-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
"Реконструкція приміщень під амбулаторію "Центру первинної медико-санітарної допомоги №6" по вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50067"
Внесено зміни до тендерної документації
Завершена
15 547 937.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 77 740.00 UAH
Номер:
b12c1bcca52648ea8c0a66daa39b4862
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-19-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2021 00:00
Період моніторингу:
19.05.2021 15:28 - 10.06.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2021 № 216
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в
Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.05.2021 № 216
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-27-000453-с, 27.12.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в
Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору та додаткових угод до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору та додаткових угод до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію з додатками, затверджену рішенням тендерного комітету замовника від 27 грудня 2019 року № 27, зі змінами, внесеними рішеннями тендерного комітету замовника від 20.01.2020, 29.01.2020 (далі – тендерна документація); протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» (далі – учасник); повідомлення про намір укласти договір від 13 лютого 2020 року, договір, укладений з ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» від 24.02.2020 № 32; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що у відкритих торгах на закупівлю «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №6» по вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50067» (ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція»)» згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій приймало участь 3 учасника: ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» (остаточна пропозиція 15175134,00 грн), ПП ВБК НІКОНС (остаточна пропозиція 15294000,00 грн), ТОВ Сапсан-КР (остаточна пропозиція 15300840,00 грн).
Учасника ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» визнано переможцем відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 13.02.2020 № 2/4 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір 13.02.2020.
За результатами проведення вказаної процедури закупівлі замовником в особі директора Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради Катькіна Валерія Євгенійовича укладено договір підряду від 24.02.2020 № 32 на суму 15175134,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ».
Період усунення порушень:
08.06.2021 15:09 - 12.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2021 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
d1dfe74415c244138eac7ee3b26aaa9b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2021 18:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №6» по вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50067» (ДК 021:2015: «45454000-4 — Реконструкція»), очікуваною вартістю 15 547 937,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-27-000453-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 2 розділу 3 тендерної документації) передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції для гарантування виконання перед замовником умов наданих тендерних пропозицій, у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 20000,00 гривень.
Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів, опублікованому в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-27-000453-c, відсутня інформація про розмір та вид забезпечення тендерних пропозиції.
Чи передбачено надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bf784787805541a2a05be46bde321eff
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.06.2021 10:59
Опис:
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень в рамках моніторингу UA-M-2021-05-19-000029 повідомляємо наступне.
Надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій у вигляді електронної гарантії розміром 20000,00 грн. передбачено як умовами тендерної документації, так і оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2019-12-27-000453-c.
Замовником на майданчику Public Bid при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів було внесено необхідну інформацію у відповідні електронні поля. На всіх електронних майданчиках пункт забезпечення тендерної пропозиції відображається, він не відображається тільки на самому порталі. В той же час, в оголошенні, що формується системою автоматично (PDF ● HTML), інформація про розмір і вид забезпечення тендерних пропозицій наявна. З цього приводу замовником надіслано лист до ДП «ПРОЗОРРО».