2021 14:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «Лікарня № 1» Житомирської міської ради інформує Вас про те, що на вимогу про усунення порушення шляхом розірвання Договорів від 19.04.2021 року №27/2021 та 19.04.2021 року №28/2021, яка опублікована 15.11.2021р. у висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України, лікарня надає додаткову угоду про розірвання вищезазначених договорів відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
22.11.2021 12:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунено Замовником шляхом розірвання договорів. По лоту 1 договір від 19.04.2021 №27/2021 та по лоту 2 договір від 19.04.2021 №28/2021.
Дата публікації:
30.11.2021 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
1617aa60779041319a725b5a83128391
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2021 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2021 23:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-19-004276-b, яка проводилась Комунальним підприємством «Лікарня №1» Житомирської міської ради (далі – Замовник) за відкритими торгами, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7ac8731b312d4030b514cea3ca618464
Назва:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
03.11.2021 09:35
Опис:
На запит Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 Комунальне підприємство «Лікарня № 1» Житомирської міської ради надає наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (документальне підтвердження додається).
2. Посилання на сторінку веб-сайту на якому на якому опубліковано процедуру закупівлі - https://cml1.zt.ua
Пояснення надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.