-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
«Устаткування для харчоблоку Кам’янського ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області»
Закупівля проводиться в рамках реалізації проєкту «Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Кам'янського ліцею Кам'янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, с. Кам'янка, вул. Синюка 3» співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
Завершена
491 654.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 916.55 UAH
мін. крок: 1% або 4 916.55 UAH
Номер:
18b43e6416f9485baec80f0e691cdebe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 15:58 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.10.2025 № 82-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 жовтня 2025 року № 82-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2025-07-30-007848-a від 30.07.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 9 та пункту 4 Додатку 4 Порядку № 1318.
За результатами розгляду питання розміщення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) встановлено порушення в частині неврахування вимог Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, а також положень статті 16 Рамкової угоди.
За результатами розгляду питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОСВ Трейдинг» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178, а також умовам Рамкової угоди та вимогам Постанови № 1318, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено дані порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова № 1318); дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-07-30-009244-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2025 № 69 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 31.07.2025 та протокол про внесення змін до тендерної документації від 31.07.2025 № 72; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.08.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСВ Трейдинг» (далі – ТОВ «ОСВ Трейдинг»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2025 № 78; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2025; договір про закупівлю від 20.08.2025 № 164 (далі – Договір № 164); додаткова угода до Договору № 164 від 20.08.2025 № 1/165; повідомлення про внесення змін до Договору № 164 від 20.08.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 08.10.2025 та 15.10.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено наступне.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної у тендерній документації досліджувана процедура закупівлі здійснюється Замовником в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility.
Підпунктом 4 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди.
Одночасно, у пункті 8 Порядку № 1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності.
У підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування).
В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-07-30-009244-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено державний бюджет із зазначенням КПК-2025: 2211820 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, проте не зазначено коду типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів щодо джерел фінансування закупівлі.
Так, Замовник надав Пояснення, в якому зазначив наступне: «…за рахунок Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти закупівля здійснюється за Спеціальним фондом (7- бюджет розвитку) та Загальним фондом (01) за кодом програмної класифікації видатків та кредитування КПКВ 1242 «Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».
Відповідно до Рішення сесії від 13.05.2025 р. № 91-069-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р. № 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік»», (яке додається) здійснено розподіл даної субвенції наступним чином:
Спеціальний фонд (7- бюджет розвитку):КПКВ 1242 «Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на 3132 Капітальний ремонт інших об'єктів у сумі 4555 171,00 грн. на 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування у сумі 2 559 077,00 (Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Кам'янського ліцею Кам'янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, с. Кам'янка, вул. Синюка 3).
Загальний фонд (01): КПКВ 1242 «Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на 2210 Предмети, матеріали „обладнання та інвентар кошти у сумі 677 952,00 грн.».
З врахуванням вищенаведеного, Замовник у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-07-30-009244-a) не зазначив відповідну та повну інформацію щодо джерела фінансування із державного бюджету, коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, чим порушив положення підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318.
Також, відповідно до пункту 4 Додатку 4 Порядку № 1318 визначено, що під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».
Проте, Замовник у електронній системі закупівель в річному плані не зазначив конкретний крок Плану України, чим порушив пункт 4 Додатку 4 Порядку № 1318.
Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4.
У пункті 1 Додатку 4 «Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України» до Порядку № 1318 зазначено, що координатор, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми.
У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом оприлюдненої інформації щодо проведення досліджуваної процедури закупівлі на офіційному вебсайті Кам’янецької сільської ради (за наданим Замовником посиланням https://kamyanecka-gromada.gov.ua/news/1754308329/) встановлено, що при публікації інформації про закупівлю не враховано вимоги Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, та положення статті 16 Рамкової угоди, зокрема не використано емблеми Європейського Союзу та не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом).
За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОСВ Трейдинг» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 6 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації товари, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн, крім випадків, коли товари не можуть бути отримані у жодній із таких країн або можуть підпадати під дію обмежувальних заходів ЄС (перебувати у санкційному списку ЄС). Детальна інформація щодо усіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС (https://www.sanctionsmap.eu/#/main). Учасник надає лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського обʼєднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОСВ Трейдинг» зазначена довідка довільної форми відсутня.
У зв’язку із зазначеною вище невідповідністю Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень.
У відповідь на запит Замовник надав наступне пояснення: «…інформацію щодо того, чи застосовані до учасника та його кінцевих бенефіціарних власників санкції ЄС перевірено замовником самостійно на санкційній карті ЄС (https://www.sanctionsmap.eu/#/main), де розміщена детальна інформація щодо усіх санкцій ЄС».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «ОСВ Трейдинг» у складі тендерної пропозиції, оскільки згідно пункту 6 Додатку 1 тендерної документації Замовник чітко зазначив вимогу про надання листа/довідки у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського обʼєднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС.
Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОСВ Трейдинг» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
21.10.2025 11:35 - 04.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2025 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для усунення виявлених першопричин та забезпечення неухильного дотримання вимог законодавства, з уповноваженою особою зі здійснення публічних закупівель / головним спеціалістом відділу бухгалтерського обліку та звітності Воробець Марією Михайлівною, була проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, попереджено про персональну відповідальність за подальше недотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
27.10.2025 13:43
Запити/Пояснення
Номер:
58f2b4a89e6444209e1917fd1d1b4655
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2025 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Устаткування для харчоблоку Кам’янського ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-30-007848-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
490f1fd65e3249d09a4d698fa934b1d1
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ
Дата опублікування:
08.10.2025 12:48
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері будівництва. Проектна документація пройшла експертизу у відповідному уповноваженому органі, що підтверджується відповідним експертним звітом № 26-0319/01-25 від 28 липня 2025 виданим Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області.
Розрахунок очікуваної вартості виконано із урахуванням транспортних і заготівельних витрат, податків, згідно інформації поданої у Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі є економічно обґрунтованою, відповідає технічним вимогам проектної документації та забезпечує ефективне і раціональне використання бюджетних коштів.
Обсяги визначено відповідно до потреби, що визначена відповідно до кошторисних розрахунків. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, та з урахуванням Методичних рекомендацій щодо облаштування харчоблоків у закладах загальної середньої освіти.
2. Щодо оприлюднення інформації на вебсайті
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі була оприлюднена на офіційному Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за наступним посиланням: https://kamyanecka-gromada.gov.ua/news/1754308329/ .
3. Щодо джерела фінансування закупівлі
Джерелом фінансування закупівлі є кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році (далі – Субвенція).
Розподіл Субвенції з Державного бюджету було здійснено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.05.2025 р. № 455-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». Сума субвенції становить: 7 792 200,00 грн.
За рахунок Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти закупівля здійснюється за Спеціальним фондом ( 7- бюджет розвитку) та Загальним фондом (01) за кодом програмної класифікації видатків та кредитування КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»
Відповідно до Рішення сесії від 13.05.2025 р. № 91-069-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р.№ 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік»», ( яке додається) здійснено розподіл даної субвенції наступним чином:
Спеціальний фонд ( 7- бюджет розвитку) :
- КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на 3132 Капітальний ремонт інших об'єктів у сумі 4555 171,00 грн. на 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування у сумі 2 559 077,00 ( Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Кам'янського ліцею Кам'янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, с.Кам'янка, вул. Синюка 3). Загальний фонд (01):
- КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на 2210 Предмети, матеріали „обладнання та інвентар кошти у сумі 677 952,00 грн.
Рішенням сесії від 05.08.2025 року №128-072-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р.№ 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік»» здійснено перерозподіл планових асигнувань відповідно до листа Кам'янецької сільської ради № 612 від 05.08.2025 року:
Спеціальний фонд (7- бюджет розвитку):
- КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» зменшити асигнування з 3132 Капітальний ремонт інших об'єктів кошти у сумі 98 732,60 грн. Загальний фонд (01): 3 - КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції державного бюджету місцевим бюджетам» зменшити асигнування з 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар кошти у сумі 346 580,98 грн. Та відповідно збільшити асигнування по:
Спеціальний фонд ( 7- бюджет розвитку):
- КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування кошти у сумі 445 313,58 грн. ( Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Кам'янського ліцею Кам'янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, с.Кам'янка, вул. Синюка 3).
Рішенням сесії від 26.08.2025 р. №144-073-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р.№ 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік».» здійснено перерозподіл планових асигнувань відповідно до листа ради № 667 від 26.08.2025 року:
Спеціальний фонд (7- бюджет розвитку) :
- КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та (харчоблоків) модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень державного бюджету закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з предметів місцевим бюджетам» з 3110 Придбання обладнання і 213 655,28 грн. довгострокового ( користування зменшити асигнування у сумі Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Кам'янського ліцею Кам'янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, с.Кам'янка, Та відповідно вул. Синюка 3). збільшити асигнування по: Загальний фонд (01): - КПКВ 1242 « Виконання заходів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» збільшити асигнування по 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар кошти у сумі 213 655,28 грн. ( Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Кам'янського ліцею Кам'янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, с.Кам'янка, вул. Синюка 3)
Додатки:
1. Копія проєктно-кошторисної документації (включаючи: зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, Дефектний акт, Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 (Технологічне обладнання), Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 (Технологічне обладнання, що монтується), Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Об`єктний кошторис № 02-01.
2. Копія експертного звіту № 26-0319/01-25 від 28 липня 2025 року
3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.05.2025 р. № 455-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році».
4. Рішення сесії від 13.05.2025 р. № 91-069-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р.№ 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік»».
5. Рішення сесії від 05.08.2025 року №128-072-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р.№ 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік»»
6. Рішення сесії від 26.08.2025 р. №144-073-8/2025 «Про внесення змін до рішення 63 сесії VIII скликання Кам’янецької сільської ради від 20.12.2024 р.№ 314-063-8/2024 «Про бюджет Кам’янецької сільської територіальної громади на 2025 рік.
7. Лист Кам'янецької сільської ради № 612 від 05.08.2025 року:
8. Лист Кам'янецької сільської ради № 667 від 26.08.2025 року:
Номер:
9f420e33104440f58f39411f5883bd36
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2025 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Устаткування для харчоблоку Кам’янського ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-30-007848-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даного питання:
1. Відповідно до пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- учасник – юридична особа, фізична особа-підприємець, фізична особа, - повинен надати довідку про кінцевого бенефіціарного власника, а саме: інформацію щодо його імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (у разі перемоги у торгах);
- учасник надає лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського обʼєднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС.
Яким чином учасник ТОВ «ОСВ-Трейдинг» виконав вимоги пунктів 5, 6 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання у складі своєї пропозиції даних документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6821c868c3474e9b98e2eed4d945b8ee
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2025 10:57
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Дані про кінцевих бенефіціарних власників були зазначені у Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який був поданий учасником у складі пропозиції. А інформацію щодо того, чи застосовані до учасника та його кінцевих бенефіціарних власників санкції ЄС перевірено замовником самостійно на санкційній карті ЄС (https://www.sanctionsmap.eu/#/main), де розміщена детальна інформація щодо усіх санкцій ЄС.