-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рис, пластівці вівсяні, пшоно, крупа гречана, крупа пшенична, крупа ячна, крупа манна, крупа перлова,крупа кукурудзяна
Завершена
816 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 080.00 UAH
Номер:
3d748992891040f092d7abdb27b55eb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-24-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2020 00:00
Період моніторингу:
24.03.2020 16:27 - 15.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2020 №22
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.03.2020 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-02-14-001558-b від 14.02.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 9 та 16 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Дудка Н.П. встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду пропозиції ПП ВТП «Харчовик», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник додатковою угодою від 03.04.2020, розірвав договір про закупівлю від 27.03.2020 року № 27.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.02.2020 №2, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Виробничо-транспортне підприємство «Харчовик» (далі - ПП ВТП «Харчовик»), фізичної особи – підприємця Дудка Надія Петрівна (далі - ФОП Дудка Н.П.), протокол засідання тендерного комітету від 10.03.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 23.03.2020 №27, додаткова угода №1 від 23.03.2020, додаткова угода про розірвання договору від 03.04.2020.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог:
- пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками;
- пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено методику оцінки тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ФОП Дудка Н.П. умовам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно п.3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «Документи подаються, відповідно до підпункту 3.9 Розділу 3 та Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджується у складі пропозиції гарантійним листом від учасника про проведення лабораторних досліджень товару у акредитованих лабораторіях щодо якості харчових продуктів».
ФОП Дудка Н.П. у складі пропозиції подано лист - гарантію від 24.02.2020 за №9/24 у якому вказано: «гарантую проведення лабораторних досліджень товару, який є предметом торгів в акредитованих лабораторіях щодо якості харчових продуктів».
Отже, ФОП Дудка Н.П. не дотримано вимоги п. 3.2. розділу 3 тендерної документації, однак Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив вказану пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги.
Поряд з цим Замовник 23.03.2020 уклав договір про закупівлю товару за №27 з ФОП Дудка Н.П. вартістю 752 875,00 гривень.
Період усунення порушень:
07.04.2020 17:09 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти і науки Тернопільської міської ради повідомляє про неможливість усунення порушень, оскільки договір на закупівлю № 27 від 23 березня 2020 року розірваний 03 квітня 2020 року.
Дата публікації звіту:
08.04.2020 10:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
13.04.2020 11:29