-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Будівельний 3D принтер
Закупівля здійснюється в рамках проекту: "UKRAINIAN FACILITY"
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
c726d2dfbb7247dabe2ecfd48b21c615
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 15:40 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2025 №214
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.09.2025 №214.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-20-008113-a, 20.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
4d00aedc94544bb1ba36d9882c39c012
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Червоноградському гірничо-економічному фаховому коледжу
Дата опублікування:
10.09.2025 12:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-20-008113-a, яка проводиться Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжом (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6d1e519b0fd8452f9e71565511ef9d51
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.09.2025 09:17
Опис:
Відповідь на 1 питання:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до:
- Закону України «Про Державний бюджет України» на відповідний рік;
- Бюджетного запиту та кошторисних призначень, погоджених головним розпорядником бюджетних коштів.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням:
- потреб закладу освіти для забезпечення практичної підготовки здобувачів освіти за відповідними спеціальностями: G16 Гірництво та нафтогазові технології, G19 Будівництво та цивільна інженерія, F2 Інженерія програмного забезпечення ;
- рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо облаштування сучасних навчально-практичних центрів;
- аналізу ринку та консультацій з виробниками/постачальниками відповідного обладнання.
3. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Очікувана вартість визначалась на підставі:
- проведеного аналізу ринку (цінових пропозицій постачальників, відкритих джерел інформації, електронних каталогів, спеціалізованих сайтів);
- інформації з електронної системи закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель.
Відповідь на 2 питання:
https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli
https://dvnzchgek.edu.ua/sites/dvnzchgek.edu.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-tender-3d-prinetr.pdf
Відповідь на 3 питання:
- Наказ №551 від 08.04.2025 Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році.
- Розпорядження ЛОДА №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік.
- Заявка на участь у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції)
Номер:
bac058ca6ac24a64be0a314b034d8c1a
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Червоноградському гірничо-економічному фаховому коледжу
Дата опублікування:
12.09.2025 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-20-008113-a, яка проводиться Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжом (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «Юкрейніан Констракшн Аддітів Технолоджіс» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі ТОВ «Юкрейніан Констракшн Аддітів Технолоджіс» документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та у Додатку №5 до тендерної документації Замовника та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad38634f0491475f8144977622fbe297
Назва:
Пояснення на 2 запитання
Дата опублікування:
15.09.2025 15:26
Опис:
06.09.2025 року переможець відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Будівельний 3д принтер» ТОВ «Юкрейніан Констракшн Аддітів Технолоджіс» звернувся до Замовника в особі уповноваженої особи Новосада Романа Ігоровича із зверненням, до якого, з посиланням на технічні труднощі в поданні документів, передбачених Додатком 5 до Тендерної Документації засобами електронної системи Українська Універсальна Біржа (tender.uub.com.ua), долучає документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
З огляду на наведене та виходячи із фактичної відсутності підстав для відміни рішення про укладення договору з переможцем процедури закупівлі було вирішено не відміняти намір укладення договору з ТОВ «Юкрейніан Констракшн Аддітів Технолоджіс».
Номер:
25798a898637442789e747a656d225a7
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Червоноградському гірничо-економічному фаховому коледжу
Дата опублікування:
17.09.2025 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-20-008113-a, яка проводилась Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжом (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.