-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15620000-0 - Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна, крохмаль картопляний (вищого ґатунку))
Завершена
254 581.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 36.45 UAH
мін. крок: 0% або 36.45 UAH
Номер:
dca2a60215e24d73b146f5477918f63e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 15:08 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2020 № 44
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 16.04.2020 №44
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2019-11-21-002626-b, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, код ДК 021:2015: 15620000-0 — Крохмалі та крохмалепродукти
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції ФОП БОЙКО А. В. умовам тендерної документації та законодавству, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 21.11.2019 року № 17 (зміни від 03.12.2019 № 17-3); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ФОП БОЙКО А. В.; договір від 08.01.2020 № 1562-В.
Період усунення порушень:
22.04.2020 14:49 - 28.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 14:49