-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Торги відмінено
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 2 500.00 UAH
Номер:
62a33a63acb444e399f1c23802c4a929
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2019 00:00
Період моніторингу:
20.08.2019 12:00 - 13.09.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2019 № 28
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.08.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-09-000502-a 09.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо наявності підстав щодо здійснення закупівлі без застосування процедур закупівель визначених статтею 12 Закону установлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 2 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо здійснення закупівлі без застосування процедур закупівель визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти Сумської районної державної адміністрації (далі - Замовник), оприлюднену інформація про закупівлю.
Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 2 Закону здійснює закупівлю овочів та фруктів очікуваною вартістю 200 000,00 грн, що дорівнює вартості, що встановлена в цьому абзаці, без застосування процедур закупівель, визначених частиною першою статті 12 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог статті 4 Закону Замовник здійснює закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель, оскільки на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено річний план закупівель на закупівлю овочів та фруктів (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) на очікувану вартість 200 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
20.08.2019 16:34 - 06.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2019 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В протоколі тендерного комітету детально описано вихід з ситуації
Дата публікації звіту:
21.08.2019 13:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
.
Дата публікації:
28.08.2019 10:40