• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Ковбаса;15130000-8 – М’ясопродукти за ДК 021:2015

Завершена

2 321 912.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 25.07 UAH
Номер: 07c6270424cb482882eeece789fb70d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-23-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 23.07.2021 14:37 - 14.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 23.07.2021 № 411 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-19-002598-b. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, kherson.zakupivli@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Дом Юг Сервис» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами питання аналізу визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 08.04.2021: №1061 (лот 1); №1062 (лот 4); №1063 (лот 6); №1064 (лот 7); №1065 (лот 8); №1066 (лот 9); №1067 (лот 10); №1068 (лот 13); №1069 (лот 14); № 1070 (лот 17); №1071 (лот 19); №1072 (лот 21); №1073 (лот 22); №1074 (лот 23); №1075 (лот 25); №1076 (лот 26); №1077 (лот 27); №1078 (лот 28); №1079 (лот 29); №1080 (лот 30); №1081 (лот 32); №1082 (лот 40); №1083 (лот 41); №1084 (лот 44); №1085 (лот 45); №1086 (лот 51); №1087 (лот 54); №1088 (лот 55); №1089 (лот 56); №1090 (лот 57); №1091 (лот 58); №1092 (лот 59); №1093 (лот 60); №1094 (лот 61); № 1095 (лот 62) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.08.2021. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Управління освіти Херсонської міської ради (Замовника), затверджену головою тендерного комітету від б/д, б/н; пропозиції ТОВ «Дом Юг Сервис» та ПП «Никольтрейд»; протоколи про розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів; договори про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 08.04.2021: №1061 (лот 1); №1062 (лот 4); №1063 (лот 6); №1064 (лот 7); №1065 (лот 8); №1066 (лот 9); №1067 (лот 10); №1068 (лот 13); №1069 (лот 14); № 1070 (лот 17); №1071 (лот 19); №1072 (лот 21); №1073 (лот 22); №1074 (лот 23); №1075 (лот 25); №1076 (лот 26); №1077 (лот 27); №1078 (лот 28); №1079 (лот 29); №1080 (лот 30); №1081 (лот 32); №1082 (лот 40); №1083 (лот 41); №1084 (лот 44); №1085 (лот 45); №1086 (лот 51); №1087 (лот 54); №1088 (лот 55); №1089 (лот 56); №1090 (лот 57); №1091 (лот 58); №1092 (лот 59); №1093 (лот 60); №1094 (лот 61); № 1095 (лот 62); договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 08.04.2021 №1034 (лот 2); №1035 (лот 3); №1036 (лот 5); №1037 (лот 11); №1038 (лот 12); №1039 (лот 15); №1040 (лот 16); №1041 (лот 18); №1042 (лот 20); №1043 (лот 24); №1044 (лот 31); №1045 (лот 33); №1046 (лот 34); №1047 (лот 35); №1048 (лот 36); № 1049 (лот 37); №1050 (лот 38); №1051 (лот 39); №1052 (лот 42); №1053 (лот 43); №1054 (лот 46); №1055 (лот 47); №1056 (лот 48); №1057 (лот 49); №1058 (лот 50); №1059 (лот 52); №1060 (лот 53), пояснення Управління освіти Херсонської міської ради від 30.07.2021 на запит управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області. За результатом проведеного моніторингу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «Дом Юг Сервис», умовам тендерної документації встановлено наступне. Підпунктом 6.3 пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник зобов’язав учасників надати: копію експлуатаційного дозволу на холодильний склад (незалежний, автономний) зі зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника та копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника. Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «Дом Юг Сервис яка подана по лотам 1, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 17, 19, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 40, 41, 44, 45, 51, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ТОВ «Дом Юг Сервис» відсутні копії вищевказаних документів. Пояснення Замовника від 30.07.2021 про наявність права ТОВ «Дом Юг Сервис» не надавати документи у формі копій експлуатаційних дозволів на холодильний склад зі зберігання харчових продуктів тваринного походження та на потужність з повторного первинного пакування та перепакування на вимогу підпункту 6.3 пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації суперечить вимогам частини першої статті 26 Закону в частині встановленого обов’язку до учасників про завантаження у пропозиції необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Не відхиливши пропозицію ТОВ «Дом Юг Сервис», яка не відповідає вимогам підпункту 6.3 пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 10.08.2021 16:41 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2021 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відкриті торги щодо закупівлі «Ковбаса» здійснювалися за 62 лотами, по кожному дошкільному навчальному закладу окремо. ТОВ «Дом Юг Сервис» в електронній системі PROZORRO розмістили файл «лист про реєстрацію потужностей.pdf», який свідчить про внесення потужностей в реєстр на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України, інформацію щодо експлуатаційного дозволу було перевірено (скан додається), в якому в графі 7 «Вид господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження , що провадиться з використанням потужності (із зазначенням номеру секції та назви категорії потужності)» вказується, що потужність загального призначення – холодильний склад (незалежний, автономний), потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) (O-CS,RW), інші харчові продукти тваринного походження - потужність зі зберігання, потужність з реалізації (XVI-SP,PS) отже ТОВ «Дом Юг Сервис» було видано експлуатаційний дозвіл Держпродспоживслужбою. У зв’язку з тим що фактично зазначені у висновку порушення вже не можливо усунути та які не впливають на права та обов’язки постачальників продуктів харчування, які сумлінно виконуються. Не зачіпає бюджетні інтереси, не змінює предмет закупівлі та не може спричинити жодних збитків матеріального чи іншого характеру, але може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів – сторін договорів про закупівлю. При цьому внаслідок розірвання договорів на закупівлю ковбаси в дошкільних навчальних закладах міста, укладених за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду діти які відвідують дошкільні навчальні заклади не будуть забезпечені належним харчуванням. Таким чином, тендерний комітет та керівник управління освіти, яким були підписані договори, вважає усунення порушення шляхом розірвання договорів є недоцільним що призведе до негативних наслідків щодо харчування дітей в дошкільних навчальних закладах. Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 13.08.2021 14:41

Запити/Пояснення