-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
76db7f59e77d4d40ae22a99f10a909dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-29-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2019 00:00
Період моніторингу:
29.01.2019 17:14 - 20.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2019 №4
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2019 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7.UA-2019-01-14-000378-с 14.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умов, передбачених п. 2 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, замовником договір від 30.01.2019 №24 розірваний відповідно до додаткової угоди від 31.01.2019 №б/н.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель з додатком на 2019 рік Бершадської міської ради (далі - замовник), протокол переговорів від 14.01.2018 №1, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 30.01.2019 №24, додаткову угоду від 31.01.2019 №б/н, пояснення від 01.02.2019, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником прийнято рішення про намір укласти договір з комунальним унітарним підприємством «Бершадь-Сервіс» на підставі п.2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Водночас у п.14 обґрунтування застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір та оприлюдненого замовником рішення (протокол переговорів від 14.01.2019 №1) не міститься жодного підтвердження наявності застосування відповідних умов для переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні висновки, технічні, нормативні чи інші документи що підтверджують відсутність альтернативи певному постачальнику (виконавцю)).
Отже, замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури, передбачених п.2 частини другої статті 35 Закону.
Період усунення порушень:
07.02.2019 17:09 - 22.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2019 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано на підставі додаткової угоди від 31.01.2019р.
Дата публікації звіту:
13.02.2019 08:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Замовником усуното порушення, шляхом розірвання договору від 30.01.2019 №24.
Дата публікації:
14.02.2019 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
d3e5381c98994564a2bd0da4073d8e9c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2019 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-000378-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
2917b64774e043eb98fb4b503444639a
Назва:
послуги з прибирання та підмітання вулиць
Дата опублікування:
01.02.2019 13:38
Опис:
Згідно з ч.1. ст.20 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Відповідно до ст.15 цього Закону, органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної власності. У разі відсутності таких підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів.
Рішенням Бершадської міської ради №126 від 05.08.2016р. «Про створення комунального унітарного підприємства Бершадської міської ради «Бершадь-Сервіс» створено КУП «Бершадь-Сервіс», та статутом даного комунального підприємства передбачено надання послуг з утримання об’єктів благоустрою міста та надання послуг з вивезення твердих побутових відходів.
Частиною 3 ст.20. Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що фінансування місцевих програм з благоустрою населених пунктів проводиться за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів. Згідно ч.3. ст.15 цього Закону, орган державної влади або орган місцевого самоврядування за поданням підприємства чи балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту об'єкта благоустрою державної або комунальної власності на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Орган державної влади та орган місцевого самоврядування, підприємство та балансоутримувач несуть відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
Рішенням Бершадської міської радиї ради № 247 від 18.12.2017р. «Про внесення змін до міської програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Бершадь на 2016-2020 роки» затверджено заходи програми по благоустрою міста та фінансування цієї цільової програми здійснюватиметься з місцевого бюджету. Головним виконавцями цієї Програми є Бершадська міська рада Комунальне унітарне підприємство Бершадської міської ради «Бершадь-Сервіс»
Виходячи з наведеного, у зв’язку із наданням Бершадською міською радою заснованому їй комунальному унітарному підприємству Бершадської міської ради «Бершадь-Сервіс» спеціальних прав у сфері утримання об’єктів благоустрою міста, на підставі п.2. ч.2. ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівл