• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі КЗ «Татарбунарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Татарбунарської районної ради Одеської області, за адресою: 68100, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Князєва, будинок 5»)

У 2020 році передбачено фінансування у розмірі 7 668 700,00 грн. До кінця 2020 року потрібно виконати робіт на зазначену суму.

Завершена

24 737 859.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 689.30 UAH
Номер: a6540d0f48514d73a862e2ad82bfb564
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 30.10.2020 15:57 - 21.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.10.2020 Одеса № 373 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель 3 UA-2020-09-26-000075-a 26.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 29 та 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), яку затверджено рішенням уповноваженої особи від 12.10.2020 № 4Л, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), протокол уповноваженої особи від 23.10.2020 № 16/Л, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.11.2020. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 23.10.2020 № 16/Л тендерну пропозицію ТОВ «Строй Імперія» визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 23.10.2020. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено наступне: Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку про наявність виконання аналогічного договору (не менше трьох), за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (у разі її використання), складену і заповнену за формою, наведеною у Таблиці № 3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. Відповідна інформація підтверджується сканованими копіями зазначеного у довідці договору (договорів) та оригіналом позитивного листа-відгука від замовника/контрагента про його належне виконання, введення в експлуатацію об’єкта/завершення робіт. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі, та містити інформацію про якість та терміни (необхідно зазначити термін початку та закінчення) виконання робіт (надається три або більше аналогічних договорів до кожного з яких надається окремий відгук). Так, учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Договір підряду від 18.02.2019 № 18, укладений між приватним підприємством «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» (Замовник) та ТОВ «Строй Імперія» (Підрядник), календарний графік виконання робіт, що є додатком до Договору підряду від 18.02.2019 № 18, акт приймання виконаних будівельних робіт до Договору підряду від 18.02.2019 № 18 за жовтень 2019, довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати до Договору підряду від 18.02.2019 № 18 (від 18.10.2019), лист-відгук приватного підприємства «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» від 16.10.2020 № 45 щодо виконання зобов’язань за Договором підряду № 18 від 18.02.2019. Однак, згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, запис про створення юридичної особи ТОВ «Строй Імперія» до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено лише 26.02.2019 (аналогічна інформація міститься у Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України). Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації. Тобто, Договір підряду № 18 від 18.02.2019, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, було укладено до створення юридичної особи ТОВ «Строй Імперія». Тому, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з питання невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Строй Імперія» у зв’язку із зазначенням у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону, в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 06.11.2020. Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.11.2020 не обґрунтовують рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Строй Імперія». Отже, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у зв’язку із зазначенням ТОВ «Строй Імперія» у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2020 16:30 - 27.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2020 16:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на Висновок про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a
Дата публікації звіту: 16.11.2020 10:36

Запити/Пояснення