-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Овочі, фрукти та горіхи (Банани, яблука, лимони, апельсини, ківі, нектарини, кавуни, дині, мандарини, фундук, мигдаль, кеш’ю, арахіс, грецькі горіхи, помідори, огірки, часник, перець, баклажани, кабачки, гарбуз, квасоля, сливи, гранат, виноград, груші, лохина, грейпфрути)
Торги відмінено
472 850.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 364.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 364.25 UAH
Номер:
f53d9adc826a40eda3aa37db8fa24192
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 17:53 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
11.08.2025 № 89-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 11.08.2025 № 89-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
10) UA-2025-08-06-005660-a, яка проведена КЗ Оріхівським обласним центром соціально-психологічної реабілітації дітей" ЗОР;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відсутні у зв’язку із усуненням порушень в ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 14 » серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Оріхівський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д № б/н, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отриманий через електронну систему закупівель 13.08.2025.
Моніторингом встановлено, що Замовником обрано та застосовано процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, з порушенням вимог Особливостей.
Відповідно до пункту 11-2 Особливостей, у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Так, предмет даної закупівлі містить яблука, помідори, огірки, кабачки, які віднесено до Переліку згідно додатку 2 Особливостей, очікувана вартість закупівлі - 472 850,00 грн.
Згідно даних електронної системи закупівель, до проведення даної процедури відкритих торгів з особливостями, закупівля зазначених вище продуктів харчування з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників, Замовником не проводилась.
Враховуючи вище викладене, а також той факт, що вартість предмета закупівлі перевищує 100 тис. гривень, Замовником неправомірно обрано та застосовано процедуру закупівлі продуктів харчування - відкриті торги з особливостями, чим порушено вимоги пункту 11-2 Особливостей.
Відповідно до пояснень, наданих Замовником на запит органу державного фінансового контролю, закупівля через електронний каталог не була проведена через дуже широкий асортимент товарів. Тому деякі позиції, вказані у Додатку 2 Особливостей були враховані до загального переліку. З цієї причини була помилково оголошена процедура закупівлі шляхом відкритих торгів з особливостями.
В ході проведення моніторингу дану процедуру закупівлі Замовником відмінено.
Період усунення порушень:
14.08.2025 16:51 - 29.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2025 16:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
05.09.2025 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
b564894c24b44f7cb6e1f792dc551573
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
12.08.2025 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Банани, яблука, лимони, апельсини, ківі, нектарини, кавуни, дині, мандарини, фундук, мигдаль, кеш’ю, арахіс, грецькі горіхи, помідори, огірки, часник, перець, баклажани, кабачки, гарбуз, квасоля, сливи, гранат, виноград, груші, лохина, грейпфрути» (код ДК 021:2015: 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-005660-a), яка проводиться КЗ «Оріхівський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» ЗОР (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 11-2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Так, предмет даної закупівлі містить яблука, помідори, огірки, кабачки, які віднесено до Переліку згідно додатку 2 Особливостей, очікувана вартість закупівлі - 472 850,00 грн.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Відтак, прошу надати пояснення (з обов’язковим наданням підтвердних документів):
- чи здійснювалась закупівля яблук, помідорів, огірків та кабачків з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
- якщо закупівля не здійснювалась з використанням електронного каталогу, надати відповідні пояснення та інформацію.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4206522404ce4e6fa1a072a4a9f2a152
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.08.2025 15:54
Опис:
З приводу надання інформації щодо недотримання вимог чинного законодавства при закупівлі овочів, фруктів та горіхів повідомляємо, що закупівля через електронний каталог не була проведена через дуже широкий асортимент товарів. Тому деякі позиції, вказані у Додатку 2 Особливостей були враховані до загального переліку. З цієї причини була помилково оголошена процедура закупівлі шляхом відкритих торгів з особливостями