-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Молоко та вершки
Завершена
770 980.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
162527596f97451a8e3c74d358ed7d38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2020 00:00
Період моніторингу:
04.08.2020 15:06 - 27.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2020 №52
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2020-06-26-001719-c від 26.06.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність пропозиції ТзОВ «Радивилівмолоко» умовам тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом аналізу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції до 19.04.2020, далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» державного підприємства НАЕК «Енергоатом» (надалі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету від 26.06.2020, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТзОВ «Радивилівмолоко» (далі – ТзОВ «Радивилівмолоко»), повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника від 14.08.2020, отримане через електронну систему закупівель, договір від 03.08.2020 №53-122-01-20-09911.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-26-001719-с не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в опублікованому оголошенні не зазначено місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
18.08.2020 14:52 - 03.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2020 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
0bb57ad0b73646c3a6d6c6d6037b2f24
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2020 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2020 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко та вершки», ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-26-001719-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
За результатами проведеної закупівлі переможцем обрано Товариство з обмеженою відповідальністю ТзОВ «Радивилівмолоко» (далі – ТзОВ «Радивилівмолоко») та 22.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
У повідомленні про намір укласти договір Замовником окрім іншого, зазначено, в п. 9 «Найменування учасника − переможця процедури закупівлі»: ТзОВ «Радивилівмолоко» та в п.10. «Інформація про ціну пропозиції» вартість пропозиції - 643 900,00 UAH.
Згідно частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Моніторингом встановлено, що Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі 03.08.2020 укладено договір з ТзОВ «Радивилівмолоко» за №53-122-01-20-09911 на суму 772 680,00 грн. з ПДВ.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому сума укладеного договору від 03.08.2020 №53-122-01-20-09911 відрізнятися від ціни тендерної пропозиції та як наслідок не відповідає частині четвертій статті 41 Закону ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
ed59a53fb3c44b1b8397730de1ece23f
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
14.08.2020 14:50
Опис:
При створенні оголошення на веб порталі Уповноваженого органу планову суму закупівлі Замовник прописує без ПДВ ( в системі передбачено вибір даного параметру), для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови і всі учасники приймають учать в аукціоні з сумами без ПДВ незалежно від того чи вони є платниками ПДВ чи ні. Даний алгоритм передбачений пунктом 1 розділу 5 тендерної документації. Слід зазначити, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено норми щодо вказання очікуваної суми закупівлі, а електронна телекомунікаційна система на вибір замовника надає можливість вказати очікувану вартість з позначками "в т.ч. ПДВ" та "без ПДВ". Разом з тим слід повідомити, що згадане в запиті ДАСУ повідомлення про намір укласти договір формується електронною телекомунікаційною системою з ціною автоматично відповідно до результатів аукціону, а отже без ПДВ. Оскільки переможець торгів на закупівлю «15510000_молоко та вершки» (№ оголошення ЦБД Prozorro UA-2020-06-26-001719-c) є платником ПДВ і його цінова пропозиція за результатами аукціону з врахуванням ПДВ становить 772 680,00 грн (643 900,00 грн без ПДВ), то згідно до частини 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір укладено відповідно до цінової пропозиції за результатами електронного аукціону.