-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху з водовідведення у ліцеї № 51 імені Івана Франка Львівської міської ради на вул. Скісна, 1 в м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)
Завершена
3 484 651.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 423.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 423.26 UAH
Номер:
a48fd80789cc4240b128d12264581063
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 16:39 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-01-27-002192-b 27.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не дотримався порядку внесення змін до тендерної документації.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Полімер «Буд-дах», ФОП Маньків, ТОВ «Дім-Ек»,
ПП «Термобуд-Київ», ДП «Комбінат будівельних матеріалів»,
ТОВ «Діамант Лізинг Корпорейшн», ПП «СЧН житло-буд»,
ТОВ «ТЕК-Гідроенергобуд», ДП «ТУМ», ТОВ «Екобудінвест плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019)
(далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею № 51 імені Івана Франка Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію
(із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.01.2020 б/н (далі – тендерна документація), звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 03.02.2020, роз'яснення Замовника від 06.02.2020, реєстр отримання тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.02.2020, протоколи засідання тендерного комітету Замовника
від 20.02.2020 № 20/02, від 13.03.2020 № 13/03, від 16.03.2020 № 16/03/1 та
№ 16/03/2, від 17.03.2020 № 17/03/1 та № 17/03/2, від 18.03.2020 № 18/03/1 та
№ 18/03/2, від 23.03.2020 № 23/03/1 та № 23/03/2, від 25.03.2020 № 25/03/1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Полімер
«Буд-дах» (далі – ТОВ «Полімер «Буд-дах»), фізичної особи-підприємця Маньківа Любомира Богдановича (далі – ФОП Маньків), товариства з обмеженою відповідальністю «Дім-Ек» (далі – ТОВ «Дім-Ек»), приватного підприємства «Термобуд-Київ» (далі – ПП «Термобуд-Київ»), дочірнього підприємства «Комбінат будівельних матеріалів Укрсвіт
ТОВ Карпатибудстиль» (далі – ДП «Комбінат будівельних матеріалів»), товариства з обмеженою відповідальністю «Діамант Лізинг Корпорейшн»
(далі – ТОВ «Діамант Лізинг Корпорейшн»), приватного підприємства
«СЧН житло-буд» (далі – ПП «СЧН житло-буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК-Гідроенергобуд» (далі – ТОВ «ТЕК-Гідроенергобуд»), дочірнього підприємства «Тернопільське управління механізації» (далі –
ДП «ТУМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Екобудінвест плюс» (далі – ТОВ «Екобудінвест плюс»), повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2020, договір від 13.04.2020 № 13/04.
За результатом моніторингу установлено, що Замовник порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
Крім того, за результатом моніторингу установлено, що Замовником у порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у частині другій розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 року та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16.09.2016, які втратили чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017
№ 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від
28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Період усунення порушень:
23.04.2020 19:54 - 09.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2020 19:54