-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин, паливо дизельне
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 211 700 літрів, у тому числі: - бензин 152 150 л, - паливо дизельне 59 550 л.
Завершена
5 444 664.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер:
68663fd0ee114d04ba34a8aa5c035c78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
07.04.2020 17:12 - 29.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2020 № 73
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.04.2020 № 73
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-01-20-004086-c 20.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) від 20.01.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Демченко О.М. (далі – ФОП Демченко О.М.), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «САН ОЙЛ», повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2020 року, договір від 26.03.2020 №90-03/МТП.
В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Демченко О.М. не відповідає умовам тендерної документації.
Так, на порушення вимог підпункту 1 пункту 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Демченко О.М. відсутній реєстр наданих документів, за підписом уповноваженої особи учасника.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Демченко О.М. а протоколом розгляду тендерних пропозицій від 03 березня 2020 допустив ФОП Демченко О.М. до аукціону.
Період усунення порушень:
22.04.2020 15:08 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 15:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
06.05.2020 року КП «Харківський метрополітен» подано позовну заяву (вих. № 09/827/01-09 від 05.05.2020) до Харківського окружного адміністративного суду (вх. № 520/5784/2020 від 06.05.2020) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі (оголошення UA-2020-01-20-004086-c) по предмету закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне) Північно-східного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України, який було оприлюднено в електронній системі закупівель 22.04.2020р.
На підтвердження надаємо скановану копію першого листа позовної заяви з відміткою про її прийняття та реєстрацію.
Дата публікації:
06.05.2020 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Північно-Східному офісу
Держаудитслужби України
Заперечення до висновку за результатами
моніторингу закупівлі за предметом:
«09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне)».
Відповідно до наказу від 07.04.2020р. № 73 Північно - Східного офісу
Держаудитслужби України «Про початок моніторингу закупівлі» здійснено моніторинг закупівлі за предметом : 09130000-9 Нафта і дистиляти ( Бензин,
паливо дизельне).
За результатами проведення моніторингу закупівлі, на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, Державною аудиторською службою складено та оприлюднено Висновок від 22.04.2020р., в якому зазначено, що «….за наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення п.4.ч.1.ст.30 Закону...». Зокрема, тендерна пропозиція учасника ФО - П Демченко О.М. не відповідає умовам тендерної документації, оскільки на порушення вимог підпункту 1 пункту 1 розділу Ш «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній реєстр наданих документів, за підписом уповноваженої особи. На підставі цього Висновку Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФО - П Демченко О.М. Однак, на порушення п.4.ч.1.ст.30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника, а допустив його до аукціону.
Із зазначеним Висновком, КП «Харківський метрополітен» не згоден, оскільки вважає, що реєстр наданих документів, за підписом уповноваженої особи учасника це документ, який пов'язаний з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тобто його ненадання є – формальною (несуттєвою ) помилкою (відповідно до п.2.розділу 5 тендерної документації та враховуючи визначення формальних помилок в ч 3. ст. 22 Закону).
З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим та безпідставним, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, в супереч вимогам законодавства. Таким чином, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі.
На підставі наведеного, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.
Голова тендерного комітету І.Г.Дем’яненко
Дата публікації звіту:
27.04.2020 13:56