-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва
Завершена
1 223 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 385.00 UAH
мін. крок: 0% або 385.00 UAH
Номер:
82b6c08450904ea9a5edaba9787fb364
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-28-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2020 00:00
Період моніторингу:
01.06.2020 15:27 - 23.06.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-04-03-001424-b 03.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
КП УЗН Дарницького району за лотом 1 установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020).
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
КП УЗН Шевченківського району за лотом 8 установлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020).
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю за лотами 3 та 8 установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону (в редакції від 02.04.2020).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій КП УЗН Дніпровського району за лотом 3, КП УЗН Солом’янського району за лотом 7, своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю за лотами 1 та 7, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця за лотами 1, 3, 7, 8, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.03.2020 № 20/20, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 3, 7, 8, тендерні пропозиції комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва (далі – КП УЗН Дарницького району) за лотом 1, комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва (далі – КП УЗН Дніпровського району) за лотом 3, комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва (далі – КП УЗН Солом’янського району) за лотом 7, комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва (далі – КП УЗН Шевченківського району) за лотом 8, протоколи засідання тендерного комітету від 23.04.2020 № 25/20 за лотом 1, № 22/20 за лотом 3, № 23/20 за лотом 7, № 24/20 за лотом 8, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2020 за лотами 1, 3, 7, 8, договори від 13.05.2020
№ 17-13/05/2020 (лот 1), № 18-13/05/2020 (лот 3), № 19-13/05/2020 (лот 7),
№ 20-13/05/2020 (лот 8), пояснення Замовника з документами, отримане через електронну систему закупівель 09.06.2020.
Згідно з інформацією, оприлюдненою 19.04.2020 в електронній системі закупівель, Замовник відмінив зазначену процедуру закупівлі за лотами 2, 4, 5, 6 відповідно до абзацу 5 частини першої статті 31 Закону (в редакції
від 02.04.2020).
Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, сканованих копій документів про реєстрацію транспортних засобів, механізмів, що вказані в довідці про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання зазначених послуг та копії технічних паспортів на запропоновані механізми.
Проте, в тендерній пропозиції КП УЗН Дарницького району за лотом 1 відсутні копії документів про реєстрацію транспортних засобів (трактори колісні МТЗ-82.1.26 в кількості 2 шт., причепи в кількості 2 шт., автомобіль ГАЗ 330210, автомобіль ЗИЛ 43112 (автопідйомник-С), автомобіль ЗИЛ 433362 (цистерна-С), автомобіль ЗИЛ 433362 (сміттєвоз)), які зазначені в довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при наданні послуг Замовнику від 14.04.2020 № 292.
Однак, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП УЗН Дарницького району за лотом 1 як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір
від 13.05.2020 № 17-13/05/2020.
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, копії аналогічного договору згідно інформаційної довідки про досвід виконання аналогічного договору (за останні два роки), копії акту (актів) наданих послуг до нього. Вимогами пункту 3 додатку 2 тендерної документації визначено, що під аналогічним договором розуміється договір на надання послуг з прибирання вулиць.
При цьому, учасник торгів КП УЗН Шевченківського району за лотом 8 надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, в якій надано перелік договорів, предметом яких є вивіз сміття, та на підтвердження зазначеної інформації надав договори від 01.12.2018 № 01/12/18-С2, від 21.02.2019 № 21/02/19-С2, від 31.01.2020 № 31/01/20-С2 про надання послуг з вивезення сміття, які не є аналогічними предмету закупівлі.
Також, відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмітити на вебпорталі Уповноваженого органу та надати Замовнику оригінали або нотаріально завірені копії довідки, що містить в собі відомості про те що, службову (посадова) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, наданої відповідним територіальним органом Міністерства внутрішніх справ України (видану не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір), та довідки податкової інспекції про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у переможця, дійсну на дату оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Переможець торгів за лотом 8 КП УЗН Шевченківського району завантажив 28.04.2020 в електронну систему закупівель гарантійні листи від 27.04.2020
№ 077/236-497 щодо отримання довідки про несудимість та № 077/236-498 щодо отримання довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
При цьому, переможець торгів за лотом 8 КП УЗН Шевченківського району завантажив 04.05.2020 в електронну систему закупівель довідку про відсутність судимості № 20115391810550275144, видану 29.04.2020 Міністерством внутрішніх справ України Цимбалюк Віталію Олександровичу, та довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 30.04.2020 № 146122, видану ГУ ДПС у м. Києві КП УЗН Шевченківського району, з перевищенням терміну 5 календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (23.04.2020), чим не дотримав вимоги додатку 4 тендерної документації та частини третьої статті 17 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Однак на порушення пунктів 1, 2 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП УЗН Шевченківського району за лотом 8, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації та через ненадання ним як переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (в редакції від 02.04.2020), та уклав з ним договір від 13.05.2020 № 20-13/05/2020.
Також моніторингом установлено, що договори від 13.05.2020
№ 18-13/05/2020 та № 20-13/05/2020, укладені за лотами 3 та 8 відповідно, Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 18.05.2020 з перевищенням дводенного терміну з дня укладення договорів, чим не дотримав вимоги частини першої статті 10 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Період усунення порушень:
19.06.2020 18:00 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 18:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва та зобов’язання усунути виявленні порушення, зокрема шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8 комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) уклало додаткові угоди щодо розірвання договорів за лотами 1 та 8 (договір з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва від 13.05.2020 року № 17-13/05/2020 про надання послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дарницькому районі м. Києва та договір з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва від 13.05.2020 року № 20-13/05/2020 про надання послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в Шевченківському районі м. Києва)
Дата публікації звіту:
25.06.2020 17:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунені шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8.
Дата публікації:
01.07.2020 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
9b53d1b8d74d4fea9f769a60e8c14016
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2020 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва
(код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) очікуваною вартістю 1 223 750,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9fc029721d046dfa09163c18faad3e5
Назва:
Попередній моніторинг цін та формування очікуваної вартості
Дата опублікування:
09.06.2020 17:23
Опис:
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва (код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (далі – Закупівля) комунальним підприємством «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) була використана як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту аналогічних послуг, що міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках) та отримана шляхом проведення ринкових консультацій, так і були взяті до уваги закупівельні ціни минулих періодів.
Очікувана вартість Закупівлі була сформована з урахуванням даних та з розрахунків, що містяться у вкладені (Лист від 09.06.2020 № 295-688).