• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Посуд для приготування їжі та інше кухонне приладдя для харчоблоків

Завершена

2 295 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 475.00 UAH
Номер: 07ea7399c57847e0bfb3bc8ae454a0f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.12.2019 14:17 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 № 217 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-10-23-001981-c 23.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 2 ст. 23 та ч 4 ст 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 23.10.2019 № 378/10 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерної пропозиції від 28.11.2019 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОВІТА-888», повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2019, договір від 11.12.2019 № 205. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни згідно з рішенням тендерного комітету від 04.11.2019 № 404/11 та від 06.11.2019 № 415/11, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, опублікованій 06.11.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. Крім цього, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції та не оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 28 Закону.
Період усунення порушень: 21.12.2019 12:17 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2019 12:17