• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею № 18 Івано-Франківської міської ради

Торги відмінено

650 690.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 506.90 UAH
Номер: 85186e6c7ae545879e0d72e6bfae9311
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-12-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 12.02.2021 11:55 - 06.03.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 12.02.2021 №89 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.02.2021 №89 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-01-14-002376-a 14.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кіт Василь Васильович встановлено порушення вимог частини шістнадцять статті 29 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №18 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1 від 05.02.2021, повідомлення про намір укласти договір, розгляд тендерної пропозиції ФОП Кіт Василя Васильовича. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог частини шістнадцять статті 29 Закону Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що не передбачені пунктами 1 та 2 абзацу другого частини шістнадцять статті 29 Закону. Крім того, у пункті 7.1 Розділу 3 ТД Замовник вимагає від учасників надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі. Або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист від субпідрядника/-ів про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону (у відповідності до Додатку 2 цієї ТД). Однак, учасником ФОП Кіт Василь Васильович не надано жодного з вищезазначених документів. Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кіт Василь Васильович як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 25.02.2021 09:41 - 03.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.02.2021 09:41