• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів

Завершена

524 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 623.50 UAH
Номер: f4f15314e23149288b587ed88ccae809
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-23-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 23.01.2020 14:46 - 14.02.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2020 № 4 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.01.2020 № 4 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2019-12-16-001265-b 16.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасного укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від «¬¬¬08» січня 2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Стефанів Марія Павлівна», укладений договір від «20» січня 2020 року (далі-Договір), додаткову угоду від «20» січня 2020 року № 1. За результатами моніторингу встановлено, що у розділі 3 тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати оригінал довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету за визначеною законодавством формою, видану фіскальними органами (довідка повинна бути чинна на дату подання Замовнику). Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у прядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронному формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ФОП «Стефанів Марія Павлівна», якого Замовник визначив переможцем торгів, не оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку. На порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Стефанів Марія Павлівна», через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 29.01.2020 17:55 - 13.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2020 17:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Івано-Франківська ЗШ І-ІІІ ступенів №4 надає пояснення щодо результатів моніторингу закупівлі UA-2019-12-16-001265-b, та усунення порушень, а саме: про порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону: «замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Стефанів Марія Павлівна», через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та уклав з ним договір про закупівлю». Отже, просимо врахувати те, що переможець торгів із закупівлі послуг з гарячого харчування учнів ЗШ І-ІІІ ст. №4 - ФОП «Стефанів Марія Павлівна» надала документ, що підтверджує відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надала Витяг з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами станом на 08.01.2020р., на який накладено електронний цифровий підпис учасника, що виключає будь який сумнів в його справжності. Опрацювавши даний документ було встановлено, що у ФОП «Стефанів Марія Павлівна» відсутня заборгованість зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету. Отже, учасник надав повну та вичерпну інформацію про те, що він не має заборгованості зі сплати податків та зборів. Тобто зміст інформації, що викладається у Витязі та у Довідці однаковий, різниця тільки у формі цих документів, що є , на нашу думку, формальною помилкою. Крім того, після визнання учасника переможцем, автоматично системою «Прозоро» було сформовано два документи: Квитанція №1 з ДФС та (Квитанція №2) з ДФС «Інформація про відсутність заборгованості». В даних квитанціях міститься інформація про те, у ФОП «Стефанів Марія Павлівна» відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів. Ці документи підписані електронним цифровим підписом. Даний документ розміщений на сайті «prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-16-001265-b» у документах розділу «повідомлення про намір укласти договір». А також повідомляємо про те, що тендерний комітет Івано-Франківської ЗШ І-ІІІ ступенів №4 прийняв рішення про розірвання договору про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти на суму 524700,00 грн. Відповідно до ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України та пункту 10.4 Договору нами укладено додаткову угоду про розірвання договору.
Дата публікації звіту: 31.01.2020 13:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 18.06.2020 19:13