-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП “Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр” по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі”
Завершена
18 848 083.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 848.08 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 848.08 UAH
Номер:
b5caf49f1fcd497da294e6cc8ee62a0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-06-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2019 00:00
Період моніторингу:
06.06.2019 17:06 - 28.06.2019 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-23-000755-a 23.04.2019 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування процедури закупівлі, затвердження тендерної документації, розгляду (відхилення) тендерних пропозицій, укладення договору порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік (UA-P-2019-04-23-002667-c); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, протокол засідання тендерного комітету від 17.05.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2019, договір закупівлі від 31.05.2019 № 63, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro».
Проведеним моніторингом порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
19.06.2019 14:06 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2019 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
6850268c57a54a6883a1c558d09c98bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2019 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2019 00:00
Опис:
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-04-23-000755-a, яка проводилася Державним підприємством «Львівський лісовий селекційно – насіннєвий центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6 та пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Згідно з рішенням Адміністративної колегії Львівського територіального відділення антимонопольного комітету України від 28.03.2018 № 63/14-р/к (далі – Рішення) ТОВ «ХоСаРо», погоджувало свою поведінку під час підготовки та участі у закупівлях з іншим учасником торгів, що є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 4 частини 2 статті 6 та пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ХоСаРо», з підстав визначених в п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6 та п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c5b2a6f21212422caf147a7597d97cbb
Назва:
Відповідь на Запит замовнику на пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Дата опублікування:
13.06.2019 11:13
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» подано копію Ухвали Господарського суду Львівської області від 11.04.2019 року в справі № 914/630/19 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» до відповідача Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів, предметом спору є визнання недійсним рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року. За результатами розгляду вказаної справи Господарський суд Львівської області ухвалив: частково задовольнити заяву Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» про забезпечення позову у справі № 914/630/19 частково та зупинити дію рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року в частині, що стосується Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо».
Додатково у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» надано копію відповіді № 300-29/01-5951 від 08.05.2019 року Про розгляд листа ТзОВ «ХоСаРо» від 02.05.2019 року № 65/04 щодо надання роз’яснень про зупинення дії рішення територіального органу Антимонопольного Комітету, виданої Антимонопольним комітетом України, у якій вказано про те, що частина 5 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачає право суду зупинити дію рішення органу Антимонопольного комітету України. Також у цьому документі зазначається, що прийняття судом ухвали щодо зупинення дії рішення органу Комітету в порядку забезпечення позову про визнання відповідного рішення недійсним є підставою вважати, що відповідний суб’єкт господарювання не є таким, що притягувався до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, до моменту скасування відповідного заходу забезпечення позову згідно із законодавством.
Враховуючи наявність документального підтвердження факту призупинення дії рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року, рішення, прийняте тендерним комітетом ДП ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІСОВИЙ СЕЛЕКЦІЙНО-НАСІННЄВИЙ ЦЕНТР" щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), прийняте в рамках норм чинного законодавства, а відхилення його тендерної пропозиції за вказаних обставин не мало місця та було б протиправним.