• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі та фрукти

Торги відмінено

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 2 500.00 UAH
Номер: 62a33a63acb444e399f1c23802c4a929
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.08.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 20.08.2019 12:00 - 13.09.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.08.2019 № 28 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 20.08.2019 № 28 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-08-09-000502-a 09.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо наявності підстав щодо здійснення закупівлі без застосування процедур закупівель визначених статтею 12 Закону установлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 2 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо здійснення закупівлі без застосування процедур закупівель визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти Сумської районної державної адміністрації (далі - Замовник), оприлюднену інформація про закупівлю. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 2 Закону здійснює закупівлю овочів та фруктів очікуваною вартістю 200 000,00 грн, що дорівнює вартості, що встановлена в цьому абзаці, без застосування процедур закупівель, визначених частиною першою статті 12 Закону. Крім того, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог статті 4 Закону Замовник здійснює закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель, оскільки на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено річний план закупівель на закупівлю овочів та фруктів (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) на очікувану вартість 200 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.08.2019 16:34 - 06.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2019 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В протоколі тендерного комітету детально описано вихід з ситуації
Дата публікації звіту: 21.08.2019 13:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: .
Дата публікації: 28.08.2019 10:40