-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Бронежилет 6 класу захисту
Завершена
74 140 380.00
UAH без ПДВ
Номер:
f02e16a657e348bc9b5effadcf277639
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:59 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-09-09-013898-a 09.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРТАК.ЮА» (лоти 1, 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.09.2025 протокол № 40, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТАК.ЮА» (далі – ТОВ «УКРТАК.ЮА») (лоти 1, 2), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.09.2025 № 40, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2025, договір від 03.10.2025 № 302, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.10.2025 та 21.10.2025.
Відповідно до інформації оприлюдненної в електронній системі закупівель тоги за лотом 2 відмінено, через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
23.10.2025 15:21 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
d9b48180978d4705a0daae563158f4be
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бронежилет 6 класу захисту» (код ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-013898-a за лотом 1) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання учасником ТОВ «УКРТАК.ЮА» умов пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», в частині внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору в розмірі 5% від вартості договору.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9885b36770e1495ca1723c39f1626c5f
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 09.10.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту
Дата опублікування:
14.10.2025 17:33
Опис:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 09.10.2025 року щодо закупівлі бронежилет 6 класу захисту (UA-2025-09-09-013898-a) повідомляємо наступне.
1) Відповідно до наказу ДСНС від 04.09.2025 № НГ-477 “Про здійснення централізованих закупівель”, Управлінню доручено здійснити централізовані закупівлі засобів бронезахисту відповідно до додатку (додаток до наказу додається), в якому зазначена потреба в бронежилетах 6 класу захисту. Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (зі змінами) (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125), а саме “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)” визначено наступне: “Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.”
Технічні вимоги до бронежилетів 6 класу захисту були розроблені робочою групою ДСНС, затверджені наказом ДСНС від 21.02.2025 № НС-224 "Про затвердження Технічних вимог на бронежилет 6 класу захисту” та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/texnicni-vimogi-do-predmetiv-recovogo-maina-ta-formenogo-odiagu-osib-riadovogo-i-nacalnickogo-skladu-sluzbi-civilnogo-zaxistu. З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі сектором маркетингових досліджень Управління було проведено маркетингове дослідження від 05.09.2025 № 1466-ДЗ/76 (додається). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.” За результатами попередньо проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю бронежилет 6 класу захисту (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-010941-a), з переможцем закупівлі ТОВ "УКРТАК.ЮА" укладено договір від 05.05.2025 № 122. З метою дотримання принципів ефективності та максимальної економії державних коштів, для визначення очікуваної ціни за одиницю предмета закупівлі було взято в розрахунок ціну за одиницю, запропоновану переможцем відкритих торгів вище вказаної закупівлі, а саме 22 590,00 грн. без ПДВ. 09.09.2025 року протокольним рішенням № 40 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю бронежилетів 6 класу захисту згідно ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблена на підставі наказу ДСНС України "Про затвердження Технічних вимог на бронежилет 6 класу захисту від 21.02.2025 № НС-224. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Управлінням оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості бронежилетів 6 класу захисту. Посилання на сторінку веб-сайту https://uz.dsns.gov.ua/upload/6/6/3/3/2/obgruntuvannia-bronezilet-6go-klasu-zaxistu-ua-2025-09-09-013898.doc
2) Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Протокольним рішенням від 09.09.2025 № 40 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію в пункті 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» якої передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “УКРТАК.ЮА” перед підписанням договору про закупівлю надано:
- банківська гарантія від 02.10.2025 № 50930 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «Комерційний банк ГЛОБУС» на суму 3 378 340,50 грн.;
- довідка від 02.10.2025 вих № 50930/Д1;
- довіреність на уповноваженого представника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «Комерційний банк ГЛОБУС»;
- витяг з Державного реєстру банків від 16.08.2021 № ДРБ-000058;
- платіжна інструкція від 02.10.2025 , виписка по особовим рахункам.
Вищезазначені документи додаються.
Номер:
7b4234c9304240c9a84095f26196b981
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2025 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бронежилет 6 класу захисту» (код ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-013898-a за лотом 1) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення, інформацію з документальним підтвердженням (файл із зазначенням номеру сторінки, тощо) відповідно до якої учасником ТОВ «УКРТАК.ЮА» (Лот 1) підтверджено відповідність технічним вимогам, зокрема вимогам пункту 4 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації в частині надання протоколів випробувань на перевірку відповідності вимог наведених у Таблиці 3-6 Додатку 1.4 та сертифікату відповідності на Розмір Виробу, передбаченого Таблицею 2 Додатку 1.4 до тендерної документації.
Позаяк, керуючись абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 тендерну пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА» (Лот 2) було відхилено, за відсутності вищезазначених протоколів випробувань та сертифікату відповідності, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника (протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 30.09.2025 № 41).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0206ff0fefce46b599a11be92f594105
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 16.10.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту
Дата опублікування:
21.10.2025 18:37
Опис:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 16.10.2025 року щодо закупівлі бронежилет 6 класу захисту (UA-2025-09-09-013898-a) повідомляємо наступне.
Пояснення щодо процедури закупівлі бронежилетів 6 класу захисту та правомірного рішення Замовника за ЛОТОМ 1:
Відповідно до таблиці 2 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 1 Замовником передбачена поставка бронежилетів за умовними розмірами М, L, XL. Враховуючи, що поставка бронежилетів за Лотом 1 буде здійснюватися у розмірах М, L, XL, вимоги таблиць 3,4,5,6 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 1 передбачають підтвердження відповідних характеристик на зразках Виробу у розмірах M, L, XL.
Вимогами пункту 1 та 4 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник на підтвердження додатку 1.4 до тендерної документації повинен надати:
1) протокол(и) випробувань (вимірювань) на перевірку відповідності всіх вимог, зокрема наведених в таблицях 3–6.
Тобто, Учасник наданням відповідного протоколу випробувань повинен підтвердити:
- площу жорстких захисних елементів на зразках бронежилетів у розмірах М, L, XL (таблиця 4 додатку 1.4 до тендерної документації);
- площу основних м’яких захисних елементів на зразках бронежилетів у розмірах M, L, XL (таблиця 5 додатку 1.4 до тендерної документації);
- вагу Виробу на зразках бронежилетів у розмірах M, L, XL (таблиця 6 додатку 1.4 до тендерної документації);
- вимоги до стійкості до ураження вогнепальною зброєю (таблиця 3 додатку 1.4 до тендерної документації).
2) сертифікат на відповідність вимогам, наведеним у пункті 2 цих Технічних вимог, виданий відповідним уповноваженим органом.
Учасником ТОВ “УКРТАК.ЮА” в складі тендерної пропозиції ЛОТ 1 надано протокол випробувань від 29.08.2025 №5326/2025 (додається), в якому відображено, що лабораторним випробуванням підлягали зразки бронежилетів в розмірах М, L, XL (сторінка 1,2, 6-16 протоколу). Протокол випробувань від 29.08.2025 №5326/2025 засвідчує відповідність досліджуваних зразків бронежилетів у розмірах М, L, XL як вимогам щодо стійкості до ураження вогнепальною зброєю (передбачено таблицею 3 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 1), так і вимогам щодо площ жорстких, м’яких захисних елементів, ваги виробів (передбачено таблицями 4,5,6 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 1).
Окрім цього, Учасником ТОВ “УКРТАК.ЮА” в складі тендерної пропозиції ЛОТ 1 надано сертифікат відповідності №В007204-25 (додається), виданий зокрема на підставі вищезазначеного протоколу випробувань від 29.08.2025 №5326/2025, який підтверджує відповідність досліджуваних зразків бронежилетів у розмірах M, L, XL вимогам пункту 4 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення щодо процедури закупівлі бронежилетів 6 класу захисту за ЛОТОМ 2:
Відповідно до таблиці 2 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 2 Замовником передбачена поставка бронежилетів за умовним розміром S. Враховуючи, що поставка бронежилетів за Лотом 2 буде здійснюватися у розмірі S, вимоги таблиць 3,4,5,6 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 2 передбачають підтвердження відповідних характеристик на зразках Виробу у розмірі S.
Вимогами пункту 1 та 4 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник на підтвердження додатку 1.4 до тендерної документації повинен надати:
1) протокол(и) випробувань (вимірювань) на перевірку відповідності всіх вимог, зокрема наведених в таблицях 3–6.
Тобто, Учасник наданням відповідного протоколу випробувань, повинен підтвердити:
- площу жорстких захисних елементів на зразках бронежилетів у розмірі S (таблиця 4 додатку 1.4 до тендерної документації);
- площу основних м’яких захисних елементів на зразках бронежилетів у розмірі S (таблиця 5 додатку 1.4 до тендерної документації);
- вагу Виробу на зразках бронежилетів у розмірах S (таблиця 6 додатку 1.4 до тендерної докуметації);
- вимоги до стійкості до ураження вогнепальною зброєю (таблиця 3 додатку 1.4 до тендерної документації)
Учасником ТОВ “УКРТАК.ЮА” у складі тендерної пропозиції за ЛОТОМ 2 надано ідентичні протоколи випробувань та сертифікати, які надавались за ЛОТОМ 1. Проте, як зазначалось вище, ці протоколи випобувань та сертифікати підтверджують відповідність зразків бронежилетів у розмірах M, L, XL. Жоден з цих протоколів випробувань та сертифікат не містить інформацію, що випробуванням підлягались зразки бронежилетів саме в розмірі S та не містить підтвердження їх вимогам таблицям 3-6 додатку 1.4 до тендерної документації ЛОТ 2. Враховуючи зазначене, Учасником ТОВ “УКРТАК.ЮА” не надано відповідний протокол випробувань та сертифікат відповідності на зразки бронежилетів у розмірі S.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ "УКРТАК.ЮА" за лотом 1 правомірно визначеною такою, що відповідає вимогам Замовника та правомірно відхилено за лотом 2 на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.