-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Філе куряче
Товар
Завершена
328 302.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 641.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 641.51 UAH
Номер:
5887b8ac1c674decbfaf8d64ff736ff3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-11-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2019 00:00
Період моніторингу:
11.05.2019 15:37 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
10.05.2019 № 92
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-22-000013- b 22.01.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог: частини 1 статті 4 Закону в частині планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, пункту 13 частини другої статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП «Копчай Ольга Борисівна».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 22.01.2019, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію переможця ФОП «Копчай Ольга Борисівна», договір про закупівлю від 26.02.2019 №36, пояснення Замовника від 16.05.2019.
Аналізом питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено наступне.
Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 №490, зі змінами (далі – наказ №490) визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Відповідно інформації розділу «Плани закупівель» системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано проведення закупівлі Філе куряче (код ДК 021:2015: 15110000-2 – «М’ясо») очікуваною вартістю 328 302,00 грн. номер плану UA-P-2019-02-12-011060-b, опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.02.2019, тобто після оголошення про проведення процедури закупівлі.
Замовником допущено порушення при плануванні закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону.
Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п.1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») не містить інформації про зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Отже, зазначені вище вимоги, які містяться у тендерній документації, суперечать між собою.
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання згідно з вимогами п.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації автентичного перекладу українською мовою договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою; ненадання згідно з вимогами п.4 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації, копії паспорту в повному обсязі, а саме, відсутні копії сторінок 8-9 та 12-16 паспорту Копчай Ольга Борисівна та паспорту особи, уповноваженої на підписання документів Висоцької Наталії Пилипівни.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником допущено порушення при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
27.05.2019 18:04 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2019 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
83629d459250443a91999252f92478a3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2019 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-000013-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Просимо пояснити, чому річний план закупівель на 2019 рік за № UA-Р-2019-02-12-011060-b опубліковано 12.02.2019, тобто після оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-22-000013-b?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Згідно з вимогами п.7 Розділу 1 тендерної документації, Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ФОП «Копчай Ольга Борисівна» до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою (файл «Копія договору оренди складського приміщення +Акт прийому-передачі+ДУ») не надано автентичного перекладу на українську мову.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю філе курячого від 26.02.2019 №36 на суму 328 300,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
4. Згідно з вимогами п.4 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації, учасник-фізична особа повинен надати копію паспорту.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» надано копію сторінок паспорту не в повному обсязі, як того вимагав Замовник, а саме, відсутні копії сторінок 8-9 та 12-16 паспорту Копчай Ольга Борисівна та паспорту особи, уповноваженої на підписання документів Висоцької Наталії Пилипівни.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю філе курячого від 26.02.2019 №36 на суму 328 300,00 грн.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5aadc1a0ca1f48d3a028a2b7e3bc13cd
Назва:
Про надання пояснень по моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15110000-2 — "М’ясо "за номером ID: UA-2019-01-22-000013-b
Дата опублікування:
16.05.2019 23:39
Опис:
Надання пояснень по моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15110000-2 — "М’ясо "за номером ID: UA-2019-01-22-000013-b
Номер:
2a9eab86b22a4143bbb8e66015917969
Назва:
Про надання пояснень по моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15110000-2 — "М’ясо "за номером ID: UA-2019-01-22-000013-b
Дата опублікування:
16.05.2019 23:43
Опис:
Надання пояснень по моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15110000-2 — "М’ясо "за номером ID: UA-2019-01-22-000013-b