• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

“Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП “Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр” по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі”

Завершена

18 848 083.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 848.08 UAH
Номер: b5caf49f1fcd497da294e6cc8ee62a0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-06-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.06.2019 17:06 - 28.06.2019 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.06.2019 №93 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2019 №93 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-23-000755-a 23.04.2019 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування процедури закупівлі, затвердження тендерної документації, розгляду (відхилення) тендерних пропозицій, укладення договору порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік (UA-P-2019-04-23-002667-c); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, протокол засідання тендерного комітету від 17.05.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2019, договір закупівлі від 31.05.2019 № 63, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro». Проведеним моніторингом порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 19.06.2019 14:06 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2019 14:06

Запити/Пояснення