-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі КЗ «Татарбунарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Татарбунарської районної ради Одеської області, за адресою: 68100, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Князєва, будинок 5»)
У 2020 році передбачено фінансування у розмірі 7 668 700,00 грн. До кінця 2020 року потрібно виконати робіт на зазначену суму.
Завершена
24 737 859.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 689.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 123 689.30 UAH
Номер:
a6540d0f48514d73a862e2ad82bfb564
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2020 00:00
Період моніторингу:
30.10.2020 15:57 - 21.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
3 UA-2020-09-26-000075-a 26.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 29 та 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), яку затверджено рішенням уповноваженої особи від 12.10.2020 № 4Л, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), протокол уповноваженої особи від 23.10.2020 № 16/Л, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.11.2020.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 23.10.2020 № 16/Л тендерну пропозицію ТОВ «Строй Імперія» визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 23.10.2020.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено наступне:
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку про наявність виконання аналогічного договору (не менше трьох), за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (у разі її використання), складену і заповнену за формою, наведеною у Таблиці № 3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. Відповідна інформація підтверджується сканованими копіями зазначеного у довідці договору (договорів) та оригіналом позитивного листа-відгука від замовника/контрагента про його належне виконання, введення в експлуатацію об’єкта/завершення робіт. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі, та містити інформацію про якість та терміни (необхідно зазначити термін початку та закінчення) виконання робіт (надається три або більше аналогічних договорів до кожного з яких надається окремий відгук).
Так, учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Договір підряду від 18.02.2019 № 18, укладений між приватним підприємством «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» (Замовник) та ТОВ «Строй Імперія» (Підрядник), календарний графік виконання робіт, що є додатком до Договору підряду від 18.02.2019 № 18, акт приймання виконаних будівельних робіт до Договору підряду від 18.02.2019 № 18 за жовтень 2019, довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати до Договору підряду від 18.02.2019 № 18 (від 18.10.2019), лист-відгук приватного підприємства «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» від 16.10.2020 № 45 щодо виконання зобов’язань за Договором підряду № 18 від 18.02.2019.
Однак, згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, запис про створення юридичної особи ТОВ «Строй Імперія» до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено лише 26.02.2019 (аналогічна інформація міститься у Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України).
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
Тобто, Договір підряду № 18 від 18.02.2019, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, було укладено до створення юридичної особи ТОВ «Строй Імперія».
Тому, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з питання невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Строй Імперія» у зв’язку із зазначенням у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону, в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 06.11.2020.
Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.11.2020 не обґрунтовують рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Строй Імперія».
Отже, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у зв’язку із зазначенням ТОВ «Строй Імперія» у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону.
Період усунення порушень:
12.11.2020 16:30 - 27.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2020 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на Висновок про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a
Дата публікації звіту:
16.11.2020 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
4ebdbf3fc66d4d7fa1ae1fc7863dcbb9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2020 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «Строй Імперія» вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Договір підряду від 18.02.2019 № 18, що укладено між приватним підприємством «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» (Замовник) та ТОВ «Строй Імперія» (Підрядник), однак згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, лише 26.02.2019 внесено запис про створення юридичної особи (ТОВ «Строй Імперія») до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (аналогічна інформація міститься у Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України).
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам, визначеним у частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання розрахунку договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна (файл Додаток 1 до проекту дог..pdf) з твердим видом договірної ціни, проте відповідно до пункту 3.1 розділу 3. «Ціна договору» проекту договору про закупівлю робіт (у вигляді окремого файла до тендерної документації) договірна ціна встановлюється динамічною?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку до розрахунків відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», яка вимагалася у частині 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e89ab7b5876f4f06852ffd01a7ba5788
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» 2020-11-06 14:52:47
Дата опублікування:
09.11.2020 14:22
Опис:
Управлінням капітального будівництва Одеської обласної держаної адміністрації розглянуто ваш запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» 2020-11-06 14:52:47, та в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), повідомляємо про наступне.
По-перше.
Уповноваженою особою замовника в рамках своєї компетенції, відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 15 жовтня 2020 року вих. №05/09/890 було напавлено звернення за підтвердженням вказаної вами інформації директору ПП «Будівельний департамент «Південна Пальмира». У відповідь на вказане звернення від ПП «Будівельний департамент «Південна Пальмира» надійшов лист від 19 жовтня 2020 року №19/10, з інформацією про те, що фактична дата укладання договору 28.02.2019 року, але при написані дати договору була допущена механічна помилка та вказано, що договір від 18 лютого 2019 року є неможливим, в зв’язку з тим, що підприємство було зареєстроване 26.02.2019 року. Оригінали вищевказаних документальних матеріалів знаходяться в управлінні капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації.
Враховуючи все вищевикладене, уповноважена особа Управління капітального будівництва Одеської обласної держаної адміністрації діяла в рамках своїх повноважень та у повній відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-друге.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» наявний лист № 11 від 16.10.2020 р. (файл «Дінамічна ціна.pdf»), в якому учасник повідомляє, що ціна його пропозиції динамічна, що відповідає умовам тендерної документації.
По-третє.
Формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції зазначені в Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text).
Пунктом 12 вищевказаного переліку пропозиції, передбачено, що: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» наявний документ «Пояснювальна записка» і знаходіться він файлі «131.imd», що повністю відповідає вимогам тендерної документації, з врахуванням допущеної формальної помилки Учасником.