-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина)
Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Завершена
7 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 750.00 UAH
Номер:
898648841669435eaff9f29186df5054
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-06-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2019 00:00
Період моніторингу:
06.02.2019 15:53 - 28.02.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2019 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2019 № 24
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-30-002477-c 30.11.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 та ч. 1 ст. 31 Закону. Щодо результатів аналізу дотримання замовником законодавства у сфері визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор», Приватного підприємства «НІКА-1», ТОВ «Стартрейдінг», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2019 №№ 36,37,38 , від 22.01.2019 № 60, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.02.2019 № 4.
За результатами аналізу встановлено, що річним планом замовника передбачено проведення у листопаді 2018 року відкритих торгів на закупівлю яловичини охолодженої (тазостегнова або лопаткова частина) за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 очікуваною вартістю 7 150 000,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2018-11-30-002477-c, встановлено, що на участь у торгах надійшли пропозиції від 3-х Учасників:
№ 1 – ТОВ «Фірма «Фавор»;
№ 2 – ТОВ «Стартрейдінг»;
№ 3 - ПП «НІКА-1».
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2019 № 36 пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор» не допущено до аукціону та відхилено на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону як таку, що не відповідає умовам ТД.
Перевіркою підстав для відхилення пропозиції вказаного учасника порушень не встановлено.
На участь у торгах допущено пропозиції 2-х учасників:
№ 1 – ТОВ «Стартрейдінг» з остаточною ціною пропозиції – 7 125 000,00 грн з ПДВ;
№ 2 – ПП «НІКА-1» з остаточною ціною пропозиції – 7 134 000,00 грн з ПДВ;
Згідно з протоколом розгляду від 22.01.2019 № 60 переможцем торгів обрано ТОВ «Стартрейдінг» (далі - Переможець) як такого, чия пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД встановлено наступне. Згідно з п.п. 12 п. 8 Додатку 4 ТД учасник повинен надати договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2019 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог). Однак, в тендерній пропозиції Переможця договір з виробником не містить інформації щодо асортименту продукції, що не відповідає умовам п.п. 12 п. 8 Додатку 4 ТД.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ «Стартрейдінг», яка не відповідає вимогам ТД, не була відхилена Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації, а визначена переможцем торгів, що є порушенням п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції ПП «НІКА-1» вимогам ТД встановлено наступне.
Згідно п.п. 10 п. 8 Додатку 4 ТД учасник повинен надати копії документів, які підтверджують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що знаходяться в експлуатації учасника. Проте, в тендерній пропозиції ПП «НІКА-1» копії документів, які підтверджують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (ваги), що знаходяться в експлуатації учасника відсутні, що не відповідає п.п. 10 п. 8 Додатку 4 ТД.
Відповідно до п.п. 12 п. 8 Додатку 4 ТД учасник повинен надати договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2019 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог). Однак, в тендерній пропозиції ПП «НІКА-1» міститься договір з виробником, у якому відсутня інформація щодо асортименту товару, що не відповідає умовам п.п. 12 п. 8 Додатку 4 ТД.
Таким чином пропозиція учасника ПП «НІКА-1» яка не відповідає вимогам ТД не відхилена Замовником, що є порушенням п.4 ч.1 ст.30 Закону. Враховуючи вищезазначене, тендерні пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» та ПП «НІКА-1» не відповідають вимогам ТД Замовника та підлягають відхиленню у відповідності до ч. 1 ст. 30 Закону.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
01.03.2019 16:17 - 19.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2019 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок надано в додатку.
Дата публікації звіту:
11.03.2019 10:48
Рішення про призначення перевірки
Номер:
0425e71ad84347b48ff7bc81e7ae541e
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-06-27-000002
Дата створення:
27.06.2019 15:58
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2019 № 128
Київ
Пропризначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку(додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019№ 128
Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель
2 UA-2018-11-30-001466-a
3 UA-2018-12-07-001113-a
4 UA-2019-01-28-003556-b
5 UA-2019-01-16-003161-c
6 UA-2019-01-16-003164-c
7 UA-2018-11-27-003598-c
8 UA-2018-11-30-002477-c
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionCancelled: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
08.05.2019 16:25